اخبار

عطر سرد با عطر گرم چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

فهرست مطلب

مردم امروز به رایحه‌ای که به تن و بدن خود می‌زنند، بیشتر از همیشه اهمیت می‌دهند. داشتن بوی خوب یکی از نشانه‌های پرستیژ و شخصیت افراد است. در تحقیقات اخیر ثابت شده که عطرها بیشتر از هر فاکتور دیگری در ذهن افراد باقی می‌مانند و یکی از روش‌های تداعی خاطرات مردم هستند. عطر مورد استفاده شما حتی شخصیت و ویژگی‌های خلقی‌تان را برای دیگران فاش می‌کند. به همین سبب باید به انتخاب نوع رایحه و نت‌های به کار رفته در آن دقت داشته باشید. در این زمینه با در نظر گرفتن تفاوت عطر سرد با گرم، با انواع طبع‌های عطر و ادکلن آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید که بیشتر با این تفاوت‌های آشنا شوید.

عطر سرد چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

تفاوت عطر سرد با گرم برای تشخیص طبع بویایی روایح مورد استفاده اهمیت دارد. عطرهای سرد اغلب خنک هستند و برای فصل‌های گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک عطر سرد حال و هوای شما را در روزهای گرم تابستان معتدل‌تر می‌کند. با استفاده از این عطرها، جذابیت شما در این شرایط آب و هوایی افزایش پیدا می‌کند. شما می‌توانید عطرهای سرد را در سفرهای دریایی و استوایی خود به کار ببرید.

عطرهای سرد اغلب با نت‌های میوه‌ای، گل دار و گیاهی طراحی می‌شوند. در تکمیل این عطرها از روایحی مانند اسطوخدوس، نعنا، لیمو و… استفاده می‌کنند که زیبایی ساختار عطر و ادکلن را چند برابر می‌کنند. تفاوت عطر سرد با گرم به نحوه استفاده و تأثیرگذاری آن بر افراد نیز مربوط می‌شود. عطرهای سرد اغلب روحیه اطرافیان شما را شاداب و پرنشاط می‌کنند و شما را جسور و پر انرژی نشان می‌دهند. ورزشکاران اغلب برای افزایش انرژی خود در طول روز از این عطرها استفاده می‌کنند. عطرهای سرد با سه لایه بویایی نت‌های خنک و طبیعی طراحی می‌شوند.

عطر گرم چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین تفاوت عطر سرد با گرم به زمان استفاده از این محصولات مربوط می‌شود. عطرهای گرم بیشترین استفاده را در روزهای سرد زمستانی دارند. با استفاده از یک عطر گرم می‌توانید، حرارت بدن خود را در فصل‌های سرد سال افزایش دهید. اگر در یک روز برفی با پوشیدن یک عطر گرم به قدم زدن در آب و هوای سرد بپردازید، سرمای کمتری را احساس می‌کنید. روایح گرم عطر و ادکلن‌های امروزی با نت‌های شرقی، ادویه‌ای، گل دار و میوه‌ای دیزاین می‌شوند.

این عطرها در فصل‌های گرم سال کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. تفاوت عطر سرد با گرم تأثیرگذاری هر یک از این محصولات را بر روحیه افراد مشخص می‌کند. استفاده از عطرهای گرم در فصل‌های گرم سال اغلب سبب ایجاد سردرد و حالت تهوع در افراد می‌شود. این عطرها برای مراسم‌های رسمی و جلسات کاری نیز کارایی چندانی ندارند. نت‌های شرقی و مشکی مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده این محصولات خوشبو کننده را تشکیل می‌دهند.

در این عطرها گاها از نت‌های چوبی نیز استفاده می‌شود که گرمای درونی آن‌ها را چند برابر می‌کنند. روایح گرم می توانند خاطرات رومانتیک شما را زیباتر کنند؛ استفاده از آن‌ها برای قرارهای عاشقانه و جذابیت بیشتر در طول روز توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید : تفاوت عطر و ادکلن با بادی اسپلش در چیست؟

تفاوت عطر سرد و عطر گرم در چیست؟

مهم‌ترین تفاوت عطر سرد با گرم به نت‌های سازنده این محصولات مربوط می‌شود. شما می‌توانید عطرهای سرد و گرم را با انواع نت‌های مورد علاقه خریداری کنید. نت‌های چوبی، چرمی، شکلاتی و روایحی با طعم شیرین، اساس و پایه عطرهای گرم را تشکیل می‌دهند. کسانی که طبع گرم‌تری دارند، باید از عطرهای گرم در طول روز استفاده کنند. برای استفاده از این عطرها باید به رنگ لباس‌ها و استایل‌های روزانه خود نیز توجه داشته باشید. اگر از رنگ‌های گرم قهوه‌ای، زرد، کرمی و… در طول روز استفاده می‌کنید، حتماً یک عطر گرم را در کنار این استایل به کار ببرید.

عطرهای سرد حاوی نت‌های خیار، هندوانه، لیمو و… هستند که روحیه شما را در طول هر روز شاداب‌تر می‌کند. رایحه قالب این عطرها، حس خنکی را در افراد بیدار می‌کند. عطر و ادکلن‌های سرد برای فصول گرم سال انتخاب می‌شوند و زیبایی استایل تابستانی شما را افزایش می‌دهند. اگر از استایل‌های آبی و سبز برای دیزاین تیپ تابستانی خود استفاده می‌کنید، حتماً نت‌های بویایی مرتبط با آن را بپوشید.

به چه شکل می‌توان عطر گرم را از عطر سرد تشخیص داد؟

تفاوت عطر سرد با گرم به سهولت با یک بار بوییدن این روایح مشخص می‌شود. شما می‌توانید با استشمام رایحه این محصولات به تفاوت‌های آن‌ها پی ببرید. پیش از آن که بخواهیم به سایر وجه تمایزهای عطر گرم و سرد بپردازیم، باید با نت‌های عطرهای گرم و سرد آشنا شویم. نت‌های سرد اغلب به سرعت تبخیر می‌شوند و ماندگاری آن‌ها کمتر از سایر طبع‌های بویایی است. ماندگاری عطرهای گرم اغلب بیشتر از نت‌های سرد است. با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها می‌توانید انتخاب بهتری در میان عطرهای سرد و گرم داشته باشید.

برندهای شرقی عطر و ادکلن اغلب عطرهایی با طبع بویایی گرم ارائه می‌دهند. از میان آن‌ها می‌توان به برندهای عطر و ادکلن اماراتی اشاره کرد که در سال‌های اخیر بسیار مشهور شده‌اند. عطر و ادکلن‌های سرد نیاز به تمدید بیشتری در طول روز دارند و برای استفاده از آن‌ها باید همیشه مقادیری از عطر خود را به همراه داشته باشید.

عطر گرم بخریم یا عطر سرد؟

با در نظر گرفتن تفاوت عطر سرد با گرم انتخاب شما در میان این عطرها ساده‌تر می‌شود. سایت مژیتو با ارائه طیف گسترده‌ای از انواع عطرهای سرد و گرم انتخاب شما را در این زمینه ساده‌تر می‌کند. شما می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، سلیقه بویایی خاص خود و سایر ویژگی‌های این محصولات بهترین انتخاب را در میان آن‌ها داشته باشید. عطرهای گرم همیشه رایحه غلیظ‌تری دارند و بیشتر از روایح سرد بر بدن و لباس شما باقی می‌مانند.

عطرهای سرد با غلظت پایین‌تر اغلب بهترین انتخاب برای مسافرت‌های شما محسوب می‌شوند. در دنیای امروز بسیاری از خانم‌ها از روایح شیرین لذت می‌برند که طبع گرمی دارند و گاها با رایحه معتدل تولید می‌شوند. در مقابل آقایان عاشق عطرهای پر انرژی و روایح سرد و خنک هستند.

جمع بندی

انتخاب عطر یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که هر فرد برای تکمیل استایل خود انجام می‌دهد. برای بررسی تفاوت عطر سرد با گرم باید به ویژگی‌های نت‌های تشکیل دهنده این محصولات، نوع استفاده و سایر موارد کمی و کیفی دقت داشته باشید. عطرهای گرم و سرد از برندهای مختلفی ارائه می‌شوند. هر یک از آن‌ها با ترکیبات بویایی مختلفی ارائه شده و برای سلایق مختلف مناسب هستند. در انتخاب عطر حتی رده سنی افراد هم مورد توجه قرار می‌گیرد. در دنیای عطر و ادکلن برخی محصولات، معتدل هستند و بین عطرهای سرد و گرم قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا