ترفند

با همکار آقا دوست بشم درسته؟ 5 راه مخ زنی همکار پسر

فهرست مطلب

مخ زنی همکار پسر برای بسیاری از دختران، شاید کمی سخت و دشوار باشد. زیرا آن ها در محل کار، دارای شخصیت و پرستیژ خاصی هستند. در صورت جواب نگرفتن از روش های مخ زنی، احتمالا انگشت نما دیگر همکاران مرد و زن خواهند شد. بنابراین باید از روش های استفاده کنند که در کنار نتیجه دادن، کمتر در معرض دید همگان باشد.

در این مقاله اختصاصی از بلاگ فاوینو به بیان چند روش موثر جهت مخ زنی همکار پسر خواهیم پرداخت. امیدواریم شما دختران عزیز، از آن ها استفاده کرده و نتیجه دلخواه را نیز به دست آورید. در صورت علاقه از مطالب و پست های سایت بوفچه، دیدن کنید.

مخ زنی همکار پسر
مخ زنی همکار پسر

روش های موثر مخ زنی همکار پسر

دختر خانم های عزیزی که نسبت به همکار خود، علاقه ای دارند؛ می توانند با استفاده از یک یا چند روشی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، عشق خود را ابراز کنند. مطمئنا با انجام این روش ها، عمل مخ زنی همکار پسر با موفقیت به پایان خواهد رسید.

اهمیت دادن به خود

دختر ها قبل از هر چیزی و هر کسی، به خود اهمیت دهند. بدون شک در صورت ارزش قائل بودن برای خود، به طرف مقابل خود بیان خواهند داشت که وجود آن ها را باید محترم بشمارند. با این روش مخ زنی همکار پسر، دختر ها شخصیت خود را بزرگ نشان خواهند داد. آن ها با دنبال کردن اهداف تحصیلی یا کاری، رشد ذهنی و عاطفی خود را افزایش خواهند داد. پسر ها دخترانی که برای خود وقت می گذارند یا به دنبال آرزو های خود می روند را، بسیار دوست خواهند داشت.

جلوگیری از ایجاد دعوا

در صورتی که دختر ها یک چهره آرام و متین از خود در محیط کار نشان دهند، نصف راه مخ زنی همکار پسر را با موفیت طی کرده اند. به طور مثال اگر با یکی از همکاران در رابطه با مسئله ای، اختلاف نظر پیدا کردند. ابتدا با چند نفس عمیق خود را آرام کنند. سپس با متانت برای رفع مشکل، با همکار خود شروع به صحبت کنند. در زمان اگر همکار مرد مورد علاقه او، این اتفاقات را از نزدیک ببیند یا از دیگران شرح آن حادثه را بشنود؛ دختر می تواند امیدوار باشد که پسر در رابطه با او فکر خواهد کرد. مشغول کردن ذهن او توسط دختر، یک راه موثر جهت مخ زنی همکار پسر خواهد بود.

خوش قول بودن

از راه های مخ زنی همکار پسر، خوش قول بودن است. دختر با ارائه تصویری از خود که فردی خوش قول و وفادار نسبت به  مسئولیت خود است، مطمئنا در دل پسر جای برای خود باز خواهد کرد. پسر پیش خودش فکر می کند، دختری که اینگونه نسبت به کار خود وفادار، مسئولیت پذیر و خوش قول است؛ مطمئنا در یک رابطه عاطفی نیز اینگونه خواهد بود.

قدردانی

دختر می تواند در برابر کاری که همکار او انجام داده است، از او با گرفتن یک هدیه کوچک قددردانی کند. به طور مثال اگر پسر به جای دختر، در محل کار شیف بایستد یا در مراحل انجام کاری به او کمک کند؛ دختر حتما یک هدیه کوچک برای او بخرد. با خرید این هدیه و تشکر کردن، بخش از راه مخ زنی همکار پسر را به سرعت طی می کند.

کنار همکار پسر بودن

بدون تردید اگر در زمان اتفاقات بد، دختر در کنار پسر مورد علاقه خود باشد یا حتی از او حمایت کند؛ مطمئنا در مخ زنی پسر همکار موفق بوده و جایگاهی در قلب او برای خود باز خواهد کرد.

مزایای ازدواج با همکار

در صورتی که روش های مخ زنی همکار پسر، به ازدواج ختم شود؛ می توان به موفقیت آمیز بودن این نوع رابطه امیدوار بود. برای این امیدواری، به بیان چند دلیل خواهیم پرداخت:

شناخت کافی از یکدیگر

این زوج ها زمان زیادی را، با هم در محیط کار سپری خواهند کرد. بنابراین به نظر می رسد که شناخت کافی از یکدیگر داشته باشند. آن ها آگاهی کاملی از اخلاق کاری، ایدئولوژی و سلیقه یکدیگر دارند. در نتیجه با به کارگیری این اطلاعات، کمتر به مشکل بر خواهند خورد.

مخ زنی همکار پسر و ازدواج
مخ زنی همکار پسر و ازدواج

کمک کردن به یکدیگر

هیچ کس به جز همکار، نمی تواند سختی ها و مشکلات شغل دختر را درک کند. دختر وقتی که با همکار خود ازدواج می کند، در واقع یک مشاور در زمینه کاری را هم انتخاب کرده است.او می داند که دختر چگونه کار می کند. در نهایت پسر جهت پیشرفت و ارتقای شغلی او، کمک خواهد کرد.

مراقبت از کودکان

بدون شک دختر پس از انجام مراحل مخ زنی همکار پسر و ازدواج با او، صاحب کودک یا کودکانی خواهد شد. اکنون با توجه به کار کردن والدین در یک محیط کاری، کودکان در مهد نزدیک محل کار یا مراکز مجموعه محل کار نگهداری خواهند شد. بنابراین آن ها به راحتی می توانند به کودکان خود سر بزنند. در نتیجه فرزندان آن ها، حس راحتی را تجربه خواهند کرد.

درک تعهد حرفه ای همسر

مطمئنا یک همسر همکار می تواند تعهد کاری پارتنر خود را، به شغل درک کند. بدون شک دختر پس از ازدواج  با همکار، هرگز احساس گناه نسبت به اهمیت دادن به کار را حس نخواهند کرد.

نکات مهم قابل توجه قبل ازدواج با همکار پسر

در صورتی که دختری از همکار پسر، خوشش آمد. او ابتدا با استفاده از روش های مخ زنی همکار پسر، در دل جایگاه مناسبی برای خود پیدا خواهد کرد. اگر مسیر این رابطه، به ازدوهج ختم می شود؛ باید قبل از وارد شدن به مرحله ازدواج، چند نکته را در نظر بگیرند:

در نظر گرفتن خطرات ازدواج

دختران عزیز قبل از اینکه منطبق با احساسات خود، عمل کنند؛ لازم است به خطرات این نوع ازدواج فکر کنند. خیلی از افراد همکاران خوبی برای همدیگر در محیط کار هستند اما داشتن روابط چندگانه با یک نفر، باعث ایجاد تضاد علایق خواهد شد. همچنین به لحاظ اعتبار شغلی هم خطراتی وجود دارد. به عبارتی به زندگی حرفه ای دختر، ممکن است خدشه وارد شود؛ خصوصا اگر کیفیت رابطه زناشویی بین این زوج، خوب نباشد.

در نظر گرفتن ضوابط کاری

قبل از اینکه به فکر ازدواج با همکار خود و انجام روش های مخ زنی همکار پسر خود، بیفتد؛ ببینید قوانین و ضوابط شغلی آن ها در خصوص ازدواج،  به چه صورت است. بعضی مشاغل قواعد سختگیرانه ای در این خصوص  دارند. اگر ازدواجتان در تضاد با قوانین شغلی است، از خود بپرسد آیا واقعا این ازدواج ارزشش را دارد؟

دو همکار در محیط کار

در صورتی که زوج ها، در محیط کار مانند دو همکار رفتار کنند؛ بدون شک مشکلی در روابط عاشقانه و زندگی زناشویی آن ها شکل نخواهد گرفت. البته آن ها نباید روابط عاشقانه خود را، وارد محیط کار کنند.

در جریان گذاشتن رئیس

در صورتی که رئیس یا مافوق این زوج، در جریان ازدواج قرار بگیرد؛ به آن ها این امکان را می دهد تا تصمیمات آگاهانه ای را اتخاذ کند. ممکن است رئیس آن ها ترجیح دهد که این زوج، در یک قسمت با هم کار نکنند. در صورتی که رئیس یا مافوق، در جریان ازدواج قرار بگیرد؛ به نوعی نشان دهنده اعتماد به شغل، ضوابط حاکم بر شغل و میزان اعتماد به همکاران برمی گردد.

مشخص کردن حد و مرز ها

این نکته پس از ازدواج دو همکار، خیلی مهم است که بین کار و روابط زناشویی حد و مرز قائل باشند. توجه به این مسئله، اول از همه زندگی را برای آن ها آسان خواهد کرد. همچنین به اطرافیان این زوج به ویژه دیگر همکاران، آسیب کمتری وارد خواهد شد.

مخ زنی همکار پسر و ازدواج
مخ زنی همکار پسر و ازدواج

سخن پایانی

در صورتی که دختری در محیط کار نسبت به همکار پسر به دلیل رفتار و شخصیت او، علاقه مند شد؛ می تواند با استفاده از روش های مخ زنی همکار پسر، قلب او را تسخیر کند. البته این احتمال را باید در نظر بگیرید که ممکن است اصلا هیچ رابطه بین آن دو شکل نگیرد یا این رابطه به ازدواج ختم نشود. اگر رابطه ها آن ها وارد مرحله ازدواج شد، چند نکته مهم قبل از ازدواج توجه کنند. سپس برای ادامه مسیر، تصمیم بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا