اخبار

تجربه شیرین عمل بینی با دکتر رشیدی

تجربه شیرین عمل بینی با دکتر رشیدی

بینی یکی از اعضای مهم صورت بوده که به دلیل برجسته و مرکزی بودن این عضو ، تاثیر بسیاری در زیبایی کلی چهره دارد ؛ به همین دلیل است که برخی از افراد تنها با جراحی کردن بینی ، تغییرات اساسی و بزرگی در چهره آن ها ایجاد می شود. در واقع زمانی یک جراحی موفقیت آمیز نیز خوانده می شود که تغییرات بر اساس آناتومی کلی فرم صورت به شکل منحصر به فردانه ای برای هر بیمار انجام شود ؛ در چنین شرایطی می توانید شاهد نتایج مطلوب عمل زیبایی بینی باشید. دکتر محسن رشیدی از جمله جراحان برتر زاهدان نیز با تکیه بر این اصل عمل های جراحی مراجعه کنندگان را انجام می دهند و همین موضوع موجب شده است تا تجربه شیرین و لذت بخشی از نتیجه جراحی بینی در ذهن بیماران تا همیشه باقی بماند ؛ چرا که نتایج این جراحی همیشگی و ماندگار است.

با احتیاط وارد مرحله اول شوید !

اگر می خواهید تجربه رضایت بخشی از انجام جراحی بینی داشته باشید ؛ پیشنهاد می شود در قدم اول اطلاعات کافی و کاملی از چگونگی فرآیند عمل رینوپلاستی به دست آورید. کسب اطلاعات مفید و معتبر در خصوص این موضوع موجب می شود تا دید منطقی و واقع گرایانه تری نسبت به نتیجه این جراحی پیدا کنید و با آمادگی بیشتری خود را برای عمل بینی آماده نمایید.

بعد از آنکه تصمیم نهایی خود را برای جراحی کردن بینی گرفتید ، لازم است به تحقیق و جستجو برای یافتن بهترین جراح بینی در زاهدان بپردازید ؛ زیرا مراجعه به یک جراح بینی خوب که از مهارت و توانمندی بالایی برخوردار است ، می تواند نتیجه جراحی شما را تضمین نماید و ایده آل ترین و بهترین نتیجه را از این جراحی رقم بزند. در واقع یک پزشک خوب برای عمل بینی در زاهدان بر اساس علم و دانش ، تجربه و سابقه کاری به آنالیز بخش های مختلف صورت می پردازد و ساختار بینی ، میزان استحکام غضروف های بینی و همچنین ضخامت پوست را مورد بررسی قرار می دهد.

 در مرحله بعدی پزشک به انتظارات بیمار و خواسته های او توجه کرده و بر اساس شرایط ، مراجعه کننده را راهنمایی می کند. برای مثال ممکن است یک فرد با بینی بسیار گوشتی و پوست ضخیم برای انجام جراحی بینی فانتزی مراجعه نماید و درخواست نماید که بینی او کاملا کوچک و سربالا شده یا بینی شبیه به بازیگر خاصی جراحی شود ؛ در چنین شرایطی بیمار به دلیل عدم آگاهی لازم درخواستی کاملا غیر منطقی دارد ؛ از این رو پزشک برای بیمار توضیح خواهد داد که کوچک و اصلاح بینی گوشتی به شکل عروسکی ممکن نیست و نمی توان به نتیجه خوبی دست پیدا کرد اما با توجه به شرایط موجود می توان بینی را متناسب با سایر اجزای صورت به شکل کاملا طبیعی تغییر داده و اصلاح نمود که این موضوع تا حد زیادی می تواند تغییرات مثبتی را چهره ایجاد نماید.

آغاز ماجراجویی عمل بینی با دکتر رشیدی در زاهدان !

انتخاب یک جراح بینی خوب برای عمل بینی پایان راه نیست ! در واقع شما برای رسیدن به نتیجه نهایی و اهداف مورد انتظارتان به صبر زیادی نیاز دارید. هر چند که پروسه عمل رینوپلاستی چندان پیچیده نیست و این جراحی در مدت زمان 1 الی 3 ساعت قابل انجام است ؛ با این حال لازم است تا زمان رسیدن به نتیجه نهایی در طی دوران نقاهت و مراقبت های بعد از عمل بینی به برخی دستورالعمل های پزشکی خاص توجه داشته باشید.

توجه به این نکات اهمیت بسیاری دارد ؛ چرا که هر گونه بی توجهی به نکات مراقبتی در طی دوران بهبودی می تواند نتیجه جراحی را تغییر داده و شما را با چالش ها و عوارض جدی و خطرناکی رو به رو کند ؛ در مقابل توجه و رعایت نکات پزشکی در طی این دوران به کوتاه و راحت سپری شدن دوره نقاهت بعد از عمل بینی کمک می کند. در ادامه به چند توصیه مهم  از دکتر محسن رشیدی ، جراح بینی زاهدان که به ریکاوری و بهبودی سریع بیماران بعد از عمل زیبایی بینی کمک می کند ، اشاره شده است :

  1. از آغاز فعالیت های ورزشی و بدنی زود هنگام خودداری کنید. در واقع بعد از جراحی بدن شما برای ریکاوری و بهبودی نیاز به استراحت و خواب کافی دارد و داشتن فعالیت بدنی در طی این مدت می تواند در بهبودی و ترمیم زخم های جراحی و بازگشت به فعالیت های روتین زندگی اختلال ایجاد نماید.
  2. نکته مهم دیگر توجه به رژیم غذایی در دوران مراقبت های بعد از عمل رینوپلاستی در زاهدان است. در واقع از بیماران خواسته می شود تا یک هفته از مصرف غذاهای سفت که نیاز به جویدن زیادی دارند ، خودداری کنند و رژیم غذایی آن ها شامل پروتئین ها ، ویتامین ها و مواد معدنی مفید به صورت میکس شده و آبکی باشد. به همین دلیل سوپ مرغ ، پوره سیب زمینی ، آب میوه های طبیعی ، آناناس و کرفس از بهترین انتخاب ها در این مدت هستند.
  3. برای کمک به ریکاوری سریع بدن بعد از جراحی باید داروهای تجویزی توسط پزشک را به موقع مصرف نمایید. مصرف این داروها از بروز عفونت پیشگیری کرده و درد شما را تسکین می بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا