اخبار

خوش فرم کردن سینه و اندام در یک جلسه

اضافه وزن ، بزرگ و افتاده بودن شکم ، شل شدن پوست ، افتادگی سینه ، کوچک بودن سینه همه و همه از آن دسته مواردی هستند که بسیاری از ما با آن دسته و پنجه نرم می کنیم و به دلیل وجود آن ها از ظاهر و اندام خود راضی نیستیم ، حتی به خاطر وجود چنین مواردی نمی توانیم لباس مورد علاقه و مورد پسند خود را بپوشیم. شاید شما نیز از این گروه باشید و به دلیل وجود این عیوب اعتماد به نفس خود را از دست داده باشید. بدون شک ، می‌ توانید با چندین سال ورزش کردن و طی کردن رژیم های غذایی سخت هم اندام و هم سینه خود را خوش فرم کنید! همه ما به دنبال یک بدن سالم و زیبا هستیم و ترکیب تمریناتی که هم اندام و هم سینه را تقویت کند ، می ‌تواند به شما کمک کند تا به اهدافتان نزدیک شوید.  اما همانطور که اشاره شد رسیدن به نتیجه مطلوب با استفاده از این روش ها کار بسیار آسانی نبوده و نیاز به طی کردن زمان طولانی دارد. و از این رو حتما در این میان دنبال راهی هستید که در یک جلسه هم فرم بدنتان را بهبود ببخشید و هم سینه هایتان را خوش فرم کنید. حتما می دانید که عمل های زیبایی بسیار زیادی وجود دارد که می توان به راحتی تمام این مشکلات را رفع کند ، ولی خب هر چقدر که این عمل ها ساده باشند ، باز هم جراحی محسوب می شوند و باید یک دوره زمانی را برای بهبود یافتن از هر کدام اختصاص داد. حال تصور کنید که یک نفر هم از کوچک بودن سینه های خود ناراضی باشد و هم از بزرگ بودن و افتاده بودن شکم رنج ببرد و تصمیم داشته باشد برای هر یک از آن ها عمل زیبایی را به صورت مجزا انجام دهد و تعداد دفعات مختلفی را تحت بیهوشی قرار گرفته و حتی دوره نقاهت طی کند. این افراد به نظر شما باید چه کاری انجام دهند ؟ در کنار ما باشید تا یک راه حل عالی را به شما معرفی کنیم.

خوش فرم کردن سینه و اندام در یک جلسه - دکتر آسترکی

آیا می توان در یک جلسه به اندامی زیبا و خوش فرم رسید ؟

ممکن است در وهله اول و بدون داشتن اطلاعات خاصی شما نیز بگوید این کار نشدنی است. در حالی که باید به شما مژده دهیم که خیلی راحت می توانید تنها با مراجعه به یک جراح پلاستیک مجرب و متبحر و ترکیب کردن همه عمل های لازم کار را یک سره کرده و بعد از طی کردن دوره نقاهت کوتاه با یک ظاهر جذاب و چشمگیر در میان دوستان و آشنایان خود ظاهر شوید و همه آن ها را شگفت زده کنید. اما دقیقا چه جراحی هایی انجام می شوند تا یک زیباجو با استفاده از آن ها به اندامی که تا کنون به دنبال آن بوده است برسد و اعتماد به نفس خود را بازیابد؟ ابدومینوپلاستی ، لیپوساکشن ، پروتز سینه ، همه و همه از این دست پروسه هایی هستند که شما می توانید با کمک آن ها به اندام ایده آل خود برسید که البته در میان آن ها فرق زیادی وجود دارد. اگر می خواهید از طریق هر یک از آن ها به اندام مورد نظر خود برسید ، باید اطلاعات جامع و مفیدی در خصوص هر یک از آن ها داشته باشید.

فرق عمل ابدو و لیپوساکشن در چیست؟

لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی دو روش جراحی زیبایی برای بهبود ظاهر بدن هستند، اما هر کدام دارای هدف و فرایند متفاوتی هستند.

لیپوساکشن (Liposuction) یک روش جراحی است که برای از بین بردن چربی اضافی در مناطق مختلف بدن استفاده می ‌شود. در این روش ، یک سرنگ کوچک و نوک تیز به مناطق مورد نظر وارد می ‌شود و چربی های اضافی جذب می ‌شوند و سپس از بدن خارج می ‌شوند. لیپوساکشن معمولاً در مناطقی مانند شکم ، پهلو ها ، ران‌ ها و بازو ها انجام می‌ شود. این روش بهبودی قابل توجه در شکل و ظاهر بدن ایجاد می ‌کند و به عنوان یک روش مؤثر برای کاهش چربی محسوب می ‌شود.

اما ابدومینوپلاستی (Abdominoplasty) یا همان جراحی شکم ، یک روش جراحی است که برای بهبود شکل و ظاهر منطقه شکم استفاده می ‌شود. در این روش ، چربی اضافی در منطقه شکم برداشته می ‌شود، عضلات شکم تقویت می‌ شوند و پوست اضافی بریده و بازسازی می ‌شود. ابدومینوپلاستی معمولاً برای افرادی که پس از بارداری یا کاهش وزن قابل توجه ، پوست شکم آسیب دیده و لاغر شده است،  توصیه می‌ شود. این روش بهبودی قابل توجه در شکل و ظاهر شکم ایجاد می ‌کند و معمولاً با لیپوساکشن ترکیب می‌ شود تا نتایج بهتری حاصل شود.

در نتیجه، لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی هر دو روش‌ های مؤثری برای بهبود ظاهر بدن هستند، اما هر کدام برای مشکلات و نیاز های مختلفی استفاده می‌شوند. بهتر است با متخصص  جراحی پلاستیک و زیبایی مشورت کنید تا بهترین روش برای شما راهنمایی شود.

فرق عمل لیفت و پروتز سینه در چسیت؟

لیفت و پروتز سینه نیز دو روش مختلف در زمینه بهبود ظاهر و فرم سینه ها هستند.

لیفت پستان یک روش جراحی است که برای بهبود و جوانسازی ناحیه ‌های مختلف بدن مانند صورت ، گردن ، سینه یا شکم استفاده می ‌شود. در این روش ، با برش و برداشتن پوست اضافی و جمع ‌سازی بافت ‌های زیرین ، ناحیه مورد نظر برای بهبود شکل و ظاهر تناسبی قرار می ‌گیرد. لیفت به طور کلی برای اصلاح آویزانی ، چروک‌ ها و کاهش لختی پوست استفاده می‌ شود

از طرف دیگ ر، پروتز سینه یا پروتز بدن یک روش غیر جراحی است که با استفاده از وسایل و لوازم خارجی ، شکل و اندازه بدن را تغییر می ‌دهد.  پروتز سینه به طور کلی برای افزایش اعتماد به نفس، تعادل بین بخش‌ های مختلف بدن و تغییر شکل ظاهری استفاده می ‌شود.

در هر صورت، هر دو روش بهبود ظاهر بدن را هدف دارند ، اما با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های متفاوتی انجام می شود.

منبع : دکتر وهاب آسترکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا