اخبار

روشهای مخفی دریافت کد تخفیف دی جی

فهرست مطلب

کد تخفیف دی جی کالا

دسته‌بندی کالای دیجیتال سایت دی جی کالا یکی از اصلی‌ترین دسته‌بندی‌های این فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود. طبیعی است که به دنبال افزایش تنوع محصول خود و جذب مشتری بیشتر در این دسته‌بندی هم باشد.

اما به نظر می‌رسد که حاشیه سود کالاهای دیجیتال بسیار کم است و این نکته دست فروشنده را در ارائه کد تخفیف دی جی کالا یا هر نوع کد تخفیف دیگر خواهد بست. اما بازهم می‌توان با روش‌های بسیار ساده تخفیف‌هایی را در این دسته‌بندی محبوب به دست آورد.

فکر کنید یک گوشی موبایل باقیمت 40 میلیون را خریده‌اید. دریافت یک کد تخفیف 2 درصدی هم می‌تواند رقم قابل‌توجهی از قیمت نهایی را کاهش دهد. در این مطلب از منبع سایت اکسیریاب نحوه دریافت کد تخفیف دی جی کالا و یا فروشگاه‌های تخصصی ارائه‌دهنده هر نوع ابزار دیجیتال را آموزش خواهیم داد…

نحوه دریافت تخفیف بر روی ابزار دیجیتال

1-دریافت تخفیف بدون کد تخفیف

شاید با خود بگویید که دریافت تخفیف بدون کپن تخفیف چگونه امکان‌پذیر است!!. جواب این سؤال به‌قدری ساده است که شمارا متعجب خواهد کرد. این تخفیف همان تخفیف‌هایی هستند که بر روی محصولات خاص و هرچند وقت یک‌بار اعمال می‌شود.

اما نکته اینجاست که حتی الگوریتم‌های سایت‌های بزرگ جه به‌صورت سهوی و یا به‌صورت عمدی، برخی محصولات را که قصد فروش آن را دراند در بالای محصولات خود قرار داده و شمارا ترغیب به خرید محصولی می‌کند که شاید زیاد مناسب شما نباشد.

در این موارد نیاز است که چند ساعت و یا حتی چند روز محصول موردنظر خود را زیر نظر بگیرید. بهتر است که محصولات مشابه را در لیست مقایسه خود قرار دهید. با این روش دید بهتری در مورد خرید بهترین گزینه خواهید داشت.

تخفیف‌های لحظه‌ای شمارا گول نزند. برچسب‌هایی همچون (تنها 2 عدد از این محصول باقی‌مانده) نمی‌تواند واقعیت داشته باشد. به شما قول می‌دهم در اغلب موارد با فروختن آخرین عدد از محصول موردنظر، آن را دوباره و با تخفیف بیشتر موجود می‌کنند.

هرجایی که احساس کردید فروشنده قصد مظطرب کردن، هیجان‌زده کردن و یا ترساندن شمارا دارد، دست نگاه‌دارید. به شما قول می‌دهم که ضرر نخواهید کرد.

2-دریافت تخفیف با کد تخفیف دی جی کالا

این روش یکی از روش‌های مرسوم است. اما بازهم بسیاری از افراد به‌درستی نمی‌دانند که چگونه می‌توانند کد تخفیف دی جی کالا را دریافت کنند. چندین روش برای دریافت کد تخفیف وجود داد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت…

روشهای دریافت کد تخفیف دی جی کالا

3-سایت‌های ارائه دنده کد تخفیف:

بهترین و ساده‌ترین روش استفاده از سایت‌های کد تخفیف است. در این سایت‌ها آخرین کدهای تخفیف دی جی کالا یا هر فروشگاه دیگری قرارگرفته و شما می‌توانید به‌رایگان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. به‌عنوان‌مثال می‌توانید به آدرس دسته‌بندی زیر مراجعه کرده و آخرین کدهای تخفیف فروشگاه‌های لوازم دیجیتال یا هر فروشگاه دیگری را دریافت کنید.

https://eksiryab.ir/discount-code/

4-خبرنامه:

این روش کمی قدیمی شده. اما هنوز کاربرد دارد. تصور کنید که وارد یک سایت تخصص ارائه‌دهنده گوشی موبایل شده‌اید. در اغلب موارد و در انتهای صفحه اصلی، بخشی وجود دارد که به‌راحتی و به‌صورت رایگان می‌توانید ایمیل خود را وارد کرده و در خبرنامه سایت مور نظر عضو شوید. این عضویت چندین مزیت دارد.

اول این‌که از آخرین اخبار فروشگاه موردنظر در انباکس ایمیل خود باخبر می‌شوید. مثلاً از تخفیف خوردن برخی مدل‌های گوشی‌های شیائومی باخبر مشوید. دومین این‌که به‌عنوان‌مثال در سالروز تولد فروشگاه و یا اعیاد و مناسبت‌های مختلف، کدهای تخفیف اختصاصی بسیار خوبی برای شما به‌صورت ایمیل و یا اس ام اس ارسال خواهد شد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. به همین راحتی…

5-شبکه‌های اجتماعی:

امکان ندارد که شخصی صاحب حداقل یک اکانت از شبکه‌های اجتماعی مشهور نباشد. فروشگاه‌های بزرگ از این واقعیت آگاه هستند و با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مختلف اقدام به جذب اعضا در کانال‌ها و پیج های خود می‌کنند. هدف آن‌ها از این کار افزایش قدرت سایت‌های خود در موتورهای جستجو و همچنین جذب اعضای جدید سایت است.

اما نکته دیگر که به آن زیاد اهمیت داده نمی‌شود، ارائه کد تخفیف دی جی کالا یا هر فروشگاه دیگر در این شبکه‌های اجتماعی است. در بسیاری موارد این کدها در هیچ جایی یافت نمیشوند. پس عضویت در شبکه های اجتماعی سایتهای بزرگ ارائه دهنده لوازم دیجیتال یا هر خدمات دیگری را از دست ندهید.

بهترین سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف لوازم دیجیتال

1-دی جی کالا

کد تخفیف دی جی کالا بهترین تخفیف دسته بندی لوازم دی جی تال

بهترین گزینه استفاده از کدهای تخفیف دی جی کالا است. این سایت بیشترین حجم تخفیف در میان رقبای خود را داشته و دسته‌بندی لوازم دیجیتال آن (مخصوصاً گوشی موبایل) بسیار پرطرفدار است. برای دریافت آخرین کد تخفیف دی جی کالا به دسته‌بندی زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/digikala-discount-code/

2-مقداد آی تی

بعد از دی جی کالا یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های تخصصی ارائه دنده لوازم دیجیتال سایت مقداد آی تی است. این سایت قدمت بالایی دارد و جزو اولین‌های ایران است. برای دریافت کد تخفیف مقداد آی تی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/meghdadit-discount-code/

3-تکنولایف

تکنولایف از دیگر سایت‌های تخصصی لوازم دیجیتال (گوشی، تبلت، موبایل، تلویزیون، کامپیوتر…) است که در چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته و به یک سایت جدی در حوضه خود مبدل شده است. برای دریافت آخرین کد تخفیف تکنولایف به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/technolife-discount-code/

4-کد تخفیف بروز کالا

این سایت از سایت‌های معرفی‌شده لیست ما کوچک‌تر است و در حد و اندازه خود خوب عمل کرده. اما در بسیاری موارد تخفیف‌های جذاب و باورنکردنی در میان محصولات آن دیده می‌شود. به شما توصیه می‌کنم کدهای تخفیف این فروشگاه لوازم برقی و دیجیتال را از دست ندهید.

برای دریافت کد تخفیف به‌روز کالا به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/discount-code-berozkala/

نتیجه‌گیری:

لوازم دیجیتال هرروز پیچیده‌تر و به‌روزتر شده و چه بخواهیم و چه نخواهیم ما را به خود نیازمند می‌کنند. پس خواه‌ناخواه و هرچند وقت یک‌بار باید برای آن‌ها هزینه کنیم. اغلب این ابزار دیجیتال گران‌قیمت هستند.

پس نیاز از که به هر طریقی که شده از هزینه‌های خرید خود در زمان خرید بکاهیم. امیدواریم مقاله روش‌های مخفی دریافت کد تخفیف دی جی کالا برای شما مفید بوده باشد. روش‌های دریافت تخفیف بالا را جدی بگیرید که ضرر خواهید کرد.

در انتها این‌که خوشحال می‌شویم تا روش‌های دریافت کد تخفیف جدید را در بخش نظرات همین مطلب به اشتراک بگزارید تا دیگران هم از آن‌ها بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا