اخبار

15 ایده هدیه روز زن و مادر

فهرست مطلب

بدون تردید شما نیز مانند دیگران در روز های منتهی به روز زن و مادر، دنبال یک کادوی خاص و زیبا هستید. به همین منظور تیم حرفه ای فاوینو طی این مقاله اختصاصی قصد دارند تا به شما در زمینه خرید هدیه روز زن و مادر کمک کنند. آن ها با تهیه لیستی از بهترین و منحصر به فرد ترین هدیه ها مناسب روز زن و مادر، می خواهند تا شما خوشحالی را در چهره همسر یا مادرتان ببینید. همچنین از شما جهت مطالعه مطالب جذاب سایت بوفچه نیز دعوت می کنند.

هدیه روز زن و مادر
هدیه روز زن و مادر

جذاب ترین کادو های روز زن و مادر

هدیه روز زن و مادر؛ طلا یا جواهر

طلا و جواهر از زیباترین و ارزنده ترین هدایایی هستند که با عشق و علاقه به خانم ها تقدیم می شود. البته طلا جزو هدایای گران محسوب شده و باید با جیب پر و آماده به بازار بروید. هر چند که وقتی لبخند مادر یا همسرتان را در زمانی که حالشان را با این هدیه جذاب خوب می شود، ببینید؛ هزینه ای که کرده اید را فراموش خواهید کرد.

عطر و ادکلن؛ پرطرفدار ترین هدیه روز زن و مادر

عطر برای هدیه روز مادر و زن، کادویی شیک بوده و ادکلن برای خانم هایی که به آراستگی اهمیت می دهند، گزینه مناسبی به شمار می رود. از ویژگی های مثبت هدیه دادن عطر، این است که می توانید در محدوده های قیمتی متفاوتی به انتخاب بپردازید.

بهترین کادو روز زن و مادر؛ تجهیزات ورزشی

یکیدیگر از گزینه هایي که با آن می توانید به حفظ سلامت مادرتان کمک کرده و وی را به فعالیت بیشتر و کاهش وزن تشویق کنید،‌وسایل و لوازم ورزشی است. به طور مثال با خرید کتانی و کفش مناسب پیاده روی و یک دست لباس مناسب می توانید وی را به پیاده روی منظم تشویق کنید.

انتخاب وسایلی مانند تردمیل و دوچرخه ثابت هم برای افرادی که توان راه رفتن و فعالیت بیرون از خانه را ندارند، بسیار مفید خواهد بود.

کیف زنانه؛ محبوب ترین هدیه روز زن و مادر

خانم ها هر اندازه کیف داشته باشند، باز هم دلشان می خواهد یک رنگ و مدل جدید کیف داشته باشند که با انواع مانتو، روسری و کفش ست کنند. در انتخاب کیف، دست شما کاملاً باز بوده و می توانید متناسب با سلیقه فرد مورد نظر و بودجه خود، اقدام به خرید کیف کنید.

گل؛ ساده هدیه روز زن و مادر

از یک شاخه گل رز قرمز تا یک دسته گل بزرگ و شیک، هر چه که باشد؛ گل همیشه دل خانم ها را شاد می کند. البته معمولا گل را باید در کنار کادو اصلی به همسر یا مادر عزیزتان تقدیم کنید اما خودش به تنهایی هم می تواند هدیه بسیار قشنگ و عاشقانه ای برای ابراز محبت و علاقه باشد.

لباس و روسری؛ تاثیرگذار ترین کادو روز زن و مادر

انواع پوشاک نیز می توانند ایده مناسب و خوشحال کننده ای برای کادو روز زن باشند. برای همسران جوان نیز یک مانتو شیک، یک دست لباس مجلسی زیبا و همچنین یک روسری ایده خوبی است. البته این ایده زمانی بهترین نتیجه را خواهد داشت که سلیقه همسر یا مادرتان را به خوبی بشناسید.

هدیه روز زن و مادر
روسری؛ هدیه روز زن و مادر

کارت هدیه؛ ایده آل ترین گزینه هدیه برای زن و مادر

کارت هاي اعتباری هدیه بانک ها هم از گزینه هاي رایج هدیه به عزیزانی هستند که دوست شان دارید. شما با انتخاب کارت هدیه به عنوان کادو روز مادر و زن، دست همسر یا مادر خود را برای خرید باز می گذارید تا او با توجه به نیاز خود خرید کند.

ظرف های چوبی بامبو

خانم ها علاقه خاصی به ظروف چوبی داشته و می توانند از آن ها برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنند. شما با انتخاب ظروف چوبی قلبی شکل و یا مربعی، اردوخوری بامبو، اردوخوری چهارتایی و غیره را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوب ارائه می دهد.

صنایع دستی و کادو مناسب برای خانم ها

صنایع دستی، بسیار گزینه مناسبی به عنوان هدیه روز مادر و زن هستند. شما با انتخاب صنایع دستی مانند ظروف برنجی یا مسی، آن ها را خوشحال می کنید.

هندزفری یا کالاهای دیجیتال

خانم های جوان نسل جدید به کالاهای دیجیتال بسیار علاقه داشته و از داشتن آن ها بسیار لذت می برند. اگر همسر شما نیز از آن دسته خانم هایی است که به کالاهای دیجیتالی نظیر هندزفری علاقه دارد، موارد زیر می تواند هدیه مناسبی برای تبریک روز زن به او باشد:

  • پاور بانک
  • هندزفری
  • فیجت اسپینر
  • اسپیکر
  • نگهدارنده موبایل

هندزفری های بلوتوثی برای مادر ها نیز هدیه بسایر جذابی خواهد بود. وسیله ای شیک و کاربردی برای دنبال کردن مطالب مورد علاقه شان در شبکه های اجتماعی یا گوش دادن به ادعیه و قرآن صوتی در هر جایی که دوست دارند.

بلیت سفر یا تئاتر

بلیت مسافرت به شهر یا کشوری که مادر یا همسرتان به آن علاقه دارد نیز هدیه خوبی است؛ چه یک سفر زیارتی باشد، چه یک سفر سیاحتی. بیلت فیلم، تئاتر یا یک برنامه موسیقی زنده که فضایی شاد و مفرح دارد نیز می تواند خوب و دل چسب باشد.

مناسب ترین کادو برای مادر یا همسر؛ کفش اسپرت زنانه

به جرات می توان گفت که شاید بهترین هدیه برای زن، کفش اسپرت باشد. کفش اسپرت از کاربردی ترین هدایا برای بانوان می تواند بوده و برای هر خانمی قابل استفاده است. اگر همسر یا مادر شما به ورزش صبحگاهی علاقه دارد، قطعا کفش اسپورت می تواند هدیه بسیار مناسبی برای او است.

پک کامل لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی هم از موارد پرکاربرد برای خانم ها بوده و می توانند گزینه خوبی برای هدیه روز زن و مادر باشند. البته شما می توانید در کنار این پکیج جذاب؛ استند آرایشی و ظروف نظم دهنده میز آرایشی نیز تهیه کنید. مطمئنا آن ها در زمان استفاده از پک لوازم و استند های آرایشی، به انتخاب شما آفرین می گویند.

هدیه روز زن و مادر
هدیه روز زن و مادر؛ لوازم آرایشی

کتاب؛ بهترین کادو روز مادر و زن

کتاب، هدیه اي فرهنگی و ماندگار است که با هزینه کمتری می توانید آنرا تهیه کنید. البته باید بدانید همسر یا مادرتان به چه کتاب هایي علاقه دارد. بیشتر خانم ها به کتاب هاي آموزش آشپزی و شیرینی پزی علاقه داشته و با خرید این کتاب ها، هم آن ها را خشوحال می کنید هم خودتان در آینده از نتایج این کتاب، بهره مند می شوید.

اکسسوری

علاقه خانم ها به اکسسوری، غیرقابل انکار بوده و این علاقه در بین خانم های جوان بیشتر دیده می شود. از بهترین اکسسوری های که می توانید به عنوان کادو روز زن و مادر برای همسر یا مادر خود تهیه کنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گردنبند
  • دستبند
  • گیره مو
  • گیره روسری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا