ترفند

عطر ویکتوریا سکرت بامب شل خوبه؟ | بررسی کامل ویکتوریا سکرت بامب شل

عطر ویکتوریا سکرت اولین انتخاب بانوان بسیاری است، زیرا این عطر خوشبو، تازه و دلپذیر است. بدون تردید شما با انتخاب این عطر خوشبو و شیرین، حس اعتماد به نفس و زنانگی خود را در یک مجلس یا دورهمی افزایش می دهید.

همچنین آقایان می توانند با انتخاب این عطر دلپذیر و هدیه دادن به پارتنر خود، او را خوشنود گردانند. تیم تخصصی و حرفه ای فاوینو در این مقاله اختصاصی، تمام ویژگی های عطر ویکتوریا سکرت بامب شل را برای شما بیان نموده است. البته گروه فاوینو از شما دعوت می کنند تا سری به سایت بوفچه زده و از مطالب مهیج آن بهره ببرید.

عطر ویکتوریا سکرت بامب شل
عطر ویکتوریا سکرت بامب شل

مشخصات عطر ویکتوریا سکرت بامب شل

عطر سیکرت به عنوان یک ادکلن شاداب و جذاب شناخته شده و رایحه اصلی این عطر بر پایه میوه‌ های تازه و شیرینی قرار دارد. نت‌ های اصلی شامل ترکیباتی از گریپ فروت، هلو، توت سیاه و تمشک است که با ترکیبات دیگری همچون وانیل، گل‌های سفید و چوب صندل ترکیب می ‌شوند.

در نتیجه این ترکیبات باعث خواهند شد تا بامب شل عطری میوه ‌ای، شیرین و سرشار از انرژی باشد.

  • نام عطر: Victoria’s Secret Bombshell ویکتوریا سکرت بامبشل
  • برند: Victorias Secret – ویکتوریاز سکرت
  • عطار: Adriana Medina-Baez – آدریانا مدینا, Mark Knitowski – مارک کنیتکوسکی
  • جنسیت: خانم ها
  • غلظت: ادو پروفیوم
  • انتخاب حجم: 100میل, دکانت2میل, دکانت5میل, دکانت10میل
  • رایحه: خنک, شیرین
  • گروه بویایی: گلی میوه ای
  • موقعیت : آکادمیک, جلسات اداری, روزانه و کژوال, قرارهای دوستانه, قرارهای عاشقانه, مهمانی رسمی
  • فصل: بهار, تابستان
  • نت های اولیه: Pineapple-آناناس, Orange-پرتقال, Strawberry-توت فرنگی, Grapefruit-گریپ فروت, Passionfruit-پشن فروت
  • نت های میانی: Jasmine-گل یاس, Lily-of-the-Valley-گل برف, Orchid-گل ارکیده, Peony-گل صدتومانی, Red Berries-دانه های قرمز
  • نت های پایه: Musk-مشک, Oakmoss-خزه درخت بلوط, Woody Notes-روایح چوبی
  • کشور مبدا: ایالات متحده آمریکا
  • سال عرضه: 2010

راه های تشخیص اصل و فیک عطر ویکتوریا

مطمئنا یکی از اصلی ترین دغدغ شما، خرید عطر ویکتوریا سکرت اصل است. به همین منظور تیم ما فرایند تشخیص ویکتوریا سکرت اصل از فیک را برای شما توضیح داده و امیدواریم شما با استفاده از آن، عطر ویکتوریا سکرت اصل را خریداری کنید.

ابتدا از بیرونی ترین قسمت بسته بندی شروع  کرده و سلفون بسته بندی عطر نسبتا ضخیم با پرس حرارتی با کیفیت و کاملا صاف است. در محل بالای بسته بندی عطر به سمت قسمت پشت عطر، نوک مثلثی سلفون در زیر برچسبی هولوگرامی قرار گرفته است.

برچسب هولوگرامی در زیر سلفون و روی کارتن بسته بندی بوده و در نسخه های فیک ممکن است برچسبی هولوگرام گونه بر روی سلفون قرار داشته باشد. البته در برخی نسخه ها، یک هولوگرام مستطیلی طلایی رنگ در کناره ی بسته بندی قرار دارد. سلفون نسخه های تقلبی بسیار ظریف و بی کیفیت هستند.

عطر ویکتوریا سکرت بامب شل
تشخیص عطر ویکتوریا سکرت بامب شل اصل از فیک

در دو بخش کناری بسته بندی عطر ویکتوریا سکرت اصل، نوار هایی با رنگی براق و مشکی که نوشته ی ویکتوریا سکرت روی آن حک شده است؛ وجود دارد. در نتیجه این مسئله زمینه بسته بندی به رنگ مشکی نسبتا ماتی را به وجود می آورد.

طرح راه راه صورتی رنگی که کمی فید شده در قسمت میانی جلو و پشت عطر قرار دارد. در بخش جلویی بسته بندی لوگوی نقره ای دایره ای شکلی حک شده است که براق و کمی حالت برجسته دارد. به فونت نوشته های روی بسته بندی و کیفیت فونت ها حتما توجه مضاعفی داشته باشید.

در قسمت زیرین بسته بندی نوشته های نقره ای رنگی وجود دارد که محتویات عطر و اطلاعات دیگر در آن قرار دارد. از طرفی بچ کد عطر با رنگی آبی با فونت خاص و نسبتا موربی نوشته شده است. چیزی در قسمت فوقانی عطر وجود ندارد.

بخش درونی بسته بندی اصل عطر ویکتوریا سکرت، کارتن صورتی رنگ و قسمت بالای کارتن عطر رنگ مشکی ماتی دارد. شیشه عطر از جنس کریستالی با کیفیت و خوش تراش است که فاقد هر گونه زدگی و خوردگی و نقص است.

طرح روی شیشه همان طرح راه راه صورتی رنگ روی بسته بندی عطر را دارد. درب عطر نیز رنگ صورتی و فاقد هر گونه حباب بوده و پاشش یکنواخت و پودری زیبایی دارد. بر روی قسمت بالای شیشه عطر روبانی سیاه رنگ مانند طرح کناره بسته بندی عطر قرار دارد که بسیار دقیق و با کیفیت است.

یک علامت دایره ای نقره ای مانند مهر و مومی بر روی قسمت جلوی روبان قرار دارد. نی داخلی عطر در نسخه اصلی حالتی مخفی دارد، ولی در اکثر نسخه های تقلبی کاملا عیان و واضح است. بچ کد باید زیر شیشه ی عطر حک شده باشد در غیر این صورت نمونه تقلبی را در اختیار دارید.

بنابراین حتما بررسی کنید که بچ کد زیر شیشه با بچ کد روی بسته بندی مطابقت داشته باشد. در نهایت اگر در بد ترین شرایط تمامی مشخصات ظاهری عطر تقلبی با عطر اصلی مطابقت داشته باشد، باید دست به دامان رایحه ی عطر شوید.

اگر تجربه استشمام رایحه این عطر را داشته باشید، باید بویی کاملا شفاف و چند لایه از آن استشمام کنید که تمامی مدل های تقلبی دارای روایحی بی کیفیت، کدر، تخت و با پخش بو و ماندگاری پایینی هستند که معمولا در لحظه ی اول اسپری آن حسی به شدت مصنوعی و یا رایحه ی الکلی به مشام تان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا