اخبار

خرید سیمان فله با بهترین قیمت از الومتریال

فهرست مطلب

خرید سیمان فله با بهترین قیمت از الومتریال

خرید سیمان فله یکی از راهکارهای کاهش هزینه‌های ساخت و ساز است. چون قیمت سیمان بدون بسته بندی و از نوع کیسه‌ای آن، کمتر است. با توجه به حجم بالای مصالح مصرفی در ساخت و ساز انواع ساختمان، کمترین تغییر در قیمت متریال، می‌تواند اثر زیادی در هزینه پروژه داشته باشد.

سیمان کیلویی مزایایی دارد که خرید آن را برای مصرف‌کننده باصرفه‌تر می‌کند. این نوع از مصالح، خواص بهتری نسبت به نوع کیسه‌ای آن دارد. ضمن این که حمل و نقلش راحت‌تر بوده و هزینه کمتری به افراد تحمیل می‌کند. بنابراین خرید سیمان فله از هر نظر بهتر از سیمان کیسه‌ای است. البته خرید این نوع مصالح به صورت فله، عموماً برای حجم‌های بالا مناسب خواهد بود.

از کارخانه‌هایی که نوع کیلویی این پودر را تولید می‌کنند، می‌توان به غرب آسیا، فارس نو، فیروزکوه و سامان غرب اشاره کرد. الومتریال یکی از فروشگاه‌های معتبری است که انواع سیمان بدون بسته بندی را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

سیمان فله چیست؟

سیمان فله به سیمانی می‌گویند که بدون بسته بندی به فروش می‌رسد. این نوع از مصالح نسبت به نوع کیسه‌ای و پاکتی، مزایای بیشتری دارد. اصلی‌ترین مزیت خرید سیمان فله‌ای، کاهش هزینه‌های ساخت و ساز و حمل و نقل است. چون قیمت خرید آن به صورت کیلویی، پایین‌تر از نوع پاکتی آن خواهد بود. با توجه به حجم بالای مصالح مصرفی در هر سازه عمرانی، این مسأله می‌تواند هزینه‌ها را به شدت کاهش دهد. همچنین از آن‌جایی که این نوع از مصالح بسته بندی ندارد، فروشنده باید آن را در محل مورد نظر تحویل دهد. به این ترتیب، هزینه حمل و نقل از دوش مصرف‌کننده برداشته خواهد شد.

ویژگی‌های سیمان فله ای

برای خرید سیمان فله باید با ویژگی‌های آن آشنایی داشته باشید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این پودر پرمصرف، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

چسبندگی کافی

سیمان همیشه به عنوان چسب ساختمانی به کار می‌رود. برای مثال، در چسباندن کاشی و سرامیک به دیوار و کف و تکمیل نمای ساختمان، به این چسب قوی نیاز دارید. اگر کیفیت این پودر پرمصرف پایین بوده و چسبندگی کافی نداشته باشد، امکان جدا شدن آجر یا سرامیک وجود دارد. جدا شدن کاشی و سرامیک از دیوار یا نمای ساختمان، برای عابرین بسیار خطرناک است.

قابلیت ترکیب با مصالح ساختمانی مختلف

سیمان باید بتواند با انواع مصالح ساختمانی ترکیب شود. این کار برای ساخت دوغاب یا ملات، ضروری و اجتناب ناپذیر است. به این ترتیب، کیفیت این نوع مصالح باید طوری باشد که بتواند هر نوع ترکیبی را بسازد.

تولید‌کننده گان سیمان فله

در کشور ما، کارخانه‌های زیادی در حال تولید مصالح ساختمانی از جمله سیمان هستند. نوع فله‌ای این چسب ساختمانی هم توسط کارخانه‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. بعضی از کارخانه‌های عرضه‌کننده مصالح فله‌ای عبارتند از:

  • غرب آسیا
  • سامان غرب
  • فارس نو
  • کارخانه یاسوج
  • کارخانه کرمان
  • کارخانه فیروزکوه
  • کارخانه نهاوند
  • کارخانه قاین

محصولی که توسط هر کارخانه تولید می‌شود، ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارد. برای مثال، ممکن است از نظر ترکیبات و میزان چسبندگی، با یکدیگر تفاوت داشته باشند. همین مسأله بر قیمت این محصول تاثیر خواهد داشت. بنابراین بد نیست که قبل از خرید سیمان در حجم بالا، قیمت دقیق محصول کارخانه‌های مختلف را جویا شوید.

بهتر است این پودر سیاه را از شرکت‌هایی که آن را بدون واسطه از کارخانه خریداری می‌کنند، بخرید. این کار هزینه‌های شما را به صورت قابل توجهی کاهش می‌دهد. فروشگاه آنلاین alomaterial یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها است. شما می‌توانید انواع مصالح فله با کیفیت‌های مختلف را از طریق این فروشگاه خریداری کنید.

قیمت سیمان فله در الومتریال

تعیین قیمت سیمان فله و بسته بندی به صورت روزانه انجام می‌شود. چون فاکتورهای متعددی می‌توانند بر قیمت نهایی این محصول تأثیر بگذارند. مثلاً نوسان قیمت ارز، قیمت این پودر سیاه را دستخوش تغییر می‌کند. از مهم‌ترین عوامل موثر در تعیین قیمت سیمان کیلویی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روابط سیاسی و اقتصادی کشور
  • تحریم‌ها و اتفاقات سیاسی و اقتصادی
  • هزینه‌های حمل و نقل
  • میزان تورم در جامعه
  • مقدار عرضه و تقاضا
  • تعداد واسطه‌ها از کارخانه تا سر ساختمان
  • نوع کارخانه سازنده (نوع برند)

معمولاً مصالح بدون کیسه، در حجم بالا خریداری می‌شوند. بنابراین اگر کمترین تغییر در قیمت آن ایجاد شود، تأثیر زیادی بر هزینه‌ها خواهد داشت. از این رو، بهتر است سفارش خود را از طریق یک فروشگاه مطمئن و معتبر ثبت کنید.

فروشگاه آنلاین الومتریال، انواع سیمان فله را از کارخانه‌های مختلف، به فروش می‌رساند. چنانچه به دنبال خرید این پودر پرمصرف با قیمت مناسب هستید، کافی است به وبسایت این مجموعه به آدرس https://alomaterial.ir/ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا