ترفند

جدید ترین پادکست های روانشناسی (آپدیت هفتگی)

فهرست مطلب

چکیده : این که شما در پی پادکست هستید؛ نکته بسیار مهمی بوده، چراکه به فکر نقاط ضعف و قدرت زندگی خود هستید. مطمئنا همه افراد قابلیت دسترسی به مشاورین و پرداخت هزینه مشاوره را ندارند و با گوش دادن به این اپیزود های روانشناسی می توانند بسیار از چالش های بیش رو را بردارند.

 

پادکست های روانشناسی رادیوبینا

این که شما در پی پادکست هستید؛ نکته بسیار مهمی بوده، چراکه به فکر نقاط ضعف و قدرت زندگی خود هستید. مطمئنا همه افراد قابلیت دسترسی به مشاورین و پرداخت هزینه مشاوره را ندارند و با گوش دادن به این اپیزود های روانشناسی می توانند بسیار از چالش های بیش رو را بردارند. مجله روانشناسی رادیو بینا به صورت هفتگی بروزترین و علمی ترین پادکست روانشناسی را برای شما عزیزان آماده می کند که با گوش سپردن به هر یک می توانید ریز مسائل و مشکلات زندگی شخصی خود را به راحتی شناسایی و نسبت به رفع هر یک اقدام کنید.

رادیوبینا
رادیوبینا

مجله روانشناسی رادیوبینا یکی از بروزترین رسانه هایی است که در حوزه روانشناسی و خودشناسی فعالیت دارد. شاید جالب باشد که بدانید تیم رادیوبینا در هفته 2 بار پادکست هایی در قالب خودشناسی و روابط زناشویی را در اختیار شما قرار می دهند. لازم به ذکر است که تمامی پادکست هایی که در این مجموعه تولید و تدوین می شود، تماما از سوالات و مشکلاتی است که بیشتر اقشار جامعه به آن دچار هستند. تیم متخصص رادیوبینا تمامی محتوایی که تولید می کند را به دور از جنبه های درمانی می داند و تنها با تحلیل چالش های موجود در روابط پاسخ مختصری به مشکلات و روابط مخاطبین می دهد.

رادیو بینا جنبه تراپی ندارد

موضوعاتی که در پادکست‌های روانشناسی رادیو بینا به آن پرداخته شده است، درواقع پاسخ به سوالاتی است که مخاطبان مجله رادیو بینا مطرح کرده‌اند. درواقع این پادکست ها تحلیلی مختصر در مورد چالش‌ها و دغدغه‌هایی است که برای‌مان ارسال کرده‌اید.

اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که هیچ کدام از پادکست ها جنبه تراپی و درمانی نداشته و تنها تلنگری برای مخاطبان است که با واکاوی در درون خود، اقدام به حل و درمان ریشه‌ای مشکلات خود داشته باشند. همانطور که می‌دانید درمان ریشه‌ای نیاز به پرس و جو و کاوش عمیق‌تری در مورد سؤالات و مشکلات شما داشته و یک اپیزود ۱۲ الی ۱۵ دقیقه‌ای ، نمی‌تواند به صورت قطعی جواب سوالات مخاطبان را دهد. لازم به ذکر است که در پایان هر پادکست کارشناس مربوط به حوزه‌ای که برای‌مان سؤال مطرح کرده‌اید، به سؤالات شما به صورت تخصصی پاسخ می‌دهد.

پادکست های هفتگی رادیوبینا
پادکست های هفتگی رادیوبینا

پادکست های هفتگی رادیوبینا

همانطور که گفته شد، رادیوبینا پادکست های روانشناسی هفتگی را به صورت منظم در روز های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به زبان فارسی منتشر می کند و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی و کاملا رایگان آن ها را از وب سایت یا کانال تلگرام رادیوبینا به آن ها گوش دهید. طبق تحقیقات و مطالعات انجام شده اغلب چالش هایی که یک انسان در زندگی با آن ها دست و پنجه نرم می کند، ریشه در خانواده و کودکی وی دارد. این دو مورد از مواردی هستند که فرد در ابتدای زندگی در انتخاب آن ها نقشی ندارد. گاهی برای شناخت هر چه بهتر پیرامون و شخصیت واقعی خود نیاز به یک مشاور یا همراه داریم، ت واقعیت آنچه که هستیم را برای ما نمایان کند، به همین علت است که رادیو بینا پادکست روانشناسی را برای شما عزیزان فراهم کرده است و مانند یک مشاور و یک همراه دست در دست، با شما قدم می زند و نقاط قوت و ضعف شما را به خوبی برایتان بازگو میکند.

پادکست روانشناسی شخصیت

یکی از مواردی که در حوزه روانشناسی بسیار مورد تحقیقات قرار می گیرد، روانشناسی شخصیت است. تک تک انسان هایی که بر روی زمین زندگی می کنند هر یک دارای شخصیتی متفاوت بوده و شخصیتی یکسان ندارند. اغلب افراد از شخصیت واقعی خود خبر دار نیستند و نمی دانند که چگونه شخصیتی دارند و چگونه می توانند شخصیت واقعی خود را بهتر بشناسند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید مطمئنا پادکست های روانشناسی شخصیت رادیو بینا می تواند گزینه مناسبی برای شناخت شخصیت شما باشد. در این دسته بندی از پادکست ها به شما کمک می شود که خود واقعی خود را بهتر بشناسید و آن را ریشه یابی کنید و در صورت امکان آن را درمان نمایید.

پادکست روانشناسی رابطه

یکی دیگر از حوزه هایی که رادیوبینا به صورت کاملا اختصاصی روی آن فعالیت می کند، پادکست هایی در مورد رابطه است؛ در این دسته از پادکست ها با شما و پارتنرتان قدم به قدم مسائل و مشکلات را سنجیده و آن ها را آنالیز می کند. از آنجایی که انسان موجودی اجتماعی است، هیچگاه تنهایی را نمی پسندد و همواره در پی برقراری رابطه با هم نوعان خود می باشد. در این زمان است که چالش هایی بین افراد در رابطه شکل میگیرد که نیازمند بررسی و تحلیل رفتار های هر یک می باشد. باید در نظر داشته باشید، آنچه که در یک رابطه عاطفی خیلی اهمیت پیدا می کند، برانگیخته شدن احساس رضایت بین افراد است در مقابل آن یکی از چالش هایی که این روز ها در تمامی روابط مشاهده می شود، خیانت بوده که به صراحتا در  پادکست های روانشناسی رابطه به صورت کامل در مورد آن ها صحبت کرده ایم. در ادامه شما را با یک مورد از این پادکست ها که در مورد روابط است، بیشتر آشنا می کنیم.

پادکست روانشناسی
پادکست روانشناسی

پادکست روانشناسی چگونه با خیانت روبرو شویم

مطمئنا برای هر شخصی خیانت در یک رابطه عاطفی می تواند بسیار ناراحت کننده باشد. این که شما همسر یا پارتنر خود را با شخص دیگر ببینید، خیلی می تواند سخت باشد؛ اما خیانت همیشه به این معنی نیست! گاهی خیانت می تواند در بازگو نکردن حقیقت و یک صداقت باشد یا حتی فاش کردن اطلاعات و حریم شخصی دیگران! سوال اینجاست که وقتی با این نوع خیانت ها روبرو میشویم در بهترین حالت چه کاری از دستمان بر می آید و چگونه می توانیم آن را هندل کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا