آهنگ پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول

2 کد اهنگ پیشواز چکه سما ایرانسل و همراه اول

فهرست مطلب

آهنگ‌های پیشواز اپراتورهای مختلف از انواع آهنگ‌های باکلام و بی کلام، با گویش‌ها و لهجه‌های مختلف قابل اجرا هستند. با افزایش محبوبیت گویش‌ها در سال‌های اخیر، کدهای آهنگ پیشواز مازنی نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. بدین ترتیب در این مقاله اختصاصی از سوی بلاگ فاوینو به کد آهنگ پیشواز چکه سما از اکبر رستگار خواهیم پرداخت. اکنون شما با توجه به سلیقه خود، می توانید یکی از کد های پیشواز را انتخاب کنید. همچنین در صورت تمایل از مطالب سایت بوفچه، دیدن کنید.

کد آهنگ پیشواز چکه سما
کد آهنگ پیشواز چکه سما

کد آهنگ پیشواز چکه سما همراه اول

پیشواز چکه سما همراه اول: 33267

برای فعال سازی، کد مورد نظر را با سیم کارت همراه اول به شماره 8989 بفرستید، یا می‌توانید با شماره گیری #کد آهنگی*221*10*،آهنگ پیشواز چکه سما مازندرانی را فعال کنید. همچنین برای غیر فعال سازی پیشواز همراه اول عدد 5 را به 8989 ارسال نمایید.

کد آهنگ پیشواز چکه سما ایرانسل

پیشواز چکه سما ایرانسل: 3313530

برای فعال سازی، کد مورد نظر را با سیم کارت ایرانسل به شماره 7575 بفرستید. همینطور برای غیر فعال سازی پیشواز ایرانسل عبارت END را به 7575 ارسال نمایید.

دانلود آهنگ چکه سما از اکبر رستگار

دانلود آهنگ چکه سما از اکبر رستگار

 

کد پیشواز چکه سما
کد پیشواز چکه سما

بیوگرافی اکبر رستگار

اکبر رستگار فرزند علی، متولد 17 شهریور سال 1354 پل سفید سواد کوه است. خانواده اکبر رستگار هنرمند و هنر پرور بوده اند و به گفته ایشان جد پدری ایشان خود دوتار می ساخت و می نواخت. اکبر رستگار مهندسی مکانیک دارد اما دوتار در دست دارد و آواز در گلو، دوتار از پدربزرگش به ارث برد و نواختن را از برادر بزرگترش. گروه موسیقی وارش به سرپرستی اکبر رستگار از سال 1388 فعالیت هنری خود را آغاز کرد و آلبوم مهربونی (مادر )اولین اثر این گروه است که مورد استقبال هنر دوستان قرار گرفت و ” شبی به نغمه و نوا” دومین اثر این گروه می باشد.گاه یک شعر یک آهنگ یک نقاشی یک اثر کافی است تا نامی ماندگار شود.

مثل” شد خزانی….” که جواد بدیع زاده خوانده اگر چه هنرمندانی که چندین و چند کار دیگر خوانده باشد یا سروده باشد. در مازندران نیز چنین هنرمندانی یافت می شوند، هنرمندانی که چندین و چند کار دیگر خوانده باشد یا سروده باشد در مازندران نیز چنین هنرمندانی یافت می شوند، هنرمندانی که چندین و چند کار قابل ارتباط دارند اما یک اثرشان مردمی میشود. “شه ماربوی پیرهن بلاره” که سرودی است در وصف مادر مازندرانی ورد زبان خیلی هاست. این اثر را هنرمندی جوان ساخته و خوانده است که بدون شک میتواند بازهم چنین احساس قابل ارتباط آهنگ بسازد و بخواند.

پیشواز چکه سما
پیشواز چکه سما

گروه موسیقی وارش

گروه موسیقی مازندرانی « وارش »  به سرپرستی و خوانندگی « اکبر رستگار » از سال 1388 فعالیت خود را با هدف ارائه فضایی تازه از موسیقی فولکلور مازندران آغاز کرد.

معروفترین آثار گروه وارش قطعات « مادر » و « ماه تتی » در آلبوم « مهربونی » است.آلبوم مشتکر شبی به نغمه و نوا هم از دیگر آثار این گروه است.

گروه وارش در برنامه ها و مناسبت های فرهنگی و هنمری مازندران حضوری شایسته دارد از جمله:

  • کنسرت موسیقی شبی به نغمه و نوا ساری 31 شهریور 91
  • هفته هنر مازندران فرهنگسرای نیاوران تهران 15 الی 19 مهر 91
  • کنسرت حمایت از سیل زدگان بهشهر ساری 11 آبان 91
  • جشن روز مازندران مرزن آباد چالوس 14 آبان 91
  • کنسرت گروه وارش در دی ماه 96 در سوادکوه

تازه ترین اثر گروه وارش آلبوم ته خاطری است.

آدرس اینستاگرام گروه وارش مازندران

صفحه اینستاگرام گروه موسیقی وارش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا