دنیای مدترفند

آیا یادگیری کاشت ناخن برای افراد مبتدی سخت است؟

فهرست مطلب

آیا یادگیری کاشت ناخن برای افراد مبتدی سخت است؟

خیلی از افراد فکر می‌کنند که یادگیری کاشت ناخن بسیار سخت بوده و شرکت در دوره‌های آن هم تبدیل به هدر رفت سرمایه خواهد شد. اما در واقع این‌طور نیست و اگر یک آموزشگاه مناسب را برای آموزش خود انتخاب کرده و در یک مسیر درست قرار بگیرید، در نهایت به یک ناخن‌ کار حرفه‌ای تبدیل خواهید شد. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ کدام از ناخن کارها نمی‌توانند یک مربی خوب برای شما باشند. آموزش، تکنیک‌هایی دارد و یک فرد هم ابتدا باید نیاز و مهارتش سنجیده شده و سپس در یک دوره مناسبی آموزشی قرار گیرد. بنابراین، خیلی از همین اشتباهات سبب بدبینی و شکل گیری یک سری باورهای غلط می‌شود.

آموزش کاشت ناخن یک سری مراحل دارد که از کاشت شروع شده و به سپس به مراحلی مانند ریموو و ترمیم ناخن هم می‌رسد. برای کاشت ناخن یک سری بستر سازی‌ها مورد نیاز است و باید با نحوه فرم دهی ناخن هم به خوبی آشنا شوید. کاشت ناخن ارتباط نزدیکی با طراحی داشته و باید بتوانید طرح‌های دلخواه مشتری را روی ناخن پیاده‌سازی کنید. استفاده از مواد مناسب مانند پودر و حالت دهی نچرال هم داریم که باید به خوبی آن‌ها را یاد بگیرید. مرحله سوهان کشی دست برای دورگیری ناخن‌ها هم بسیار مهم است و باید کار ظریفی را برای این منظور انجام دهید. به‌همین جهت توصیه می‌کنیم که حتما در یک دوره مناسب شرکت کنید.

انتخاب یک دوره مناسب با نیاز هر فرد

دوره‌ای برای کاشت ناخن می‌تواند مناسب افراد باشد که بسته به سطح آگاهی و مهارت فرد باشد. مجموعه آموزشگاه آرایشگری رز سرخ به این مورد توجه کرده و دوره‌های مبتدی تا پیشرفته را برای کاشت ناخن برگزار می‌کند. مسلما فردی که آشنایی خاصی به این رشته ندارد، باید از دوره مبتدی آغاز کرده و پس از پایان و گرفته مدرک معتبر به سراغ دوره پیشرفته برود. هر کدام از این دوره‌ها هم در جلسات کوتاهی تمام شده و حتی هموطنان خارج از شهر تهران هم به راحتی می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند. رز سرخ یک سری دوره‌های مرتبط با کاشت ناخن را هم معرفی کرده است.

دوره‌ کاشت ناخن
دوره‌ کاشت ناخن

این دوره‌ها شامل طراحی برای کاشت ناخن، پدیکور و پارافین تراپی و همچنین کاشت ژل است که در کنار دوره‌های کاشت ناخن می‌توانید به آن‌ها توجه کنید. یک مدرس خوب می‌تواند تشخیص دهد که سطح مهارت هنرجویان در چه شرایطی قرار دارد و آن‌ها نیازمند چه دوره‌هایی هستند. مشاورین رز سرخ همواره در کنار شما هستند تا راهنمایی‌های لازم را ارائه داده و کمک کنند که بتوانید بهترین دوره را برای آموزش انتخاب کنید. حضور در یک مسیر درست به شما کمک می‌کند که سختی‌های کاشت ناخن را فراموش کرده و به راحتی به یک فرد ماهر در این کار تبدیل شوید.

هزینه آموزش کاشت ناخن چقدر است؟

اگر بخواهیم مستقیما در مورد هزینه آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه ای صحبت کنیم، در دوره مبتدی شما می‌توانید کلاس‌های نیمه خصوصی یا خصوصی را انتخاب کنید. تفاوت این دو در تعداد نفرات حاضر در کلاس است که برای دوره‌های خصوصی بین ۱ الی ۳ نفر بوده و برای دوره‌های نیمه خصوصی هم بین ۳ الی ۸ نفر است. بنابراین، حتی دوره‌های نیمه خصوصی هم شرایط بسیار خوبی داشته و آموزش کامل و با حوصله را می‌توانید تجربه کنید. مدت زمان دوره‌ها ۱۰ ساعت است که در جلسات پنج‌گانه برگزار خواهند شد. شهریه دوره نیمه خصوصی ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده و در دوره خصوصی هم باید ۲ میلیون تومان بپردازید.

دوره پیشرفته هم بعد از دوره مبتدی می‌تواند تکمیل کننده مهارت شما باشد و در ۴ جلسه برگزار می‌شود. مدت زمان کل دوره ۸ ساعت بوده و شهریه آن به ترتیب برای دوره نیمه خصوصی و خصوصی در حد ۲٫۵ و ۳ میلیون تومان تعیین شده است. دوره پیشرفته تکنیک و روند کار با ابزارهای پیشرفته را به شما تبیین کرده و می‌توانید آمادگی لازم برای پیاده‌سازی طرح‌های منحصربه‌فرد و کاشت سریع ناخن را داشته باشید. سرفصل‌های این دوره هم کاملا مرتبط با سازمان فنی حرفه‌ای بوده و به نیازهای مشتریان در بازار کار نیز توجه شده است تا بتوانید بیشترین بهره را از مهارت‌های خود در زمینه کسب درآمد ببرید.

آموزش آرایشگری
آموزش آرایشگری

آموزش آرایشگری با مجموعه رز سرخ

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ دوره‌های آموزش آرایشگری متنوعی را از در سطح مبتدی و پیشرفته برگزار کرده و بر حسب بودجه خود می‌توانید در دوره‌های خصوصی و نیمه خصوصی شرکت کنید. امکان پرداخت هزینه دوره‌ها به‌صورت اقساطی هم برای شما فراهم شده است. از آموزش کاشت مژه گرفته تا دوره‌های مرتبط با مو و میکاپ در این مجموعه برگزار شده و می‌توانید کم‌کم در هر کدام از این دوره‌ها شرکت کنید. از مزایای جالب این دوره‌ها می‌توانیم به نکات زیر اشاره کنیم:

  • امکان برگزار دوره‌ها در روزهای تعطیل
  • استفاده از ابزارها و دستگاه‌های پیشرفته
  • امکان تغییر زمان کلاس و منعطف بودن زمان‌بندی
  • ارائه مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت rosesorkh.com مراجعه کرده و مراحل پر کردن فرم را دنبال کنند. می‌توانید با تماس از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ هم مشاوره‌های لازم را در مورد دوره‌ها کسب کرده و انتخاب‌هایی عالی داشته باشید. می‌توانید تمام سوالات خود را هم مطرح کرده و شبهات خود را در مورد مجموعه مرتفع کنید.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/24556/آیا-یادگیری-کاشت-ناخن-برای-افراد-مبتدی/
  • https://favino ir/24556/آیا-یادگیری-کاشت-ناخن-برای-افراد-مبتدی/#:~:text=خیلی از افراد فکر می‌کنند کار حرفه‌ای تبدیل خواهید شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا