اخبار

کار در منزل با آموزش سئو

کار در منزل با آموزش سئو

امروزه با گسترش هرچه بیشتر کسب و کار های آنلاین، نیاز شرکت ها، موسسات و فروشگاه های اینترنتی به شاخه های مختلف دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات صحیح و بازاریابی هدفمند نیز بیشتر شده، اما نمیتوان منکر این موضوع شد که بخش عمده ای از حیات این کسب و کار ها، وابسته به شاخه ای از دیجیتال مارکتینگ، به نام سئو شده و با این مفهوم و قوانین آن در هم تنیده می شود.

درآمد سئو

  • درآمد استخدامی داخل کشور: حقوق یک سئو کار از حداقل 8 میلیون تومان در ماه شروع میشود. که با میانگین حقوق 8 میلیون تا 35 میلیون ممکن هست برسد.
  • درآمد پروژه ای: درآمد سئو در ایران به صورت پروژه ای با توجه به حجم و بزرگی پروژه، متفاوت است به نحوی که سئوی یک فروشگاه اینترنتی از 15 میلیون تومان تا 80 میلیون تومان قیمت دارد. این قیمت بسته به امکانات و ساختار و میزان قابلیتهای شخص متفاوت است و هیچ تعرفه مشخصی ندارد.

 

برای آموزش سئو از کجا شروع کنیم؟

مهمترین مساله برای یادگیری دوره آموزش سئو و در کل آموزش برنامه نویسی، داشتن یک نقشه راه مشخص و هدایت گری دلسوز و امین و مسلط به توانایی های علمی می باشد. یادگیری به صورت سعی و خطا بدون داشتن نقشه های از قبل موجب اتلاف وقت و انرژی و در نهایت دلسردی شما میشود.

آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده با بیش از ۲۳ سال سابقه تخصصی در حوزه آموزش برنامه نویسی و ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای با بهره گیری از برترین متخصصان، مشاوران علمی و مدرسان توانمند (با سابقه حداقل ۱۰ سال تدریس و تجربه کار در پروژه های بزرگ ملی، بورسی و دارویی)، با برگزاری دوره های پروژه محور (نظیر آموزش پروژه محور طراحی تم دیجی کالا از ۰ تا ۱۰۰ به صورت عملی) و تدریس انواع دوره های آموزشی از جمله دوره آموزش php ، سی شارپ، جاوا، فلاتر،دوره آموزش طراحی سایت و …به صورت آنلاین و حضوری در محیطی کاملا مجهز به امکانات سخت افزاری، ویدئوپروژکتور و فیلمبرداری حرفه ای برای یادگیری، پشتیبانی و رفع اشکال به عنوان یک هدایتگر تا رسیدن به موفقیت در کنارتان است.

 

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام وعرض ادب خدمت شما بنده چطورمیتونم بدون سرمایه ورایگان ازسئوکسب درامدکنم حقیقتش خیلی نیازبه شغلی دارم که درمنزل باگوشی باشه بتونم کسب درامدکنم برای هزینه درمان مادرم ودخترم وهزینه زندگیم خودم سازنده وبازسازی کننده همه مدل وهمه جنس عروسکم ولی متاسفانه فروش ندارم ۰۹۳۳۱۰۸۲۵۴۸شماره بنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا