اخبار

هر آنچه باید در مورد برندهای کره ای، سوئیسی، آلمانی ایمپلنت دندان بدانید؟

هر آنچه باید در مورد برندهای کره ای، سوئیسی، آلمانی ایمپلنت دندان بدانید؟

ایمپلنت های دندانی بیش از نیم قرن است که ساخته شده اند و با وجود بسیاری از برندها و گزینه های ایمپلنت دندان که امروزه وجود دارند، نادیده گرفتن اهمیت آنها در مراقبت از دندان تقریبا غیرممکن است. البته درمان های دندانپزشکی دیگری نیز وجود دارد که صنعت دندانپزشکی را متحول کرده است. اما هنوز هم تا به امروز شاهد معرفی ایمپلنت های دندانی جدید و باکیفیت هستید.

چرا اینطور است؟ در این مقاله به شما خواهیم گفت، اما ابتدا، قبل از پاسخ به این سوال، بیایید رایج ترین برندهای ایمپلنت دندان در جهان را پوشش دهیم.

ایمپلنت دندان

چند مارک ایمپلنت دندان وجود دارد؟

از سال 2023، متخصصان دندانپزشکی در سرتاسر جهان این گزینه را داشتند که از بین بیش از 150 برند مختلف ایمپلنت دندانی انتخاب کنند و مجموعه وسیعی از نیازهای بیمار را برآورده کنند.

این مجموعه از تعداد زیادی از شرکت های کاشت دندان، اعم از بزرگ و کوچک تهیه شده است که بر ماهیت پویای صنعت دندان تاکید می کند.

این برندها طیف گسترده ای از راه حل ها را ارائه می دهند، از ایمپلنت های سطح بالا و درجه یک گرفته تا گزینه های ارزان قیمت و مقرون به صرفه ایمپلنت دندان. این فقط خود ایمپلنت نیست، بلکه اجزای مرتبط مانند تاج ایمپلنت‌ها را نیز این برندها ارائه می‌دهند. خواه طرح درمان نیاز به جایگزینی تک دندان با ایمپلنت تاج یا ترمیم کامل دهان داشته باشد، هدف این برندها برآورده کردن نیازهای مختلف بالینی و بودجه است.

برای متخصصان دندانپزشکی و بیماران بسیار مهم است که گزینه های خود را به دقت ارزیابی کنند و بهترین سیستم ایمپلنت را متناسب با وضعیت سلامت دندانی منحصر به فرد فرد و نیازهای بیمار انتخاب کنند.

مطالب مرتبط: بهترین دندانپزشک متخصص ایمپلنت در شرق تهران

بهترین دکتر ایمپلنت دندان در پاسداران تهران

ایمپلنت بصورت اقساطی در تهران کجا داریم؟

بهترین برندهای کره ای.سوئیسی.آلمانی ایمپلنت دندان

محبوب ترین شرکت های کاشت دندان کدامند؟

با یک جستجوی ساده خواهید دید که بسیاری از شرکت های کاشت ایمپلنت دندان با برند خاص خود وجود دارند. اما چگونه می توان بهترین شرکت کاشت دندان را انتخاب کرد؟ در اینجا هر آنچه باید در مورد بهترین برندهای کره ای، سوئیسی، آلمانی ایمپلنت دندان بدانید، برآورده شده است:

Straumann

یک شرکت پیشرو در صنعت ایمپلنت دندان است که در بازل، سوئیس در سال 1954 تاسیس شد. نوآوری Straumann فقط به محصولات دندانی مانند ایمپلنت های دندانی و ترازهای شفاف محدود نمی شود، بلکه مواد زیستی، ابزارها و پروتزهای CADCAM را نیز شامل می شود. جای تعجب نیست که این برند با تحقیقات مبتنی بر شواهد علمی، صنعت ایمپلنتولوژی را رهبری می کند . و این نقش مهمی در موفقیت آنها دارد.

Nobel Biocare

با وجود اینکه جوان‌تر از Straumann است، که در سال 2002 تأسیس شد، خود را به عنوان یک رهبر در بازار ایمپلنت دندان معرفی کرده است. این برند از مکانی به نام Kloten در سوئیس نزدیک به فرودگاه زوریخ می آید. Nobel Biocare همچنین با استفاده از فناوری CADCAM، ایمپلنت‌ها و پروتزهای دندانی می‌سازد . Nobel Biocare حتی با قیمت بالاتر، بیشترین سهم بازار ایمپلنت را در ایالات متحده در سال 2018 داشت.

Osstem

با شروع داین برند در کره جنوبی توسط یک دندانپزشک در سال 1997 به نامی شناخته شده در جامعه دندانپزشکی تبدیل شد. طبق وب سایت اروپایی آنها، ایمپلنت TS از سال 2017 به پرفروش ترین ایمپلنت در جهان تبدیل شده است .

Dental Ratio-Meisinger

این برند ابتدا به عنوان یک کارخانه مته های دندانپزشکی آلمانیآمریکایی در سال 1888 در دوسلدورف آلمان تأسیس شد، اما اکنون، با سیستم های ذخیره سازی کاملاً خودکار برای تأمین بهتر مشتریان و توزیع کنندگان در سراسر جهان، آنها یکی از شرکت های پیشرو لوازم دندانپزشکی هستند.

چگونه از بین سیستم های مختلف ایمپلنت دندان یکی را انتخاب کنیم؟

تخصص دندانپزشک: دندانپزشکان ممکن است به دلیل آشنایی و تجربه، سیستم های خاصی را ترجیح دهند.

سلامت دهان و دندان بیمار: وضعیت استخوان فک بیمار، سلامت کلی و محل دندان از دست رفته می تواند در انتخاب تاثیر بگذارد.

شهرت برند: برندهایی با سابقه طولانی و پشتوانه علمی قوی ممکن است نتایج قابل اعتمادتری ارائه دهند.

هزینه: در حالی که هزینه مهم است، ارزان ترین گزینه ممکن است همیشه بهترین نباشد.

دلایل اصلی وجود مارک ها و شرکت های مختلف ایمپلنت دندان

امروزه بیش از 150 شرکت محصولات ایمپلنت و سایر محصولات مرتبط را تولید می کنند.

بله، این تعداد زیاد است! خوب فرقش چیست؟ اگر آن را خلاصه کنیم، چند دلیل وجود دارد. دسته بندی انواع مختلف ایمپلنت ها بر اساس جنس ، محدوده قیمت، رقابت و طراحی است .

زیست سازگاری

به طور خلاصه، مواد زیست سازگار از انواع موادی هستند که برای بدن شما بی خطر هستند و می توانند به خوبی با استخوان فک شما پیوند بخورند . تمام مواد مورد استفاده در ساخت ایمپلنت های دندانی مطمئنا در دراز مدت برای بدن بی خطر هستند. اما هنوز هم دانشمندان سعی می کنند ایمپلنت های دندانی را بهتر کنند.

ماندگاری

ایمپلنت های دندانی راه حل های طولانی مدتی برای افرادی است که دندان های طبیعی خود را چه به دلیل کهولت سن و چه به دلایل پزشکی دیگر از دست داده اند. بنابراین، زمان در اینجا یک چیز مهم است. بنابراین، هر چه ایمپلنت شما طولانی‌تر به درستی و بدون هیچ مشکلی کار کند، بهتر است.

طرح

البته با هر محصولی سطحی از آزمون و خطا وجود دارد و ایمپلنت های دندانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شرکت‌هایی که ایمپلنت‌های دندانی تولید می‌کنند به جمع‌آوری داده‌ها و بازخورد از مشتریان خود برای بهبود محصولات خود ادامه می‌دهند. به همین دلیل است که ما شاهد طرح های متفاوتی هستیم تا متناسب با نیاز بیمار باشد.

آیا برند ایمپلنت دندان در نتیجه و موفقیت آن تاثیر دارد؟

این می تواند یک سوال قابل بحث برای پاسخ باشد. نمی توان انکار کرد که برند ایمپلنت دندانی مهم است، اما این تنها عاملی نیست که بر نتیجه تأثیر می گذارد. آنچه در موفقیت ایمپلنت شما مهمتر است این است که جراح دهان شما چقدر ماهر است. می توان گفت 95 درصد از میزان موفقیت به مهارت های جراحی دندانپزشک شما و تنها 5 درصد به برند ایمپلنت دندان بستگی دارد .

در اخر اینکه ما در اینجا برخی از بهترین تولیدکنندگان ایمپلنت که می توانید پیدا کنید، را اورده ایم، اما شما نباید فقط بر اساس این مطالب تصمیم بگیرید. دندانپزشک شما دانش بیشتری در دندانپزشکی ایمپلنت دارد. بنابراین، قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام برند و نوع ایمپلنت را می‌خواهید، با دندانپزشک خود صحبت کنید و به توصیه های آنها گوش دهید. سپس می‌توانید با آگاهی کامل تصمیم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا