اخبار

جدیدترین تکنیک ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی

جدیدترین تکنیک ایمپلنت دندان با دکتر امیر محمدی

اگر شما در فعالیت های فیزیکی ، مثلا ورزش های رزمی ، فعالیت داشته باشید ، ممکن است بر اثر ضربه های وارده به صورت ، از دست دادن یک یا چندین دندان خود را تجربه کرده باشید. البته دیگر لازم نیست نگران جای خالی دندان هایتان باشید ؛ چرا که امروزه به مدد جدیدترین تکنیک های دندانپزشکی این مشکل قابل حل می باشد. ایمپلنت های دندانی ، بهترین متد درمانی برای جایگزین کردن دندان هایی است که بر اثر حوادث مختلف ، از دست رفته اند. البته فرایند مذکور خود ، با توجه به شرایط بیماران مختلف ، به روش های گوناگونی به انجام می رسد. در ادامه می خواهیم اطلاعاتی از برترین تکنیک های جراحی کاشت ایمپلنت را در اختیارتان بگذاریم که مطمئنا آگاهی از آن ها شما را شگفت زده می کند ؛ همچنین اگر تا به الان به خاطر ترس و اضطراب برای انجام این پروسه اقدام نکرده اید ، پس از خواندن این مطلب با خیال راحت برای جراحی ایمپلنت به متخصص مراجعه خواهید کرد.

شاید شما هم از آن دسته افراد باشید که با تصور درد و پیچیدگی های پروسه های درمانی دندان ، از انجام آن ها اجتناب می کنید. البته اکثراً پیدایش دلهره و اضطراب به دلیل عدم آگاهی فرد از فرایند پیش رو است. در عصر حاضر با وجود دسترسی به اینترنت ، کسب اطلاعات در مورد هر موضوع بسیار آسان شده است. در خصوص عمل کاشت ایمپلنت نیز ، اگر با جوانب مختلف آشنا شوید ، با آسودگی خاطر تحت درمان قرار می گیرید.

آشنایی با متدهای جدید و حرفه ای کاشت ایمپلنت

همان طور که در زندگی روزمره خود شاهد هستیم ، سرعت پیشرفت و توسعه در تمامی زمینه ها افزایش یافته است. از دید پزشکی ، بالا بودن سرعت پیشرفت ، عامل مثبتی است ؛ چرا که به حفظ سلامتی انسان ها کمک می کند. پروسه ایمپلنت کردن دندان نیز از این امر ، بی نصیب نمانده است.

ایمپلنت هایی که برای جایگزین کردن دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند در انواع مختلفی در دسترس هستند که بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی می شوند. به طور مثال بعضی از آن ها تکی بوده و برای مواردی مورد استفاده قرار می گیرند که تنها یک دندان از دست رفته وجود داشته باشد. نوع چندگانه هم وجود داشته که با توجه به الگوی جای خالی دندان ها در دهان ، یکی از مدل های آن برای بیمار استفاده می شود.

در مورد روش های جدید و نوین کاشت ایمپلنت های دندانی می توان به ایمپلنت یک روزه اشاره کرد. همان طور که ممکن است بدانید ، جراحی کاشت دندان ، چند مرحله ای است. اما پیدایش متد ایمپلنت فوری ، این پروسه را در یک جلسه به انجام می رساند. روش پانچ نیز به نوعی ایمپلنت دندان فوری است که بدون جراحی و تنها از طریق پانچ و بدون ایجاد برش به انجام می رسد.

شاید ذهن تان درگیر این سوال شده باشد که کدامیک از روش های جدید ، بهترین است ؟ دقت داشته باشید که شرایط شما با بیمار دیگر، ممکن است یکسان نباشد ؛ پس نباید انتظار داشته باشید به طور حتم ، یک روش به عنوان بهترین برای هر دو شما انتخاب شود.

دکتر امیر محمدی پس از انجام ارزیابی لازم و سنجیدن وضعیت هر مراجعه کننده ، قادر است مناسب ترین روش را برای او اتخاذ نماید.

مزیت استفاده از روش مدرن کاشت دندان

وقتی یک روش جدید ابداع و به مرحله اجرا می رسد ، قطعا توانسته محدودیت ها و نکات منفی روش های قبلی خود را برطرف کند. همین امر برترین مزیت آن می تواند باشد. همچنین در تکنیک های جدید سعی بر آن است که ایمنی پروسه بالا رفته و تهاجم کمتری را شامل شود. بدین ترتیب احتمال موفقیت آمیز بودن نتیجه پروسه کاشت با روش های جدید بالاتر خواهد بود.

همچنین در روش های جدید ایمپلنت کردن دندان ها یکی از مزایای موجود ، کوتاه تر کردن پروسه درمان است. چرا که شمار بسیاری از بیماران ، تحمل طول درمان دراز مدت را نداشته و حتی به همین خاطر برای انجام پروسه هیچ اقدامی نمی کنند.

جمع بندی

همان طور که متوجه شدید برای جایگزین کردن دندان ها از ایمپلنت های مختلف طی روش های گوناگون ، بهره گرفته می شود. برای انکه بتوانید مطلوب ترین نتیجه را کسب کنید ، حتما برترین متخصص ایمپلنت را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید ایشان به طور کامل نسبت به جراحی کاشت دندان ، متد و روش انجام و سایر موارد مسلط باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا