اخبار

تکنیک های زیبایی بینی : متدهای جراحی و بدون جراحی

فهرست مطلب

تکنیک های زیبایی بینی : متدهای جراحی و بدون جراحی

تکنیک‌های زیبایی بینی به مجموعه روش‌ها و تکنیک‌های جراحی و غیرجراحی اطلاق می‌شود که جهت بهبود شکل و اندازه بینی با هدف بهتر شدن ظاهر آن به کار می‌روند. این تکنیک‌ها برای تناسب با چهره و نواحی دیگر صورت، بهبود تنفس، یا حتی اصلاح مشکلات بینی از جمله از بین بردن انحراف سپتوم به کار می‌روند. اما سوال اصلی که همیشه پابرجاست این است که کدام روش ها برای فرم دادن به بینی بهتر است. قطعا جراحی بینی که توسط یک جراح حاذق همانند دکتر رویا لطفی یگانه انجام شود ، بهترین و مطلوب ترین نتایج را حاصل می کندو در ادامه توضیحاتی را به شما ارائه می دهیم که صحت این کلام را با شما ثابت می کند.

مقایسه تکنیک های جراحی و غیر جراحی زیبایی بینی

مقایسه تکنیک‌های جراحی و غیرجراحی زیبایی بینی می‌تواند به افراد کمک کند تا تصمیم مناسبی برای بهبود ظاهر بینی خود بگیرند. در زیر تفاوت‌ها و ویژگی‌های هر دو روش را بررسی می‌کنیم:

تکنیک‌های جراحی:

  1. میزان حساسیت و زمان مورد نیاز:

   – جراحی بینی یک پروسه حساسی است که باد با دقت کامل انجام شود. برای این عمل در انتخاب جراح تان دقت کنید. طبیعی است که مدت زمان مورد نیاز برای انجام رینوپلاستی در مقایسه با روش های غیر جراحی ، بیشتر بوده ؛ زیرا در این پروسه تغییرات به طور ریشه ای به روی بینی اعمال می شوند.

  1. نتایج دائمی:

   – جراحی بینی: تغییرات حاصل از جراحی بینی دائمی می‌باشند و پس از بهبود کامل از جراحی، می توانید از نتیجه جراحی خود لذت ببرید.

  1. ریسک و عوارض:

بعد از هر جراحی این احتمال وجود دارد که ریسک هایی مثل ورم و کبودی پدیدار شوند. اما جای نگرانی نیست ؛ به این خاطر که این اثرات موقتی بوده و پزشک نیز راهکارهای مقابله با این موارد با به شما آموزش می دهد.

تکنیک‌های غیرجراحی:

  1. زمان مورد نیاز:

تکنیک های غیرجراحی در زمان کوتاه تری انجام می شوند و به زمان بهبودی کمتری نیاز دارند

  1. نتایج موقت:

نتیجه بدست آمده از هر نوع روش غیرجراحی برای زیباتر کردن بینی ، اثر موقت داشته و بعد از مدتی دوباره باید تحت پروسه مورد نظر قرار بگیرید.

  1. ریسک و عوارض:

   حتی بعد از روش های غیر جراحی هم احتمال دارد شاهد اثرات جانبی باشید ؛ اما به میزان کمتر.

  1. محدودیت در دامنه تغییرات :

به روش های غیر جراحی نمی توانیم مشکلاتی که به تنفس بینی مربوط می شوند درمان کنیم. تنها تغییرات بر روی ظاهر است و همانطور که گفته شد با اثر موقت.

روش های غیر جراحی زیبایی بینی
  1. فیلرهای بینی: استفاده از فیلرها، به ویژه اسید هیالورونیک، جهت افزایش حجم و تعادل در اندازه بینی بکار می‌رود. این یک روش غیرجراحی است که نتایج سریع و موقتی دارد.
  2. بوتاکس بینی: بوتاکس می‌تواند برای کاهش خطوط افقی یا انحنایی در بینی (خطوط خنثی) به کار رود. این نیز یک روش غیرجراحی است.
  3. لیفت بینی با نخ : یکی دیگر از روش های بدون جراحی برای تغییر فرم بیی ، لیفت با نخ است. طی این پروسه به کمک نخ ها خاص بینی لیفت میشود.

اگر به فکر این هستید که مشکلات بینی تان، برای همیشه حل و درمان شود ، انتخاب شما باید عمل جراحی باشد. یک پزشک مسلط و ماهر همچون دکتر رویا لطفی یگانه را انتخاب کنید و برای جراحی آماده شوید. این را بدانید که ساختار داخلی بینی به گونه است که تنها با مداخلات و اقدامات جراحی به طور کامل و دائمی تغییر می کند. فیلر و بوتاکس و لیفت نخ تنها پوششی بر ایرادات بینی هستند که شما باید هر از چند گاهی مجدد برای انجام پروسه به پزشک مربوطه مراجعه کنید. اما جراحی بینی همانطور که گفته شد یکبار انجام می شود و نتیجه دائمی را به همراه دارد.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • اندرانیک مددیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا