اخبار

هر آنچه باید درباره لیفت صورت بدانید

هر آنچه باید درباره لیفت صورت بدانید

جراحی لیفت صورت از نظر قدمت به یک قرن پیش بازمی گردد ولی پروسیجر آن تا به امروز همچنان در مسیر تحول و پیشرفت قرار دارد و در میان جراحی های زیبایی ، پیشرو است. در واقع این جراحی در میان عمل های پلاستیک ، گوی سبقت را از سایر گزینه های جوانسازی و زیبایی ، ربوده است. میلیون ها زن و مردی که در سراسر دنیا تحت این فرایند ، جراحی شده اند ، از تاثیرات مثبت آن روی جوانسازی چهره ، مبهوت مانده اند.

لیفت صورت ، یک پرش بزرگ در بازیابی جوانی

در طول این فرایند ، بهترین جراح پلاستیک تهران ، دکتر روانفر ، روی پوست ، عضلات و بافت چربی اضافی در نیمه پایینی صورت کار می کند. پوست اضافی ، پیرایش می شود و عضلات محکم می شوند. چربی اضافی  نیز حذف می شود و نهایتاً نتیجه ای به دست می آید که در آن ، خطوط و چین و چروک های اطراف لب و بینی و گونه ها از بین رفته و چهره تان حداقل ده سال جوان تر شده است.

  • نتایج ماندگار

وقتی متقاضیان در این پروسیجر زیبایی ، سرمایه گذاری ریالی می کنند ، بهای بازیابی جوانی شان را می پردازند و دوست دارند نتایج دلچسب به دست آمده ، ماندگاری خود را تا حد امکان ، حفظ کند. هر چند هزینه لیفت صورت در مقایسه با روش های بدون جراحی بیشتر است ولی نتایج آن برای مدت درازی باقی خواهد ماند. بسیاری از داوطلبین این فرایند ، برای یک دهه ، قبل از اینکه دوباره مورد هدف ظهور علائم پیری قرار بگیرند ، می توانند از جوانی و شادابی چهره خود لذت ببرند و قدرتمندانه در برابر حملات علائم ناشی از بالا رفتن سن ، مقاومت کنند.

  • جراحی زیبایی با نتایج طبیعی

پروسیجر لیفت صورت در مراحل اولیه ابداع ، تنها شامل یک فرایند ساده عقب کشیدن پوست صورت بود. در اکثر موارد ، نتیجه به دست آمده ، طبیعی به نظر نمی رسید. اما امروز به مدد تکنیک های پیشرفته و کارهایی که روی محکم کردن بافت های پایه در زیر پوست انجام می شود ، نتیجه به دست آمده ، مشروط به اجرا شدن به دست یک جراح پلاستیک ماهر و با تجربه و بهره مندی از دانش عمیق او در کلاس جهانی ، نتایج فوق العاده ای در انتظار شماست.

لیفت صورت ، فرایند جوانسازی برای تمام سنین

با توجه به اینکه این فرایند زیبایی در دامنه وسیعی از سنین مختلف قابل اجراست ، به خوبی می توان شاهد عمومیت آن بود. بیماران از دهه سوم تا دهه های ششم و هفتم ، متقاضی این پروسیجر برای مبارزه با علائم پیری ظهور کرده در چهره شان هستند. بنابراین نمی توان یک سن ایده آل یا یک حد ماکزیمم یا مینیمم سنی را برای قرار گرفتن تحت این جراحی اعلام کرد. مردان و زنانی که پیری ، بخش پایینی صورت آنها را مورد حمله قرار داده است می توانند از این پروسیجر ساده و در عین حال جامع ، بهره مند شوند. علاوه بر آن ، اگر افتادگی پوست در پلک بالا ، پف زیر پلک پایین ، چین و چروک های پیشانی و خلاصه ، ظهور علائم پیری در نیمه بالایی صورت نیز برایتان آزار دهنده است ، می توانید با یک فرایند ترکیبی فیس لیفت و لیفت ابرو و پیشانی ، به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا کنید. تعجب نکنید. این خود شما هستید که فقط در یک نبرد پیروزمندانه ، به مدد تکنیک های پیشرفته جوانسازی صورت ، پیری را از سرزمین زیبای چهره تان بیرون رانده اید و شوق لذت بردن از نگاه کردن به چهره جذاب و جوان تان که حق مسلم شماست را سهم خودتان کرده اید.

  • اهمیت دوره ریکاوری

هر چند دوره ریکاوری بعد از جراحی لیفت صورت چندان طولانی نیست ولی بی اندازه مهم است. شما باید خود مراقب خودتان و ناحیه جراحی شده باشید تا ورم و قرمزی فروکش کند و پوست به طور کامل بهبود یابد. متخصص ، دستورات و توصیه های حرفه ای را در اختیارتان قرار می دهد که حاوی اطلاعات سفارشی برای دوره ریکاوری شماست. این توصیه ها را با دقت ، دنبال کنید.

آیا می توان لیفت صورت را با پروسیجرهای دیگر ترکیب کرد؟

فرایند لیفتینگ در صورت ، یک روش فوق العاده برای جوانسازی چهره شماست ولی تمام دغدغه های صورت را حل نمی کند. به همین دلیل ، همزمان با آن ، در صورت نیاز ، پروسیجرهای درمان متعددی در قالب یک فرایند ترکیبی ، اجرا می شوند که علاوه بر تاثیرات مثبت در بازیابی جوانی با کیفیتی بهتر ، نوعی صرفه جویی در هزینه و وقت نیز محسوب می شود. افرادی که پر مشغله هستند و وقت زیادی جهت صرف کردن برای دوره ریکاوری ندارند و از طرف دیگر ، به زیبایی و حفظ جوانی و جذابیت ظاهر خود اهمیت می دهند ، می توانند با سپردن کار به یک جراح پلاستیک موفق ، با قرار گرفتن تحت پروسیجر ترکیبی ، به نتیجه ای بی نظیر در کوتاه ترین زمان ممکن دست پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا