ترفند

عطر برای میگرن | لیست 11 تایی از بهترین عطر و ادکلن برای فرد میگرن دار

فهرست مطلب

در صورتی که میگرن و سردرد عصبی دارید، باید به دنبال ایده آل ترین عطر برای میگرن باشید تا ادکلن باعث تشدید درد میگرن و سردرد شما نشود. شرکت های تولید کننده عطر و ادکلن تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا عطر های مناسب افرادی مانند شما را تهیه کنند.

اکنون تیم حرفه ای فاوینو این مقاله اختصاصی را تهیه کرده است تا لیستی کامل از مناسب ترین عطر برای میگرن را جمع آوری کنند. امیدواریم با استفاده از این لیست، مشکل میگرن شما در زمان استفاده از عطر عود نکند. همچنین تیم ما از شما جهت مطالعه مطالب جذاب سایت بوفچه دعوت می کنند.

عطر برای میگرن
عطر برای میگرن

ایده آل ترین عطر برای میگرن

عطرهای بسیاری وجود دارند که به دلیل ساختار مناسب، استفاده از آن ها برای افراد مبتلا به میگرن مشکلی به وجود نمی‌ آورند. اگر چه برای شناخت روایحی که به آن‌ها حساسیت دارید، ابتدا باید به دکتر متخصص مراجعه کنید.

همچنین با تست کردن عطر یا ادکلن می توانید متوجه شوید که محصول انتخابی شما باعث تشدید سردرد یا میگرن می شود یا خیر. در این بخش به معرفی لیستی از مناسب ترین ادکلن ها و عطر برای میگرن، پرداخته شده است.

ویکتوریا سکرت بامب شل و مناسب ترین عطر افراد میگرن

رایحه ملایم و دخترانه ادوپرفیوم ویکتوریا سکرت بامب شل یک عطر مناسب افراد میگرنی را برند آمریکایی ویکتوریا سکرت، برای روز های گرم و بلند تابستانی، به بانوان جذاب و منحصر به‌فرد، تقدیم کرد. دختران و زنان جوانی که مایل هستند جذابیت ظاهری شان را به نهایت برسانند.

نت اولیه سکرت بامب شل که انرژی و انگیزه را در ذهن و جسم شما به جریان می‌ اندازد، رایحه‌ای شیرین و میوه‌ای از ترکیب توت فرنگی، آناناس، پشن فروت، نارنگی و گریپ فروت است. در نت‌ های میانی این عطر جذاب زنانه، گل‌های یاسمن سفید، گل صد تومانی، ارکیده، برف و توت قرمز تراوش می‌کند.

نوبت هنر‌نمایی ویکتوریا سکرت بامب شل یک عطر مناسب افراد میگرنی در نت پایانی و غالب این عطر محبوب زنانه می ‌رسد تا با ترکیب مشک، خزه درخت بلوط و نت چوبی، اعتماد به‌نفس و قدرت تمرکز شما را ارتقاء بخشد.

ویکتوریا سکرت بامب شل یک عطر زنانه برای کسانی که سر درد میگرنی دارند مناسب است.

جسوس دل پوزو هالووین بلو دراپ

جسوس دل پوزو هالووین بلو دراپ (جیزز دل پوزو هالوین بلودراپ) جز عطر های زنانه بوده و این عطر توسط طراح ایرانی حمید مراتی کاشانی در سال 2012 طراحی شده است. فضایی نزدیک به دی اند جی لایت بلو با رایحه ای ملایم تر و ترشی خیلی کمتر از لایت بلو گل های سفید هم می توانید داخل این کار حس کنید.

نت لیمو فوق العاده داخل این کار خوشمزه بوده و شیرینی خیلی کمی داره تمیز تازه و شیرین چه ترکیب شگفت انگیزی برای استفاده روزانه خصوصا با این حجم از گرمای تابستون عالی است. همچنین عطر جسوس دل بوزو هالوین بلودراپ، یکی از ایده آل ترین عطر برای میگرن محسوب  می شود.

 بهترین عطر برای میگرن و جسوس دل پوزو هالووین بلو دراپ

شرکت معروف دیور، در سال ۲۰۱۴ این عطر زنانه را به بازار عرضه کرد. طراحی این عطر منحصر به فرد توسط فرانسوا دماشی، عطرساز معروف فرانسوی، صورت گرفت. دختر مدرن و جذاب امروزی میس دیور بلومینگ بوکت را، برند فرانسوی دیور به جهان هدیه داد.

عطر میس دیور بلومینگ بوکت، رایحه ملایم، دلپذیر و خنکی دارد که بهترین عطر مناسب افراد میگرنی بوده و این عطر گزینه خوبی برای استفاده در فصول تابستان و بهار است. نت ابتدایی میس دیور بلومینگ بوکت برگرفته از رایحه خوشبوی پرتقال ماندارین است.

عطر برای میگرن
عطر برای میگرن

مدت کوتاهی پس از استفاده، این عطر نشاط و انرژی فراوانی را برای شما به ارمغان می‌آورد. نت ‌های میانی این عطر ترکیبی از گل ‌ها و میوه‌ های خوشبو هستند که شامل گل رز، پائونیا (گل صدتومانی)، میوه زردآلو و هلو است. رایحه نت میانی، جذاب، دلپسند، ملایم و باطراوت است.

نت پایانی این عطر نیز حاوی مشک سفید است که از یک نوع آهو گرفته شده و رایحه‌ای شیرین و آرامش بخش دارد. تا حد امکان سعی شده که در فرمولاسیون این عطر از بوهای بسیار تند پرهیز شود تا از تحریک سردرد جلوگیری شود.

عطر ورساچه صورتی

این عطر در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شده و هنوز بعد از گذشت این همه سال از محبوبیت آن کاسته نشده است. به علت خنک بودن و رایحه شیرینی که ورساچه صورتی دارد، سبب تحریک سردرد نمی ‌شود. ورساچه صورتی یک عطر زنانه است که می‌ تواند انتخاب مناسبی برای فصول گرم‌ سال باشد.

نت‌ های اولیه ورساچه صورتی شامل میوه‌ هایی همچون انار، یوزو و گریپ فروت است که ترکیبی شادی بخش بوده و سبب به وجود آمدن هیجان در شما می ‌شوند. گل‌ هایی همچون گل صدتومانی، نیلوفر آبی و ماگنولیا، نت ‌های میانی ورساچه صورتی را تشکیل داده‌ و فرد را سرشار از حس آرامش خیال و انرژی مثبت می‌ کنند.

نت‌ های پایانی نیز از مشک، عنبر و ‌چوب ماهون درست شده‌ اند. این نت‌ها استرس و اضطراب (که از اصلی‌ترین تحریک کننده‌های میگرن هستند) را دور می‌ کنند. عطر ورساچه صورتی به هیچ عنوان باعث سردرد نخواهد شد.

کرید سیلور مانتین

برند سلطنتی کرید پاریس، شاهکار خود را در غالب سیلور مانتین واتر، ترکیبی شگرف از نقره، کوهستان و آب، خلق کرده است. این برند نیش و لاکچری، سیلور مانتین را برای برانگیختن جریان‌های درخشان آب کوهستانی در کوهستان آلپ سوئیس، در یک بطری سفید درپوش‌دار با کلاه نقره‌ای، آفرید.

خریداران رایحه خنک، شاداب و سرزنده سیلور مانتین واتر بیشتر آقایان بوده و  در صورتی که از مشکل میگرن رنج می برید، می توانید با خرید این عطر برای میگرن از تشدید بیماری خود جلوگیری کنید.

 عطر برای میگرن چنس شنل

عطر محبوب و معروف Chanel Chance یک عطر مناسب افراد میگرنی بوده و از برند فرانسوی شنل، با نت ‌های ساده و معتدل، بی آلایشی و تازگی، طراوت و روح جوانی را الهام می ‌بخشد. چنس چنل با بوی معتدل خود برای تمام محیط ‌ها، چه رسمی، اداری و چه دوستانه مناسب است.

شیرینی جذاب این عطر بدون حساسیت باعث شده که حتی آقایان هم به استفاده از این عطر زنانه، راغب باشند. روایح چنس چنل با نت ساده و به یاد ماندنی فلفل صورتی شروع می‌ شود، به سمت نت ‌های گلی یاس و زنبق می‌رود. سپس در مشک و وانیل و نعنا هندی، به یک رایحه شیرین و طبع معتدل، ختم می ‌شود.

والنتینو والنتینا و عطر برای میگرن

رایحه ملایم و شیرین ترنج، قارچ توبر، یاس، شکوفه پرتقال، گل مریم، توت فرنگی و کهربا و وانیل و سدر، روایح عطر زنانه Valentino Valentina از برند والنتینو است. طبع نسبتاً ملایم و گرم این عطر محبوب زنانه که یک عطر مناسب افراد میگرنی است.

همچنین در دورهمی‌ های دوستانه و مهمانی‌ها، در تمام فصول به‌ جز تابستان، انتخاب مناسبی خواهد بود. حس شادابی و انرژی مثبت، هیجان، تمرکز و اعتماد به‌ نفس، را عطر والنتینا سه گل به شما هدیه می ‌دهد.

کرید اونتوس زنانه،عطر برای میگرن

ادوپرفیوم شیرین، شاداب و شیک زنانه Creed Aventus در 2016 به بازار عرضه شد. نت اولیه ترش و با طراوت ترنج و لیموی این عطر مناسب افراد میگرنی دلپذیر، با حضور حس تند و تیز نعنای هندی و همراهی حس تلخ و گیاهی هلو، شروعی شاداب و آبدار به آن می ‌بخشد.

رز، چوب صندل، مشک و پونه وحشی در نت میانی و رایحه انگور فرنگی و یاس بنفش و کهربا، در قلب این عطر ادکلن جذاب زنانه، آن را به یکی از بهترین عطر‌ های زنانه تبدیل کرده است. عطر کرید اونتوس زنانه به هیچ عنوان باعث سردرد نمی شود.

عطر لانوین اکلت خوشبو ترین عطر افراد میگرنی

جین ماری لانوین (موسس برند فرانسوی لانوین)، در سال ۱۹۲۴ لاین عطر این کمپانی را راه اندازی کرد. عطر زنانه لانوین اکلت یکی از مشهور ترین عطر های این برند است و یک عطر بدون حساسیت است. فرمولاسیون این عطر فوق العاده به نحوی است که می ‌تواند توجه همه افراد را جلب کند.

این عطر هر ساله طرفداران بیشتری پیدا می‌ کند، زیرا یک عطر مناسب افراد میگرنی است. نت‌ های اولیه این عطر رایحه فراموش نشدنی و دلپذیری دارند. زمانی که این عطر را در محیط اسپری کنید، پس از مدت کوتاهی رایحه چای همراه با شکوفه درخت هلو و گل یاس بنفش را احساس خواهید کرد.

نت ‌های میانی عطر لانوین اکلت، به بهبود انرژی مثبت در شما و هر کسی که بوی این عطر به مشامش می ‌رسد؛ کمک می‌ کنند. این نت از مشک، گلیسین (گل ویستریا)، گل صدتومانی و اسانس گل اسمانتوس تشکیل شده است که طراوت و شادابی را برای شما به ارمغان می ‌آورد.

نت ‌های پایانی این عطر نیز از کهربا (صمغ فسیل شده درخت) و چوب سدر تشکیل شده ‌اند که حس خوشایندی را در شما ایجاد می‌ کنند. ترکیب این نت ‌ها، سبب شده که لانوین اکلت به عطری آرامش بخش تبدیل شود. همچنین عطر لانوین اکلت به هیچ عنوان باعث سردرد نشده و یکی از بهترین ادکلن ها یا عطر برای میگرن محسوب می شود.

عطر برای میگرن
عطر برای میگرن

دولچه گابانا لایت بلو زنانه

دولچه گابانا لایت بلو زنانه یکی از بهترين عطر های تابستانی كه آدم مي خواهد مدام تكرارش كند. دولچه گابانا لایت بلو زنانه بوی فالوده شیرازی خنک پر از آب لیمو را می دهد که در تابستان کنار یه باغ پر گل دارید نوش جان می کنید و به طرز خیلی ملسی ترش هستند.

بوی لیمو در کنار رایحه چوب خیلی دلنشینه در این ادوپرفیوم زنانه همراه با نت گل‌ها اصلا قوی نبوده و در نهایت بهترین عطر برای میگرن محسوب می شود.

عطر لالیک لامور و ایده آل ترین عطر افراد میگرنی

این عطر رایحه بهاری ‌ای داشته و قسمت عمده ‌ای از فرمولاسیون آن متشکل از گل مریم و مرکبات است. گل مریم به عنوان یکی از مطبوع ‌ترین رایحه‌ ها شناخته می‌ شود. زمانی که برای اولین بار کمی از عطر لالیک لامور را در هوا اسپری کنید یا روی پوست دست تان استعمال کنید، نت‌های ابتدایی این عطر که رایحه‌ای خوشایند دارند ظاهر می ‌شوند.

این نت از گل رز، شکوفه پرتقال و نارنج تشکیل شده است.پس از این که رایحه نت‌ های ابتدایی از بین رفت، کم کم متوجه نت‌ های میانی خواهید شد. این نت ‌ها شامل گل گاردنیا، مریم و یاسمن هستند. این گل ‌ها حس طراوت، شادابی و انرژی مثبت را به شما و اطرافیان‌ تان القا می‌ کنند.

در آخر، نت ‌های پایانی عطر لالیک لامور از مشک، چوب سدر و چوب صندل ساخته شده‌ و حس آرامش را به شما هدیه می ‌دهند. ترکیب این رایحه ‌های ملایم با هم باعث شده که این ادکلن، مناسب ترین عطر برای میگرن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا