اخبار

عجیب ترین جراحی های گوش

اگر به خیابان های دور و ور خود نگاهی بیاندازید ، می توانید بینید که از میان هر 10 دختر و پسر جوان حداقل 5 نفر آن ها یا چسبی بر روی دماغشان دارند یا دماغشان را سربالا کرده اند تا زیباتر شوند ، اما عمل گوش برای زیبایی امر نسبتا تازه ای محسوب می گردد. گر چه این روز ها عمل های زیبایی بینی یا همان پدید خاص و تکراری چسب بر دماغ دیگر تنها مختص به بالای شهر نشین ها تهران نیست و نه تنها کل تهران بلکه کل ایران ان را انجام می دهند ، اما حالا نوبت به انجام جراحی گوش رسیده است تا به مرور مرز های شهر تهران را پشت سر بگذارد و به سایر مناطق ایران برسد.

هر چند امروزه انجام عمل های زیبایی در مقایسه با دورانی که گام های نخستین را در ایران گذاشته بود فرق دارد و دیگر حساسیت های سابقش را در نگاه عموم از دست داده است و افراد با دید باز تری به آن نگاه می کنند و سعی می کنند با انتخاب پزشکی مجرب به مشکلات جراحی زیبایی بینی دچار نشوند ، اما پدیده ای با نام جراحی گوش این روز ها نه آنچنان که جراحی بینی خودنمایی کرد ، ولی با این حال خودی نشان می دهد و حتی بخشی از جوانان قشر مرفه را نیز به خود مشغول ساخته است.

عجیب ترین جراحی های گوش - دکتر یابری

عمل جراحی گوش با فرمی نا متعارف

ممکن است شما نیز با شنیدن این موضوع تعجب کنید و آن را باور نکنید اما بهتر است بدانید. شاید بهتر باشد تا برای توصیف این نوع گوش های عمل شده بگویم گوش هایی که به شکل مثلث هستند با به قول خودشان گوش های الاغی ، گوش ایی که فرم طبیعی را شکسته اند و با سر تیز و نامتعارفشان می خواهند بگویند سبکی جدید را برای ظاهر انسان ها به وجود می آورند. گوش هایی که در مرحله اول ممکن است شما را به شک بیاندازد و کاری کنند که دیده خود را نیز باور نکنید ، اما با کمی دقت شما را متوجه خواهند کرد که آنچه که می بینید حقیقت دارند.

در جراحی زیبایی گوش چه اتفاقی می افتد؟

در عمل زیبایی گوش ، ممکن است انواع مختلفی از تغییرات اعم از شکل ، اندازه و موقعیت گوش انجام شود. برخی از جراحی ‌های زیبایی گوش شامل:

  1. جراحی پلاستیک گوش: در این نوع جراحی، شکل و اندازه گوش تغییر داده می ‌شود. این شامل جراحی برای کوچک کردن گوش‌ های بزرگ ، بزرگ کردن گوش‌ های کوچک ، تغییر شکل گوش‌ ها و حتی جمع کردن گوش‌ های بیش از حد بیرونی است.
  2. جراحی گوش متهور: در این نوع جراحی ، گوش‌ ها به سمت بیرون یا به سمت داخل تغییر می ‌کنند. این نوع جراحی برای افرادی که گوش ‌هایشان به دلیل ترکیدگی یا آسیب دیدگی به شکل نامناسبی تغییر کرده ‌اند، انجام می‌ شود.

در هر صورت، جراحی زیبایی گوش ممکن است با مخاطرات و عوارضی همراه باشد که باید با پزشک خود مشاوره کنید و تصمیم گیری در مورد انجام آن را با او انجام دهید.

چه چیزی ملاک زیبایی است؟

محققان و جامعه شناسان معتقد هستند که با ورود جامعه مدرنتیه و تغییرات فرهنگی و اجتماعی حاصل از تجدد ، دیگر طبقه اجتماعی ، جنسیت ، شغل و حتی شخصیت افراد را تعریف نمی کند بلکه بدن به عنوان یکی از سرمایه های اجتماعی ، حامل هویت انسان ها خواهد بود چرا که بدن و صورت افراد وسیله ای برای نمایان ساختن و پنهان ساختن وجوه مختلف زندگی می باشد. انسان اگر چه در فطرت خود زیبا پسند بوده اما بر اساس آنچه که این جامعه نشان می دهد ، بدن بخشی از هویت او را می سازد.

از طرفی روابط احتماعی و پیوستن به گروه های اجتماعی از جمله دلایلی است که نزدیک شدن افراد به معیار های زیبایی در یک جامعه را بزرگ و بزرگ تر می کند. افراد برای ملحق شدن و عضو شدن در شبکه های اجتماعی نیاز دارند تا تایید عملکرد خود را از سوی سایر اعضای شبکه های اجتماعی دریافت کنند. روابط اجتماعی میان افراد و همچنین سایر گروه ها باعث شده تا هنجار هایی ایجاد شود که فرد برای ادامه حضور در گروه باید از آن ها تبعیت کند. اما پویایی شخصیت افراد نیز بخشی از این اجتماع محسوب می شود.

با این وجود در دنیایی امروزی سرمایه داران که تبلیغاتشان آن قدر بزرگ و وسیع است ذهن افراد را در تسخیر خود قرار می دهد و آنچیزی که از دید خود زیبا و به صرفه است ، جزو ملاک های زیبایی قرار می دهد.

از دید هر فرد زیبایی یک تعریف خاص دارد و برای رسیدن به آن تلاش می کنند اما به طور کل معیار هایی برای زیبا بودن وجود دارد که می توان از میان آن ها به متقارن بودن اجزای صورت ، نچرال بودن ، داشتن اندامی خوش فرم و لاغر اشاره کرد.

جمع بندی

به طور کل جراحی زیبایی گوش تنها با هدف بهبود ظاهر گوش ها ، کوچک کردن و بزرگ کردن گوش ها ، اصلاح برآمدگی و برجسته بودن آن ها و هر نوع مشکل ظاهری مربوط به گوش انجام می شود و نباید از آن برای اعمال تغییرات نادرست استفاده کرد چرا که ممکن است مشکلات بدی را با خود به همراه داشته باشد. پس به همین ترتیب توصیه می شود تا افراد خود را با یک دیگر مقایسه نکنند و در صورت نیاز به انجام عمل های زیبایی اقدام به انجام آن کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا