اخبار

ساده ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام ( معرفی سایت اصلی )

ساده ترین روش افزایش فالوور اینستاگرام سریع و رایگان

فالوور های شما افرادی هستند که به محتوای کانال و شخصیت شما علاقه مند هستند و برای اینکه ویدیو های بیشتری از شما را ببینند شما را  فالو می کنند؛ اما دوستان این همه ی داستان نیست تعداد فالوور ها فقط یک عدد نیست و افرادی که شما را فالو می کنند قسمت مهمی از پیج شما را تشکیل می دهند و ارزش بسیار زیادی برای پیج دارند. فالوور های شما کسانی هستند که به پیج شما کمک می کنند تا تعامل بالایی داشته باشد و هر روز جایگاه خود را در الگوریتم های اینستاگرامی بهبود ببخشد. برای بالاتر بردن تعاملات پیج خودتان بهتر است تمام تلاش و پشتکار خود را برای بالا بردن تعداد فالوور های تان انجام دهید. اینجا می خواهیم درباره ساده ترین روش های دم دست که با وجود سادگی  می توانند باعث افزایش تعداد فالوور های شما شوند صحبت کنیم و اینکه شما می توانید با همین فالوور ها جای خودتان را در اینستاگرام محکم کرده و روز به روز پیشرفت کنید.

ساده ترین روش برای افزایش فالوور

در میان تمام روش ها ساده ترین روشی که می توانید برای افزایش تعداد فالوور ها امتحان کنید خرید فالوور است؛ این روش علاوه بر اینکه روشی ساده است و تنها با چند کلیک روی کامپیوتر می توانید آن را انجام دهید مزیت های زیادی هم دارد برای مثال اینکه هزینه بسیار کمی دارد، هر تعداد که خواستید می توانید فالوور به پیج تان اضافه کنید و همچنین این فالوور ها می توانند مشتریان محصولات پیج شما باشند و باعث رشد چنل شما شوند.

خرید فالوور، میانبری برای رشد کانال های اینستاگرامی

خرید فالوور از سایت های معتبر مثل سایت خرید فالوور اینستاگرام می تواند شما را به هدف هایی که برای رسیدن به آن نیاز به چندین سال تلاش دارید در مدت زمان بسیار کمتر برساند. خرید فالوور مثل یک میانبر عمل می کند و شما را بدون نیاز به تلاش بیش از حد و خستگی به هدف کانال یعنی رسیدن به فالوور های بالا می رساند.

رشد ارگانیک یک پیج با خرید فالوور

خرید فالوور با گذر زمان می تواند شرایط رشد ارگانیک پیج شما را فراهم کند؛ به این شکل که این فالوور هایی که به پیج شما اضافه شده اند می توانند روی تعامل پیج تان تاثیر گذار باشند پیام ها را اشتراک گذاری کنند و کامنت بدهند و رفته رفته باعث رشد پیج تان شوند. افزایش فالوور می تواند یک تاثیر جدی برای ورود پست های شما به اکسپلور داشته باشد و همچنین زمینه بیشتر شدن بازدید ها، فالوور ها و لایک ها را فراهم می کند و در نهایت پیج به یک رشد ایده آل و خوب می رسد.

از چه سایتی فالوور بخرم؟

الگوریتم های تیز هوش اینستاگرام این روزها با دقت فراوان فضای اینستاگرام را بررسی می کنند و خیلی سریع اکانت های فیک و غیر فعال را می بندند و دقیقا به همین دلیل شما باید برای پیج خود از اکانت هایی استفاده کنید که کیفیت بسیار بالایی داشته باشند و الگوریتم های اینستاگرام نتوانند آنها را حذف کنند. برای اینکه سایت هایی را پیدا کنید که فالوور های باکیفیت می فروشند حتما از سایت های معتبر که دارای اینماد هستند کمک بگیرید و اینکه حتما از داشتن این نماد الکترونیکی که مجوز کسب و کار برای سایت می باشد اطمینان حاصل کنید این نماد معمولا در هر سایتی در انتهای اولین صفحه سایت قابل مشاهده می باشد. سایت خرید فالوور اینستاگرام با دارا بودن مجوز کسب و کار های اینترنتی و سال ها فعالیت در این زمینه برای خرید هر گونه فالوور در خدمت شما می باشد.

تاثیر تعداد فالوور در بازاریابی و برند سازی فضای اینستاگرام

در اینستاگرام شما هر کاری که می خواهید برای کسب و کارتان انجام دهید فقط با قدرتی که فالوور ها به شما می دهند این کار را انجام می دهید، برای مثال تبلیغاتی که برای یک کالا انجام می دهید حتما باید برای فالوورهای تان پست شود تا شما بتوانید از بازدید و خرید آنها استفاده کنید و برند و کسب و کارتان را شکل بدهید. هر چه تعداد فالوور ها و افرادی که در اینستاگرام با شما همراه هستند بیشتر باشد احتمال موفقیت تبلیغات شما و معروف شدن برند تان هم بیشتر می شود.

 

تمام روش هایی که به شما در بالاتر بردن تعداد فالوور هایتان کمک می کند؟

به جز خرید فالوور که تقریبا ساده ترین و موثرترین روش جذب فالوور در اینستاگرام به حساب می آید روش ها و تکنیک های رایگان دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید فالوور های بیشتری را جذب کانال خودتان کنید. ما در اینجا فقط به چند تا از آنها اشاره می کنیم:

  • بیو کانال خودتان را به بهترین شکل بهینه کنید؛ از جملات کوتاه که می توانند شما را به کامل ترین حالت ممکن توصیف کنند استفاده کنید، درباره تحصیلات و توانمندی های خودتان بنویسید و تصویر مناسبی از جمله تصویر برند یا عکس خودتان را به عنوان تصویر پروفایل انتخاب کنید.
  • روی محتوایی که تولید می کنید وقت بگذارید؛ برای مثال ویدیو ها و تصاویر خودتان را با استفاده از نرم افزار های ادیت عکس و ویدیو پردازش کنید و بهترین آنها را در کانال بگذارید تا افراد با دیدن آن به مشتاق به دیدن چنل شما و فالو کردن شما شوند.
  • برای توضیحات ویدیو ها سعی کنید کپشن هایی بنویسید که کنجکاوی کاربر برانگیخته شود و همچنین او با دیدن آن رفع نیاز خود را در مشاهده ویدیو ببیند و ترغیب به دیدن محتوای آن شود به این شکل می توانید مخاطبان خودتان را افزایش دهید.
  • هر روز برای کانال خودتان پست بگذارید. اگر سرتان خیلی شلوغ است حتما یک ادمین پیج استخدام کنید تا کارهای مربوط به پیج را انجام دهد مثل پست گذاری و پاسخ دادن به کامنت ها، اگر این کار را بکنید فالوور ها و مخاطبان شما را از خاطر نمی برند و به محض اینکه نوتیفیکیشن کانال تان را دیدند آن را مشاهده خواهند کرد.
  • سعی کنید فالوور هایی که خریداری کرده اید را با کم کاری، انتشار محتوای نا مناسب و… نپرانید.
  • خرید از سایت ایرانی فالوور

خلاصه

خرید فالوور واقعی فعال از یک سایت معتبر مثل سایت خرید فالوور اینستاگرام از کارهایی است که اگر انجام دهید هرگز پشیمان نخواهید شد؛ اگرچه خوب است که در کنار آن حتما کارهای دیگری را هم برای ارتقای پیج و جذب بیشترین فالوور انجام دهید.

 

سوالات

سوال 1) آیا می توانم برای خرید فالوور به سایت شما اعتماد کنم؟

اکانت هایی که در سایت خرید فالوور اینستاگرام از آن استفاده می کنیم کاملا با کیفیت بوده و تاکنون هیچ شکایتی از این سایت انجام نشده و تقریبا هر کسی که تا کنون از خدمات سایت استفاده کرده است کاملا راضی بوده است.

سوال 2) بنا به دلایلی مدتی است که پیج خودم را خصوصی کرده ام آیا امکان خرید فالوور برای پیج را در این حالت دارم؟

خیر برای انجام خرید فالوور از سایت حتما باید قبل از آن پیج تان را عمومی کنید.

سوال 3) آیا برای انجام خرید حتما باید پسورد پیج خودم را هم به پشتیبانی بدهم؟

خیر نیازی به پسورد نیست و شما می توانید تنها با آیدی چنل و لینک پست مورد نظر خریدتان را انجام دهید.

سوال 4) آیا امکان مسدود شدن پیجم وجود دارد؟

مسدود شدن پیج تنها برای زمانی است که شما از اکانت های بی کیفیت استفاده می کنید ولی با استفاده از خدمات سایت ما هرگز پیج تان دچار مسدودی نخواهد شد.

سوال 5) آیا خرید فالوور از لحاظ قانونی جرم است؟

خیر این کار در تمام دنیا انجام می شود و یک کار معمول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا