اخبار

سشوار مارک خوب چی بخریم؟

فهرست مطلب

سشوار را می‌توان یکی از پرمصرف‌ترین وسایلی دانست که هر فرد برای حالت‌دادن به موهای خود از آن استفاده می‌کند. سشوارهای تولید‌شده در یک دهه اخیر، تغییرات بسیار زیادی در جنس بدنه، میزان حرارت، آپشن‌های کنترل حرارت، قدرت موتور و ده‌ها فاکتور دیگر به خود دیده‌اند. همچنین هر ساله به تعداد تولیدکنندگان این محصولات نیز افزوده می‌شود. قیمت انواع سشوار براساس معیارهای مختلفی تعیین می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، قصد داریم در این مطلب، قیمت بهترین مارک سشوار چرخشی و ساده خانگی و ارایشگاهی را از برترین برندها به شما معرفی کنیم.

قیمت سشوار حرفه ای

​سشوار پاناسونیک

پاناسونیک (Panasonic) را می‌توان بهترین و قدیمی‌ترین تولیدکننده ژاپنی در زمینه وسایل خانگی دانست که طیف وسیع تولیدات آن در کنار کیفیت عالی محصولات تولیدشده، در ذهن و خاطره مردم جهان نقش بسته است. این شرکت در زمینه سشوار نیز ید طولایی دارد و محصولاتی با بهترین کیفیت را عرضه کرده است.

پاناسونیک در تولید این محصولات بر چند معیار مهم تمرکز دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به قیمت سشوار، کیفیت قطعات، امکانات جانبی و جنس بدنه عالی اشاره کرد. سشوار پاناسونیک از گذشته تا به امروز، همواره یکی از باکیفیت‌ترین محصولات بازار تلقی شده و اکنون نیز وضعیت به همان روال گذشته است.

اگر قصد خرید سشوار پاناسونیک را دارید، مدل‌های زیر انتخاب‌های مناسبی محسوب می‌شوند:

  • Panasonic PA-53HD 9000W
  • Panasonic EH-NE84 Professional Hair Dryer
  • Panasonic PA-53HD 7000W

مدل‌های فوق ازلحاظ امکانات، قیمت و کیفیت، یکی از بهترین گزینه‌های بازار محسوب می‌شوند. قیمت انواع سشوارهای پاناسونیک در فروشگاه ایمالز بین ۲۶۵.۰۰۰ تا ۵.۲۲۹.۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

​سشوار فیلیپس

فیلیپس (Philips) یک شرکت هلندی است که سال‌ها در زمینه تولید انواع وسایل خانگی و بهداشتی با کیفیت بالا فعالیت داشته و سشوارهای آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. قیمت سشوار فیلیپس همانند بسیاری دیگر از محصولات آن، بیانگر کیفیت و کارایی بسیار بالایی است.

احتمالا زمانی‌که نام فیلیپس را می‌شنوید، اولین چیزی که به ذهن شما می‌آید، لوازم آشپزخانه یا ماشین ریش‌تراش‌های فوق‌العاده باکیفیت آن است. این موضوع کاملا طبیعی است و دلیل آن نیز فعالیت این شرکت در تولید محصولات مختلف است.

کارخانجات تخصصی فیلیپس در تولید سشوار همانند پاناسونیک، معیارهای سخت‌گیرانه و حساسی دارد و طی چند دهه اخیر، بر بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت محصولات خود به‌شدت تأکید کرده است. اگر قصد خرید سشوار از برند فیلیپس را دارید، مدل‌های زیر پیشنهاد می‌شوند:

  • Philips BHD272 Hair Dryer
  • Philips PH-5507
  • Philips BHD274 Hair Dryer

قیمت سشوار فیلیپس در فروشگاه ایمالز بین ۲۳۰.۰۰۰ تا ۳۱.۶۵۰.۰۰۰ تومان است. فیلیپس همانند پاناسونیک، یکی از برترین شرکت‌های تولید سشوار است که این دو برند، رقابت تنگاتنگی در بازار جهانی دارند. قیمت بهترین مارک سشوار در ایران نیز معمولا در همین محدوده برآورد می‌شود که قیمت سشوار فیلیپس نیز نزدیک به آن است.

قیمت سشوار چرخشی

​سشوار دایسون

دایسون (Dyson) یک شرکت انگلیسی معتبر در زمینه تولید لوازم برقی است که سشوار نیز ازجمله محصولات آن محسوب می‌شود. دایسون اگرچه نسبت‌به دو شرکت قبلی، کمی دیرتر فعالیت خود را آغاز کرده است، اما کیفیت بالای محصولات آن و صادرات به ۷۰ کشور جهان، بیانگر موفقیت بی‌نظیر آن است.

محصولات دایسون علاوه‌بر کیفیت، فاکتورهای مهم دیگری نیز دارند. قیمت سشوار دایسون در کنار طراحی خاص و مینیمال بیشتر مدل‌های آن، باعث جلب‌توجه بسیار زیادی شده است؛ به‌طوری‌که این شرکت در زمینه تولید سشوار، جزو ۵ برند دارنده محصولات حرفه‌ای بازار محسوب شده است. اگر قصد خرید سشوار دایسون را دارید، مدل‌های زیر پیشنهاد می‌شوند:

  • Dyson HD07 Supersonic
  • Dyson HD08 Supersonic
  • Dyson Airwrap Complete Multi-styler

قابل ذکر است که محصولات دایسون در زمینه تولید سشوار اغلب شامل نمونه‌های حرفه‌ای و تخصصی است و محدوده قیمت آن‌ها در فروشگاه ایمالز بین ۸.۸۰۰.۰۰۰ تا ۵۱.۶۳۵.۰۰۰ تومان است.

قیمت سشوار آرایشگاهی حرفه ای

​سشوار پرومکس

پرومکس یکی از نوپاترین شرکت‌ها نسبت‌به سه رقیب قبلی خود است. قیمت سشوار پرومکس نشان می‌دهد که با یک برند عالی و باکیفیت روبرو هستیم. این شرکت طی مدت کوتاهی از فعالیت خود توانسته است قدرت و کیفیت محصولات خود را با عرضه طیف وسیعی از محصولات حوزه آرایشی و بهداشتی به نمایش گذارد.

علاوه‌بر قیمت، از مزایای عالی برند پرومکس می‌توان به تنوع بالای محصولات و مدل‌های مختلف آن اشاره کرد که دست کاربران عادی و حرفه‌ای را برای انتخاب یک محصول، متناسب با نیاز و سلیقه خود باز گذاشته است. قیمت سشوار پرومکس در فروشگاه اینترنتی ایمالز بین ۱۶۵.۰۰۰ تومان تا ۶.۶۰۵.۰۰۰ تومان است. اگر قصد خرید سشوار از برند پرومکس را دارید، مدل‌های زیر پیشنهاد می‌شود:

  • Promax Professional Hair Dryer 7250
  • Promax Professional Hair Dryer 7240
  • Promax 7230R Professional Hair Dryer

قیمت سشوار پرومکس همچون محصولات فیلیپس، یکی از بهترین موارد برای انتخاب‌های حرفه‌ای، معمولی و خانگی به‌شمار می‌رود.

​در خرید سشوار به چه نکاتی دقت کنم؟

سشوار یکی از وسایل مهم در آرایش و بهداشت فردی محسوب می‌شود؛ بنابراین، باید در انتخاب آن دقت بالایی به خرج داد. مهم‌ترین معیار در خرید سشوار از نظر یک فرد معمولی، قیمت آن بوده و از نظر یک فرد متخصص و آرایشگر، آپشن‌های مختلف آن، لوازم جانبی، طول عمر و کارایی آن است.

در خرید چنین محصولی باید دقت لازم را به خرج دهید. اگرچه قیمت سشوار مهم است، اما پیش از هرچیز باید مواردی مانند قدرت موتور، قابلیت باد سرد، راحتی در استفاده، سری‌های قابل تنظیم، امکانات و قطعات جانبی و طراحی زیبا اشاره کرد. جنس بدنه نیز یک معیار مهم است که می‌توانید با‌توجه‌به سلیقه خود، بین مدل‌های فلزی یا پلاستیکی یکی را انتخاب کنید.

انواع سشوار چرخشی

​سخن نهایی

در این مطلب به معرفی برترین تولیدکنندگان سشوار و همچنین بررسی قیمت بهترین مارک سشوار در بازار پرداختیم. سشوار در طی یک دهه اخیر به تنوع بسیار بالایی ازلحاظ طراحی، کیفیت و زمینه‌های خاص مصرفی رسیده است و دلیل آن هم، تعداد بسیار زیاد تولیدکنندگان این وسیله در بازار است.

در کنار تمام موارد ذکرشده، باید به فروشگاه ایمالز نیز اشاره کنیم که یکی از بهترین مراکز خرید اینترنتی، علی‌الخصوص برای سشوار و سایر لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب می‌شود. این فروشگاه با گردهم آوردن برترین ارائه‌دهندگان فروشگاه‌های آنلاین، به شما امکان بررسی قیمت سشوار و انتخاب بهترین گزینه ممکن را خواهد داد. اگر به‌دنبال یک سشوار خوب هستید، حتما به فروشگاه ایمالز به آدرس Emalls.ir سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا