ترفند

خش عینک رو چطوری از بین ببرم؟

با تغییرات نحوه زندگی نسل بشریت و دیجیتالی شدن اکثر کارهای روزمره عینکی شدن مردم جامعه امری اجتناب نا\ذیر است. یکی از معضلات افراد عینکیُ ظاهر شدن خش عینک می باشد که میتواند در مرور زمان با افزایش این خش ها دیدن برای فرد عینکی امری دشوار شود. همچنین از زیبایی ظاهری عینک نیز کاسته میشود. در ادامه راه های را برای رفع خش عینک برای شما عزیزان بیان میکنیم.

راه های از بین بردن خش روی شیشه عینک:

لازم به ذکر این نکته است که برای تمیز کردن شیشه و قاب عینک از هر نوع ماده ضدعفونی و تمیز کننده ای استفاده کنیم. ابتدا باید مطمئن شویم که ماده مصرفی بر روی شیشه و قاب بدنه عینک تاثیر منفی نمیگذارد. در کنار رعایت این نکته، استفاده از قاب عینک برای نگهداری عینک در زمان های که از عینک خود استفاده نمیکنیم می تواند موثر باشد.

  • استفاده از خمیر دندان: استفاده از خخمیر دندان سفید رنگی که عاری از هرگونه مواد افزودی مانند: نعناع، ژل و سفید کننده باشد.
  • شستن با جوش شیرین و آب: جوش شیرین یک ماده تمیز کننده همه کاره است. دو قاشق جوش شیرین بعلاوه یک قاشق آب میتونه ماده خمیرمانندی بهتون بده که به سطح شیشه عینک بزنین تا خش روی اون از بین بره و شیشه عینک حسابی برق بیفته.
  • زدن واکس: استفاده از اسپری واکس ماشین ولوازم خانگی بر روی شیشه عینک نیز تاثیر گذار است. استفاده از واکس های شیمیایی به هیچ وجه توصیه نمیشود.
  • کرم ضدآفتاب بمالیم: کرم های ضدآفتاب SPG 45 دارای نوعی ترکیب آلمینیومی خاص است که میتونه بهمون در تمیز کردن خش عینک کمک کنه. استفاده از این روش برای عینک های با لنز پلاستیکی توصیه میشه.

خش عینک

روش های دیگری مثل استفاده از محلول پودر خردل و سرکه به نسبت مساوی در کنار اسپری مبل، روغن بچه و جلادهنده نقره و طلا هم میشه استفاده کرد.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/21736/خش-عینک-رو-چطوری-از-بین-ببرم؟/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا