اخبار

بهترین مارک دستگاه بلوک زنی بتن سرمد

فهرست مطلب

مجموعه افراز بتن سرمد در زمینه ساخت انواع ماشین آلات صنعتی فعالیت دارد. این مجموعه با سال ها سابقه درخشان در حوزه ساخت ماشین آلات ساختمانی و صنعتی مانند: دستگاه بلوک زنی می تواند با کیفیت ترین ماشین آلات را در اختیار افراد قرار دهد.

دستگاه های بلوک زنی جزء دستگاه های صنعتی هستند که به تولید بلوک در تعداد بالا می پردازند. با توجه به مزایای برجسته ای که دستگاه های بلوک زنی دارند، تقاضا برای خرید آن ها افزایش یافته است. در این مطلب قصد داریم بهترین مارک دستگاه بلوک زنی را معرفی کنیم.

دستگاه بلوک زنی چیست؟

در قدیم برای درست کردن بلوک ها مصالح را با هم ترکیب کرده و با دست در قالب می ریختند. سپس با کمک نیروی دست آن را فشار می دادند و از قالب جدا می کردند. به علت نبود تجهیزاتی مانند: میکسر، دستگاه های موازنه و مواد اولیه نامناسب، بلوک ها از کیفیت خوبی برخوردار نبودند. درست کردن بلوک به روش دستی معایب زیادی به همراه داشت. یکی از این معایب ایجاد ترک روی بلوک بود که این ترک به دلیل کیفیت پایین مواد اولیه به وجود می آمد.

همچنین از آن جایی که نیروی دست برای فشرده سازی کافی نیست، نتیجه کار رضایت بخش نخواهد بود. در روش های سنتی قالب هایی که استفاده می شدند بسیار ساده بودند و تولید بلوک به شکل های مختلف امکان پذیر نبود. با پیشرفت تجهیزات و ماشین آلات صنعتی تغییرات زیادی در پروژه های عمرانی و ساختمانی به وجود آمد. یکی از این تغییرات ساخت دستگاه بلوک زن بود.

دستگاه بلوک زن دستگاهی است که به طور ویژه برای ساخت انواع بلوک های بتنی استفاده می شود. با تغییر قالب های مختلف می توان از آن برای ساخت بلوک هایی با مشخصات و اندازه های مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال بلوک های توخالی بتنی، بلوک های سنگ فرش، بلوک های جامد، آجرهای به هم پیوسته، سنگ های حاشیه و … را با استفاده از دستگاه بلوک زنی می توان درست کرد.

مشخصات یک دستگاه بلوک زنی

مدل های اولیه دستگاه بلوک زنی تک کاره بودند و فقط امکان تولید بلوک به صورت ساده و با سرعت کم را داشتند. امروزه انواع مختلفی از دستگاه بلوک زن تولید شده اند که هر کدام دارای ویژگی و مشخصاتی هستند. انواع مختلف این دستگاه ها عبارت اند از:

  • بلوک زن دستی: این دستگاه ساده ترین نوع دستگاه بلوک زنی کوچک بوده و نسبت به دو مدل دیگر از سرعت کمتری برخوردار است. تعداد تولیدی بلوک در این نوع دستگاه ها بین ۷۰۰ الی ۸۰۰ بلوک در ۸ ساعت گزارش می شود.
  • بلوک زن تمام اتوماتیک: در این مدل کلیه فرایند تولید بلوک توسط دستگاه انجام می شود. این نوع دستگاه این قابلیت را دارد که بلوک هایی مانند آجر، سنگ مرمر، سنگ فرش و … در اندازه های متفاوت تولید کند. سرعت بالا، عوض شدن قالب و کنترل آسان از مزایای این نوع از دستگاه بلوک زنی است.
  • بلوک زن نیمه اتوماتیک: ساخت بلوک در بلوک زن نیمه اتوماتیک نسبت به نوع دستی دقیق تر و با کیفیت تر انجام می شود و سرعت آن نیز از نوع دستی بیشتر است.

بتن سرمد بهترین تولید کننده دستگاه بلوک زنی

شرکت بتن سرمد یکی از برترین تولید کننده های دستگاه های بلوک زن، دستگاه جدول زن با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در سطح کشور است. در واقع بتن سرمد بهترین مارک دستگاه بلوک زنی در کشور به شمار می آید.

مجموعه افراز بتن سرمد با چندین سال سابقه در زمینه ماشین آلات صنعتی و ساختمانی محصولات خود را با ضمانت به مشتریانش عرضه می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های بلوک زنی می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید و سوالات خود را از آنها بپرسید.

کلام آخر

با تولید دستگاه بلوک زنی تحول بزرگی در زمینه ساخت و ساز ایجاد شد، اما برای بهره بردن از مزایای این دستگاه لازم است که با بهترین مارک تولید کننده آن آشنا شوید. شرکت بتن سرمد بهترین مارک دستگاه بلوک زنی به شمار می آید که در کشور ایران فعالیت دارد. شرکت دانش بنیان افراز بتن سرمد بهترین و با تجربه ترین مجموعه در زمینه دستگاه بلوک زنی و دستگاه موزاییک سازی دارد و با کیفیت ترین دستگاه ها را در ایران تولید می کند. برای خرید و استعلام قیمت دستگاه بلوک زنی می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا