اخبار

دستگاه میوه خشک کن صنعتی خارجی از زبان بکردانه

فهرست مطلب

امروزه انواع مختلف دستگاه میوه خشک کن صنعتی خارجی و ایرانی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت‌ها و کارایی‌های متفاوت هستند. به همین دلیل میزان استقبال مشتریان از هر یک از این تجهیزات متفاوت است. یکی از روش‌های معمول در هنگام خرید چنین محصولاتی مراجعه به لیست بهترین برندهایی است که در زمینه ساخت میوه خشک‌کن‌ها فعالیت می‌کنند.

 در واقع مشتری همواره به دنبال آن است که بداند، معروف‌ترین برند بازار کدام است؟ یکی از راه‌های یافتن پاسخ این پرسش ارتباط با مصرف‌کنندگان راضی این شرکت‌ها است. همچنین مراجعه به سایت‌های فروشگاهی همچون بکردانه روشی آسان و در دسترس برای همگان است که انواع تجهیزات مربوط به راه‌اندازی یک کسب‌وکار خانگی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 شایان ذکر است که بهترین مارک میوه خشک‌کن صنعتی توسط تولیدکنندگان مطرح ساخته می‌شوند. همچنین قیمت این تجهیزات به عواملی مانند کیفیت قطعات و از همه مهمتر ظرفیت تولید دستگاه بستگی دارد. شناخت این نکات کمک می‌کند که محصولی با کیفیت را انتخاب کنید.

در این مطلب از گروه تولیدی بکردانه علاوه بر آشنایی با برندهای خارجی میوه خشک‌کن‌های صنعتی، در می‌یابید که آیا آن‌ها از نمونه‌های ایرانی بهتر هستند؟ پس با ما همراه باشید. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت انواع میوه خشک کن با بکردانه همراه شوید.

دستگاه میوه خشک کن صنعتی خارجی در بازار چه مارک هایی هستند؟

انواع دستگاه‌های صنعتی نیز مشابه محصولات دیگر توسط تولیدکنندگان و فروشندگان مختلفی عرضه می‌شوند. هر یک از این تجهیزات بر اساس نام برند و قطعات مورد استفاده در ساخت خود کیفیت‌های گوناگونی نیز دارند. برخی از شرکت‌ها محصولاتی با کیفیت و کارایی بیشتر را ارائه می‌دهند. سپس این تولیدکنندگان با برندسازی کالاهای تولیدی خود موفق می‌شوند بخش بزرگی از سهم بازار را از آن خود کنند.
این موضوع درباره مدل‌های گوناگون دستگاه میوه خشک کن صنعتی نیز صادق است. این دستگاه‌ها که توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می‌شوند، برای خشک کردن محصولات متنوعی مانند میوه، سبزی، لواشک و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از برندهای خوب در مورد این ماشین‌آلات عبارتند از گرند، فلر، بیشل و سایا. طبیعتا قیمت دستگاه میوه خشک کن با توجه به نوع کاربری، خانگی یا صنعتی بودن آن و همچنین نام شرکت سازنده، متفاوت است. بنابراین میوه خشک‌کن‌های صنعتی قیمت بیشتری نسبت به نوع خانگی آن دارند.

دستگاه میوه خشک کن صنعتی خارجی یا دستگاه میوه خشک کن صنعتی ایرانی

یکی از تفاوت‌های دستگاه میوه خشک کن صنعتی خارجی با دستگاه میوه خشک کن صنعتی ایرانی، نحوه خشک کردن محصولات غذایی مختلف است. همچنین هزینه تولید میوه خشک نیز با استفاده از این دو نوع دستگاه متفاوت است. امروزه در ایران شاهد تولید انواع تجهیزات میوه خشک‌کن خانگی و صنعتی در ابعاد مختلف هستیم. البته لازم به ذکر است که بیشترین درصد تولیدات در این حوزه به میوه خشک کن کابینتی مربوط می‌شود که آن‌ها نیز اندازه‌های گوناگونی دارند. همچنین شما می‌توانید مدل‌هایی مانند مینی تک کابین، تک کابین، دو کابین و سه کابین را نیز از بازار تهیه کنید.

در دستگاه‌های میوه خشک‌کن صنعتی خارجی سیستم‌های انجماد تعبیه شده است که استفاده از آن‌ها در ایران از نظر اقتصادی چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. خوشبختانه امروزه بهترین نمونه‌های میوه خشک‌کن صنعتی و نیمه صنعتی در داخل کشور تولید می‌شود که با کیفیت‌ترین میوه‌های خشک شده را می‌توان با آن‌ها آماده ارائه به بازار کرد. استقبال فوق‌العاده از چیپس‌های میوه ایرانی در بازارهای جهانی مهر تاییدی بر این ادعا به شمار می‌رود. قیمت ماشین‌آلات ایرانی و خارجی نیز با یکدیگر متفاوت است. هنگامی که تولید یک دستگاه در داخل کشور امکان‌پذیر باشد، هزینه‌های ساخت آن نسبت به وارد کردن آن از خارج کشور پایین‌تر می‌آید.

مزایای خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی ایرانی

برندهای مطرح نمایندگی‌های مجاز فروش محصولات خود را به منظور افزایش فروش آن‌ها در شهرها و کشورهای مختلف راه‌اندازی می‌کنند. بدین ترتیب دستگاه‌ها و تجهیزات این شرکت‌ها در دسترس تعداد بیشتری از مشتریان قرار می‌گیرد و میزان فروش آن‌ها چند برابر می‌شود.

این رویه برای دستگاه‌های میوه خشک‌کن و تولیدکننده چیپس میوه نیز انجام‌پذیر است. اگر یک شرکت معتبر در سراسر ایران نمایندگی داشته باشد، موفقیت بیشتری را در مدت زمانی کمتر بدست خواهد آورد. البته متاسفانه در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان خارجی دستگاه‌های میوه خشک‌کن، به دلیل تحریم‌های موجود در ایران نمایندگی ندارند. اینجاست که وجود برندهای ایرانی با کیفیت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. با خرید محصولات ایرانی امکان بهره‌مندی از گارانتی ضمانت کالا و خدمات پس از فروش میسر است. همچنین در صورتی که در آینده دستگاه میوه خشک کن صنعتی شما دچار مشکل یا خرابی شده و نیاز به قطعه‌ای داشته باشد، تامین لوازم و دسترسی به نیروی متخصص راحت‌تر صورت می‌گیرد. حتما اگر قصد خرید میوه خشک‌ کن‌های صنعتی ایرانی را داشتید، سراغ برندهایی بروید که دارای گواهی iso 9001 و تمام استانداردهای لازم هستند. گروه تولیدی بکردانه بهترین دستگاه میوه خشک کن صنعتی را تولید و به بازار ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید یا از طریق شماره های درج شده در سایت بکردانه با کارشناسان آن تماس بگیرید.

پشتیبانی قطعات دستگاه میوه خشک کن صنعتی ایرانی

برندهای ایرانی سازنده انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی، محصولات خود را با قیمت و کیفیت مناسب تولید و به بازار عرضه می‌کنند. این شرکت‌ها تمام محصولات خود را با بهترین قطعات طراحی و تولید می کنند. همچنین شرکت‌های ایرانی از جمله گروه تولیدی بکردانه علاوه بر ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش، قطعات یدکی مورد نیاز شما مشتریان گرامی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهند.
گروه تولیدی و صنعتی بکردانه با شروع فعالیت از سال 1391 به عنوان اولین و حرفه‌ای‌ترین تولیدکننده دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی در ایران شناخته می‌شود. محصولات این شرکت موفق در ایران و برخی از کشورهای دیگر به فروش می‌رسند. کیفیت قطعات به‌کار رفته در ساخت تجهیزات مختلف این برند بسیار بالا است، بنابراین آن‌ها به ندرت دچار مشکل یا خرابی می‌گردند. حتی در صورت بروز مشکل نیز نیازی به نگرانی نیست، زیرا به راحتی می‌توانید قطعات مشکل‌دار را از خود شرکت تهیه کنید.
یکی دیگر از خدمات قابل ملاحظه که توسط بکردانه به مشتریان ارائه می‌شود، ارسال دفترچه راهنما و سی‌دی آموزشی برای نصب و راه‌اندازی دستگاه است. بدین ترتیب شما می‌توانید بسیاری از مشکلات احتمالی خود را با استفاده از آن‌ها حل کنید. به یاد داشته باشید که کیفیت خوب یک دستگاه میوه خشک‌کن علاوه بر داشتن مزایای فراوان باعث می‌شود که میوه خشک تولید شده نیز کیفیت خوبی داشته باشد. دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی یکی از با کیفیت ترین دستگاه های تولید شده توسط مجموعه بکردانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا