اخبار

نمایندگی فروش محصولات استنلی

فهرست مطلب

اگر به‌دنبال راهی مطمئن و بادوام برای تازه نگه داشتن نوشیدنی‌ها و مواد غذایی خود هستید، ظروف استنلی بهترین انتخاب برای شماست. این برند از سال ۱۹۱۳ محصولات عایق باکیفیت را تولید می‌کند و میلیون‌ها مشتری در سراسر جهان به آن اعتماد دارند. اگر برای قهوه خود به فلاسک نیاز دارید یا برای پیک‌نیک به‌دنبال یک یخ‌دان هستید، استنلی بهترین‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد. محصولات این برند به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مادام‌العمر دوام داشته‌باشند و به‌‌راحتی آسیب نبینند. شما می‌توانید از نمایندگی استنلی، ظروف مختلف را در اندازه‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های متنوع و متناسب با نیازها و ترجیحات خود انتخاب کنید. ظروف نوشیدنی و نگهداری موادغذایی استنلی، همراهان همیشگی برای ماجراجویی‌های شما هستند. با ما در ادامه همراه باشید تا درباره این برند و محصولات آن بیشتر صحبت کنیم.

خرید شات استنلیخرید شات استنلی

مهم‌ترین نکات در حفظ و نگهداری غذا در کمپینگ

قبل از این‌که در مورد خرید ظرف غذای استنلی و دیگر محصولات آن صحبت کنیم، بهتر است با اصول نگهداری غذا در کمپینگ آشنا شوید. بهترین روش نگهداری موادغذایی در کمپینگ به عوامل مختلفی از جمله نوع غذا، مدت زمان سفر، شرایط آب‌وهوایی و وجود حیات وحش بستگی دارد. در ادامه چند نکته بیان می‌کنیم که در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

  • فقط مقدار غذایی را که برای سفر خود نیاز دارید، بسته‌بندی کنید. این کار باعث کاهش ضایعات می‌شود و ذخیره و حمل موادغذایی را آسان‌تر می‌کند.
  • غذاهایی را انتخاب کنید که ماندگار و سبک باشند و به‌راحتی آماده شوند. به‌عنوان مثال، غذاهای کنسروشده، خشک‌شده یا منجمد‌، گزینه‌های خوبی هستند. برخی از نمونه‌های غذاهای بادوام عبارتند از: کنسرو ماهی تن، لوبیا، بلغور جو دوسر، آجیل و گرانولا. از غذاهایی که فاسدشدنی، حجیم یا نیازمند نگهداری در یخچال هستند، خودداری کنید.
  • از ظروف درب‌دار یا کیسه‌های زیپ‌دار برای نگهداری موادغذایی استفاده کنید. این کار از ورود رطوبت، حشرات و بو به غذای شما جلوگیری می‌کند. ظروف یا کیسه‌های خود را براساس محتویات و تاریخ بسته‌بندی، برچسب بزنید.
  • غذای خود را در جای خنک، خشک و تاریک نگهداری کنید. از قرار دادن غذا در معرض نور مستقیم خورشید، گرما یا رطوبت بپرهیزید. همچنین در صورت امکان از یک یخ‌دان یا یک کیسه عایق برای سرد نگه داشتن غذا استفاده کنید. همچنین می‌توانید از بطری‌های آب یخ‌زده یا کیسه‌های یخ برای خنک نگه داشتن غذای خود بهره ببرید.
  • اگر در منطقه کمپینگ، خرس یا حیوانات وحشی دیگری وجود دارند، غذای خود را از درخت یا تیرک آویزان کنید. برای این‌کار از یک طناب محکم کمک بگیرید و غذا را با فاصله حداقل ۱۰ فوت از سطح زمین و ۴ فوت دورتر از تنه یا میله آویزان کنید. همچنین می‌توانید از یک ظرف یا کیسه ضد خرس برای نگهداری موادغذایی خود استفاده کنید. هیچ غذا یا زباله‌ای را در چادر یا ماشین خود نگذارید.
  • ضایعات غذا را به‌درستی دور بریزید. ضایعات غذایی خود را دفن نکنید، نسوزانید یا پراکنده نکنید. این کار ممکن است حیوانات را به سمت شما کند و به محیط‌زیست آسیب برساند. در عوض، تمام ضایعات غذایی خود را بسته‌بندی کنید و در سطل زباله بیندازید.

خرید ظرف غذا استنلی

ظروف استنلی

استنلی برندی است که در طراحی و تولید ظروف نوشیدنی و نگهداری موادغذایی تخصص دارد. این ظروف می‌توانند برای ساعت‌ها، نوشیدنی‌ها و وعده‌های غذایی شما را در دمای مطلوب نگه دارند. اگر یک ماگ مسافرتی می‌خواهید، خرید ماگ استنلی، نیاز شما را به بهترین شکل ممکن پاسخ می‌دهد. همچنین اگر به یک ظرف غذا احتیاج دارید، خرید ظرف غذای استنلی، یک گزینه ایده‌آل برای شماست.

ظروف نوشیدنی و محصولات نگهداری موادغذایی این برند، از فولاد ضد زنگ باکیفیت ساخته شده‌اند و به این زودی، کارایی خود را از دست نمی‌دهند. همچنین آن‌ها دارای درب‌های ضد نشت، دسته‌های ارگونومیک و سطوحی هستند که به‌راحتی تمیز می‌شوند. محصولات Stanley در اندازه‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های مختلف مطابق با ترجیحات و نیازهای شخصی افراد در دسترس هستند. شما می‌توانید از بین سری‌های مختلف آن، هرکدام را که با نیازهای شما مطابقت دارد، انتخاب کنید. استنلی همچنین لوازم جانبی مانند قطعات یدکی، قاشق و برس‌های تمیزکننده و غیره را برای بهبود تجربه افراد ارائه می‌دهد. با خرید ظروف این برند از نمایندگی استنلی، می‌توانید در هر زمان و هر مکان از نوشیدنی‌ها و غذاهای سرد یا گرم خود لذت ببرید.

خرید تراول ماگ استنلیخرید تراول ماگ استنلی

معرفی محصولات استنلی

طیف گسترده‌ای از ظروف نوشیدنی، باکس غذا و محصولات کمپینگ در نمایندگی استنلی عرضه می‌شود. در ادامه این محصولات را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • لیوان: لیوان‌های استنلی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نوشیدنی‌های شما را برای ساعت‌ها گرم یا سرد نگه می‌دارند. آن‌ها در اندازه‌های مختلف در دسترس هستند و عایق خلاء برای حفظ دما دارند.
  • بطری‌های آب: بطری‌های آب استنلی بادوام، ضد نشت و برای ماجراجویی در فضای باز، بسیار مناسب هستند. آن‌ها در اندازه‌های مختلف تولید شده‌اند و دارای عایق خلاء دوجداره هستند.
  • فلاسک استنلی: این محصول استنلی یک گزینه ایده‌آل برای سرد یا گرم نگه داشتن نوشیدنی‌ها در کمپینگ هستند. فلاسک استنلی می‌تواند برای ساعت‌ها نوشیدنی شما را در دمای مطلوب نگه دارد.
  • فنجان و ماگ: فنجان‌‌ و تراول ماگ استنلی برای استفاده روزمره و برای کمپینگ طراحی و از مواد بادوام ساخته شده‌اند. آن‌ها دارای عایق هستند تا نوشیدنی‌های شما را در دمای دلخواه نگه دارند.
  • باکس‌های غذا: طراحی این ظروف به گونه‌ای است که غذای شما را در محل کار یا در هنگام سفر، تازه و ایمن نگه می‌دارند. آن‌ها دارای ساختار و عایق محکم برای حفظ دمای وعده‌های غذایی شما هستند.
  • سرد نگهدارنده: این محصول استنلی در برابر شرایط دمایی مختلف فضای باز مقاومت می‌کند و عایق بسیار خوبی برای سرد نگه داشتن غذا و نوشیدنی شما برای مدت طولانی است.
  • ظروف پخت‌وپز: این برند طیف وسیعی از ظروف کمپینگ را ارائه می‌دهد، از جمله قابلمه، تابه و ست‌های آشپزی. آن‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای پخت‌وپز در کمپینگ، بادوام و کارآمد باشند.

این‌ها تنها چند نمونه از انواع ظروف نوشیدنی، نگهدارنده موادغذایی و محصولات کمپینگ هستند که نمایندگی استنلی ارائه می‌دهد. هر محصول با در نظر گرفتن دوام، کارایی و عملکرد طراحی شده است و انتخاب‌های محبوبی برای علاقه‌مندان به کمپینگ و ماجراجویی هستند.

خرید فلاسک استنلیخرید فلاسک استنلی

راه‌های تشخیص ظروف تقلبی استنلی

اگر از طرفداران ظروف استنلی هستید، در هنگام خرید این محصولات باید مراقب باشید. زیرا برخی از فروشگاه‌ها و سایت‌ها هستند که ادعا می‌کنند ظروف اورجینال استنلی را با قیمت‌های ارزان، عرضه می‌کنند؛ اما در واقع آن‌ها کلاهبردارهایی هستند که می‌خواهند اقلام تقلبی یا بی‌کیفیت خود را به‌جای جنس اصل به شما بفروشند. برای همین، در ادامه نکاتی را در مورد چگونگی تشخیص تقلبی استنلی از نمونه اصلی، ارائه می‌کنیم.

از فروشگاه‌های مجاز و نمایندگی استنلی خرید کنید

از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا مطمئن باشید که محصولات اصلی را دریافت می‌کنید. از خرید از فروشندگان ناشناس یا غیرمجاز به‌خصوص در بازارهای آنلاین بپرهیزید.

بسته‌بندی را بررسی کنید

ظروف اورجینال استنلی معمولا در بسته‌بندی‌های باکیفیت با نام تجاری و اطلاعات محصول عرضه می‌شوند. به‌دنبال نشانه‌هایی از کیفیت پایین چاپ، غلط املایی یا ناهماهنگی در طراحی بسته‌بندی باشید.

به لوگو و برند دقت کنید

به لوگو و برند استنلی روی ظروف توجه کنید. به‌دنبال هرگونه تغییر در فونت، رنگ یا قرارگیری لوگو باشید. محصولات تقلبی ممکن است تفاوت‌های جزئی یا تقلیدهای بی‌کیفیت از محصول اصلی داشته‌باشند.

جزئیات محصول را بررسی کنید

جزئیات محصول، مانند اندازه، ظرفیت و ویژگی‌ها را از طریق سایت رسمی مقایسه کنید. محصولات تقلبی ممکن است دارای اطلاعات نادرست یا متناقض باشند. ظروف اورجینال استنلی، به‌دلیل دوام و کیفیت ساخت عالی، معروف هستند. هنگام خرید عمده فلاسک استنلی و دیگر محصولات آن، هرگونه نشانه‌ای از مواد بی‌کیفیت یا ساخت ضعیف را بررسی کنید. به درب ظرف و عایق‌بندی آن دقت کنید تا مطمئن شوید که استانداردهای مورد انتظار را رعایت کرده‌اند.

عملکرد طروف را آزمایش کنید

ظروف Stanley به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نوشیدنی‌ها را برای مدت طولانی سرد یا گرم نگه دارند. ظرف نوشیدنی را با آب گرم یا سرد پر کنید و ببینید برای چه‌مدت، دما را حفظ می‌کند. اگر عملکرد آن به‌طور قابل توجهی کمتر از حد انتظار باشد، به احتمال زیاد با یک محصول تقلبی روبه‌رو هستید.

قیمت‌ها از طریق سایت یا نمایندگی استنلی مقایسه کنید

اگر قیمت محصول مورد نظر شما، خیلی ارزان به‌نظر می‌رسد، باید شک کنید. محصولات تقلبی اغلب با قیمت‌های بسیار پایین‌تری نسبت به محصولات اصلی فروخته می‌شوند.

نظرات مشتریان را بخوانید

نظرات و رتبه‌بندی‌های مشتریان را برای محصول مورد نظر بررسی کنید. به‌دنبال هرگونه شکایت یا نشانه‌ای از محصولات تقلبی باشید. محصولات استنلی اورجینال، معمولا نظرات مثبت و رضایت‌بخشی دارند.

با خدمات مشتری نمایندگی استنلی تماس بگیرید

اگر در مورد محصولات ابهام یا سوالی دارید، می‌توانید با خدمات مشتریان استنلی تماس بگیرید. فروشگاه‌های جعلی استنلی ممکن است هیچ اطلاعات تماسی نداشته‌باشند یا شاید اطلاعات تماس جعلی ارائه دهند.

از یک روش پرداخت امن استفاده کنید

اگر تصمیم به خرید ماگ استنلی یا دیگر ظروف از یک فروشگاه آنلاین دارید، مطمئن شوید که از یک روش پرداخت امن استفاده می‌کنید که گزینه‌های گارانتی و بازگشت وجه را ارائه می‌دهد. از استفاده از حواله‌های مستقیم بانکی یا کارت‌های هدیه به‌عنوان روش‌های پرداخت خودداری کنید، زیرا معمولا توسط کلاهبرداران به‌کار گرفته می‌شوند.

خرید قمقمه استنلیخرید قمقمه استنلی

معرفی نمایندگی استنلی در ایران

برند استنلی در تولید ظروف نوشیدنی و نگهداری موادغذایی تخصص دارد و برای گرم یا سرد نگه داشتن طولانی‌مدت نوشیدنی‌ها و غذای شما طراحی شده‌اند. محصولات استنلی از مواد باکیفیت مانند فولاد ضد زنگ، پلاستیک بدون BPA و عایق خلاء ساخته می‌شوند که عملکرد و دوام مطلوب آن‌ها را تضمین می‌کند.

محصولات اورجینال این برند در نمایندگی استنلی در ایران یعنی فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی موجود هستند؛ جایی که می‌توانید طیف گسترده‌ای از ظروف این برند را متناسب با نیازها و ترجیحات خود بیابید. فروشگاه خانه شکلاتی، اورجینال بودن این محصولات را ضمانت می‌کند تا هیچ‌گونه نگرانی از این بابت نداشته‌باشید.

استنلی، فقط یک نام تجاری نیست، بلکه یک سبک زندگی است که ماجراجویی، کاوش و کیفیت را جشن می‌گیرد. محصولات این برند برای عاشقان کمپینگ و مسافرت، ایده‌آل هستند.

سخن پایانی

برند استنلی ظروف نوشیدنی و نگهداری مواد غذایی باکیفیت را برای علاقه‌مندان به کمپینگ و مصرف‌کنندگان روزمره ارائه می‌دهد. ظروف استنلی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نوشیدنی‌ها و موادغذایی شما را برای ساعت‌ها گرم یا سرد نگه می‌دارند و در برابر شرایط دمایی مختلف و استفاده مکرر مقاومت می‌کنند. این محصولات، یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که به دوام، عملکرد و سبک اهمیت می‌دهند. محصولات استنلی علاوه‌بر کاربردی بودن، جذاب و همه‌کاره هستند. آن‌ها را می توان برای کمپینگ، پیاده‌روی، ماهیگیری، کار یا استراحت در خانه استفاده کرد. همچنین آن‌ها هدایایی ارزشمند برای افرادی هستند که دوست‌شان دارید. فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی، نمایندگی استنلی در ایران، این محصولات باکیفیت را در فروشگاه خود گردآوری کرده است و با بهترین قیمت عرضه می‌کند. برای اطلاع از شرایط ویژه فروش به وب‌سایت فروشگاه مراجعه کنید.

در ادامه در مورد ویژگی های فلاسک، چگونگی کار کرد آن و همچنین معرفی بهترین برند های فلاسک چای می پردازیم. برای خرید فلاسک چای و همچنین فلاسک کودک باید این اطلاعات را بدانید تا بتوانید با اطلاعات کافی یک خرید مطمئن و خب را انجام دهید. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

بهترین مارک فلاسک را به شما معرفی می کنیم

اگر به فکر خرید فلاسک با کیفیت و بادوام هستید باید در انتخاب برند دقت بیشتری داشته باشید. برندهای مختلف بطری چای از نظر ارزش خرید برابر نیستند. بر این اساس باید اطلاعات کاملی از ویژگی ها و مشخصات برندهای معروف و پرفروش بطری چای به دست آورید. مشتریان امروزی می توانند با خرید اینترنتی بهترین برندهای بطری را با یکدیگر مقایسه کنند، سپس با در نظر گرفتن قیمت خرید محصول و همچنین کیفیت آن، به فکر خرید مناسب ترین بطری باشند. قیمت خرید فلاسک های موجود در بازار با یکدیگر متفاوت است، بنابراین مشتری می تواند به راحتی فلاسک مورد نظر را با کمترین قیمت خریداری کند که البته هر چه کیفیت و ویژگی های فلاسک بالاتر باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

معرفی بهترین برند

جنس بدنه فلاسک، ظاهر آن، نوع درب و … ممکن است بر قیمت خرید این محصول تاثیر بگذارد. انواع فلاسک های شیشه ای، پلاستیکی و استیل امروزه در بازار موجود است. فلاسک های استیل همیشه کیفیت و ارزش خرید بالاتری دارند. بنابراین اگر به فکر خرید فلاسک مناسب و باکیفیت هستید، بهتر است استیل را انتخاب کنید. زیرا پلاستیک و شیشه مقاومت کمتری دارند و عایق خوبی در برابر حرارت نیستند.
فلاسک چای باید بتواند نوشیدنی را برای مدت زمان قابل توجهی گرم نگه دارد. معمولا دیواره فلاسک چای با دو جداره طراحی و ساخته می شود تا گرمای نوشیدنی به خوبی حفظ شود و از بین نرود. دیوارهای فولادی با لعاب عایق حرارتی بسیار خوبی هستند. هنگام خرید فلاسک حتما به وزن آن توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا برخی از فلاسک های استیل بسیار سنگین هستند و برای استفاده روزانه گزینه مناسبی نیستند. یک بطری چای مناسب و با کیفیت باید از استیل ساخته شود این بطری باید سبک باشد تا مشتریان بتوانند آن را همه جا حمل کنند. فلاسک از جمله پرطرفدارترین وسایلی هستند که برای مدت طولانی همراه شما خواهند بود.

بهترین برندهای فلاسک چای

در این مقاله بهترین برندهای فلاسک را از نظر کیفیت، قیمت و ارزش خرید مقایسه کرده ایم. استنلی ساخت آمریکا، برند نسپرسو ساخت کشور سوئیس و برند جی کا به ترتیب بهترین برندهای فلاسک چای هستند.
شرکت فلاسک استنلی بیش از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا تاسیس شد. استنلی بهترین مارک چای خارجی است.
فلاسک های این برند می توانند چای داغ را تا ۲۴ ساعت و آب یخ را تا ۹۶ ساعت بدون مشکل نگهداری کنند.
انواع فلاسک های فلزی، فلاسک های خانوادگی، فلاسک های کوهنوردی، فلاسک های مسافرتی و … در بین محصولات استنلی به چشم می خورد.
اگر قصد خرید بهترین برند فلاسک چای کوهنوردی را دارید، قطعا اولین پیشنهاد ما برند Stanley خواهد بود.

فلاسک استنلی(معرفی بهترین برند های فلاسک چای)

برند معروف استنلی چند سالی است که در آمریکا فعالیت می کند. خرید فلاسک استنلی می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد. زیرا شرکت استنلی همواره با کیفیت ترین محصولات را تولید و در اختیار مشتریان قرار می دهد. امروزه این برند محصولات خود را به کشورهای مختلف صادر می کند. از این رو این برند در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد و بهترین فلاسک ها را عرضه می کند.
مشتری با خرید فلاسک استنلی می تواند دمای چای، قهوه یا سایر نوشیدنی های داغ را تا ۲۴ ساعت حفظ کند و سپس هر زمان که بخواهد برای رفع خستگی از نوشیدنی داغ خود لذت ببرد. امروزه این برند تنوع بسیار زیادی در محصولات خود ایجاد کرده است. بنابراین مشتری می تواند از بین انواع فلاسک های خانوادگی، فلاسک های مسافرتی، فلاسک های کوهنوردی و فلاسک کودک غیره از این برند استفاده کنید.

خرید فلاسک ۸۵۰ میلخرید فلاسک ۸۵۰ میل دسته دار

ویژگی فلاسک استنلی

اگر می خواهید در سفر، کوهنوردی یا هر فعالیت دیگری از نوشیدنی های گرم و با طراوت لذت ببرید، استفاده از محصولات برند استنلی را به شما توصیه می کنم. لازم به ذکر است که فلاسک های استنلی نیز نوشیدنی های سرد را حدود ۹۶ ساعت خنک نگه می دارند. بنابراین جدا از نگهداری نوشیدنی های گرم، می توانید از این فلاسک برای حفظ دمای نوشیدنی های سرد نیز استفاده کنید.
مشتری با خرید فلاسک استنلی می تواند دمای چای، قهوه یا سایر نوشیدنی های داغ را تا ۲۴ ساعت حفظ کند. سپس هر زمان که بخواهد برای رفع خستگی از نوشیدنی داغ خود لذت ببرد. امروزه این برند تنوع بسیار زیادی در محصولات خود ایجاد کرده است. بنابراین مشتری می تواند از بین انواع فلاسک های خانوادگی، فلاسک های مسافرتی، فلاسک های کوهنوردی و … انتخاب کند.

خرید فلاسک استنلی

اگر برای حمل نوشیدنی مورد علاقه خود به یک فلاسک مناسب و باکیفیت نیاز دارید، فلاسک «استنلی» از سری «کلاسیک» یک انتخاب عالی برای شماست. این فلاسک دارای ساختاری دولایه برای حفظ دمای مایعات در محفظه داخلی برای مدت زمان بسیار طولانی‌تری است. دمای نوشیدنی های سرد و گرم به مدت ۳۲ ساعت در این فلاسک حفظ می شود.

بنابراین می توان از این فلاسک برای مسافرت، کمپینگ، کوهنوردی و … استفاده کرد. از آن استفاده می شود زیرا دمای مایعات را به خوبی حفظ می کند. ناگفته نماند که می توان یخ را در این فلاسک ذخیره و حمل کرد. دمای یخ ذخیره شد‌ه در این فلاسک تا ۱۶۰ ساعت حفظ خواهد شد. بدنه این محصول از فولاد است. فولاد به کار رفته در این مدل بسیار بادوام بوده و زنگ نمی زند.

بنابراین می توانید با خیالی آسوده انواع نوشیدنی ها را در داخل انبار کرده و حمل کنید. یک دسته روی بدنه فلاسک تعبیه شد‌ه است تا بتوانید با نگه داشتن آن به راحتی آن را جابجا کنید. این فلاسک مجهز به درپوش پیچی است که می توان از آن به عنوان فنجان نیز استفاده کرد. به این ترتیب، بدون نیاز به تهیه یا خرید فنجان جداگانه، می توانید چای، قهوه، آب میوه و … بنوشخرید ظرف غذا استنلیخرید فلاسک کوهنوری استنلی

فلاسک جی کا (معرفی بهترین برند های فلاسک چای)

برند جی کا یکی دیگر از برندهای معروف و شناخته شد‌ه فلاسک در دنیاست که همواره نظر کاربران و مشتریان را به خود جلب می کند. خرید فلاسک جی کا یکی دیگر از انتخاب های جذاب برای مشتری است. امروزه بسیاری از افراد از برند جی کا برای خرید فلاسک استقبال می کنند. زیرا کیفیت و ماندگاری محصولات این برند به اثبات رسیده و در بازار محبوبیت زیادی داردفلاسک جی کا دارای ویژگی های ارزشمند بسیاری است، بنابراین همیشه ارزش خرید بالایی دارد.

فلاسک نسپرسو(معرفی بهترین برند های فلاسک چای)

نسپرسو برندی است که توسط شرکت نستله تولید می شود و توسط گروه نستله، که در لوئیزیانا، سوئیس مستقر است، کنترل می شود. دستگاه های نسپرسو قهوه اسپرسو را با استفاده از کپسول های مخصوصی که به نام غلاف معروف هستند تهیه می کنند.
نسپرسو در سراسر جهان به عنوان فلاسک لوکس شناخته می شود زیرا قیمت هایی که برای فلاسک های نسپرسو در نظر گرفته است از میانگین قیمت بازار بالاتر است.
این شرکت دستگاه های خود را از طریق شرکت های مختلف تولید می کند. در حال حاضر شرکت هایی مانند De’Longhi، Krups و… از جمله شرکت هایی هستند که با نسپرسو برای تولید این دستگاه همکاری می کنند.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/27609/نمایندگی-فروش-محصولات-استنلی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا