اخبار

شرکت طراحی سایت تفکر برتر

فهرست مطلب

شرکت طراحی سایت تفکربرتر در سال 1398 فعالیت خود را با هدف خدمت رسانی به هموطنان عزیز در زمینه های سئو و تبلیغات در گوگل ، طراحی سایت و اپلیکیشن آغاز نمود .مجموعه تفکربرتر در پروژه های خود از بروز ترین تکنولوژی ها استفاده می کند. اگر شما در کسب و کاری فعالیت جدی دارید و قصد دارید از شبکه اجتماعی مورد نظرتان مهاجرت کنید امن ترین مقصد وبسایت شماست.

شرکت طراحی سایت تفکر برتر با چندین سال تجربه  میتواند طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی شما را با بالاترین کیفیت و به صورت کاملا اختصاصی انجام دهد. سفارش طراحی سایت فروشگاهی  وردپرسی و اختصاصی با بالاترین استاندارد ها و متناسب با الگوریتم های گوگل برای شما انجام میشود. همین حالا میتوانید با پشتیبانی تیم تفکر برتر تماس بگیرید تا اولین قدم برای ارتقا فروش خود را طی کرده باشید. رضایت و تایید مشتریان همیشه سر لوحه تیم تفکر برتر بوده است.

طراحی سایت شرکتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش میزان استفاده افراد از اینترنت، تمامی مدیران شرکت ها به دنبال یک راه حل برای ارتقا کسب و کار خود میباشند. طراحی سایت شرکتی میتواند بهترین پلتفرم برای به نمایش گذاشتن برند شما در دنیای آنلاین باشد. شما میتوانید با داشتن یک سایت اختصاصی مجموعه خود را تا حد بسیار زیادی گسترش دهید. علاوه بر آن میتوانید تمامی خدمات، رزومه کاری، پروژه ها و بسیاری از موارد دیگری را در سایت خود به نمایش بگذارید.

شاید برایتان سوال باشد که این کار برای چه شرکت هایی مناسب میباشد؟ برای پاسخ به این سوال باید یادآور شویم که طراحی وب سایت شرکتی برای تمامی مجموعه ها از کوچک تا بزرگ مناسب میباشد. زیرا برای هر یک مزیتی دارد و باعث ارتقا آن میشود. به یاد داشته باشید که با طراحی سایت شرکتی به راحتی میتونید بدون محدودیت های مرزی به کار خود ادامه دهید و با افراد بیشتری به صورت بین المللی در ارتباط باشید.

ویژگی های سایت شرکتی

  • پنل اختصاصی برای مشتریان
  • ارائه رزومه و پروژه های مجموعه
  • بخش معرفی چشم انداز شرکت
  • معرفی هیئت مدیره

طراحی سایت فروشگاهی و قیمت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی می تواند بهترین روش برای گسترش کسب و کارهای خرید و فروش اجناس باشد. ایجاد فروشگاه اینترنتی و آنلاین شاپ می تواند یکی از روش های کم هزینه و در عین حال قابل توسعه برای مجموعه باشد.

طراحی سایت فروشگاهی می تواند مزایایی همچون کاهش هزینه های جاری فروشگاه ، دسترسی به خرید آنلاین ، کسب اطلاعات از محصولات ، ایجاد گالری تصاویر متنوع از محصولات ، ایجاد فاکتور و انتخاب نوع روش های پرداخت و حمل نقل و … را داشته باشد.

برای طراحی سایت فروشگاهی ، امکانات متنوعی را می توان در نظر گرفت. همچنین لازم به ذکر است که قیمت فروشگاه اینترنتی با توجه به امکانات مورد نظر تغییر خواهد کرد. قیمت سایت فروشگاهی می تواند شامل طراحی اختصاصی قالب ، افزودن سیستم آمارگیری ، اتصال سیستم API به سایت ، فیلترگذاری بر روی محصولات سایت و … تغییر کند.

ایجاد قالب اختصاصی در طراحی سایت فروشگاهی می تواند باعث بهینه سازی رابط کاربری و تجربه کاربری سایت شده و استفاده از امکانات موجود در سایت را برای کاربران آسان سازد.

همچنین لازم به ذکر است که با طراحی سایت فروشگاهی می توانید یک سیستم چند فروشندگی نیز در فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کرده که علاوه بر فروش محصولات خود بتوان به سایر فروشندگان نیز امکان ارائه خدمات را بدهید.

تیم تفکر برتر با سال ها تجربه در راه اندازی فروشگاه اینترنتی و سایت فروشگاهی با طراحی رابط کاربری جذاب و گرافیکی توانسته است هم در میان شرکت های همکار و هم درنظر کاربران جایگاه برتری را کسب کند. برای اطلاع از قیمت سایت فروشگاهی می توانید به صفحه طراحی سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت تفکر برتر مراجعه کرده و جدیدترین لیست قیمت را مشاهده کنید.

خدمات سئو

شاید برایتان سوال باشد سئو چیست؟ زیرا افرادی هستتند که هنوز با مفهوم سئو آشنایی ندارند. به بیان ساده سئو به معنی ارتقا رتبه سایت شما در نتایج گوگل میباشد، انجام خدمات سئو تنها روش برای ارتقا سایت میباشد و نمیتوان زمان مشخصی را برای آن بیان کرد؛ چرا که با توجه به میزان سرچ کلمه کلیدی شما سئو میتواند آسان یا دشوار باشد؛ اما غیر ممکن نیست.

مزایا سئو

  • ارتقا رتبه شما در سرچ گوگل
  • کمترشدن هزینه تبلیغات برای سایت
  • افزایش فروش محصولات در سایت فروشگاهی
  • پیشرفت سایتتان در مقابل رقبا

و بسیاری از مزایای دیگر که میتوانید در سایت تفکر برتر آن را مشاهده نمایید.

خدمات سئو توسط تیم تفکر برتر

برای ارتقا رتبه سایت در سرچ گوگل در ابتدا باید از خدمات سئو سایت استفاده نمایید، افزایش بازدید و فروش بیشتر شما در گرو میزان رتبه شما میباشد، در زندگی امروزی بیشتر افراد برای انجام کارها و یا خرید محصولات در اولین قدم سرچ در گوگل را انجام میدهند؛ زمانی که شما از خدمات سئو استفاده نمایید سایتتان در نتایج اول مشاهده میشود به این صورت مخاطبان بیشتری به سایت مراجعه میکنند، در ادامه میتوانید انواع پکیج سئو تفکر برتر را مشاهده نمایید و سپس اقدام به دریافت خدمات سئو کنید.

قیمت انواع پکیج سئو

تیم تفکر برتر برای شما 3 نوع پکیج سئو متفاوت در نظر دارد که میتوانید با توجه به نوع سایت خود یکی را انتخاب نمایید، هر یک از این پکیج ها خدمات متفاوتی را به شما ارائه میدهد، شما میتوانید برای اطلاع از قیمت سئو تفکر برتر به سایت ما مراجعه نمایید.

تیم تفکر برتر در نظر دارد با ارائه انواع پکیج سئو با امکانات و ویژگی های فوق العاده به همراه پشتیبانی یک ساله؛ همواره شما را در پیشرفت روز افزون همراهی نماید.

تیم تفکر برتر با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت و انجام خدمات سئو، دارای نمونه کارهای متعدد با جایگاه های ارزشمند در پلتفرم های جستجو ( گوگل، بینگ ، یاهو و …. ) می باشد. لازم به ذکر است که تیم تفکر برتر با توجه به خدمات ارائه دهنده در حوزه بهینه سازی سایت دارای بهترین قیمت سئو در میان سایر همکاران بوده و می تواند تضمین دریافت بهترین رتبه در کلمه کلیدی را برای مشتریان خود ارائه دهد.

طراحی سایت خدماتی

برای شروع ارائه هر نوع خدماتی اولین قدم ساخت سایت خدماتی برای برند شماست. امروزه از مهم ترین نیاز های کسب و کار های خدماتی  طراحی سایت می باشد زیرا با تغییر روند زندگی مردم و استفاده از پلتفرم های آنلاین تمامی خدمات مورد نیاز به صورت اینترنتی مورد جستجو قرار می گیرد. تیم ما با سال ها تجربه موفق در انجام طراحی سایت خدماتی با بهترین کیفیت توانسته رضایت کاملی از مخاطبان خود جذب کند. در ادامه به برسی و معرفی قیمت، مزایا و تمامی امکانات طراحی سایت خدماتی پرداخته ایم.

طراحی وب سایت خدماتی لازمه ورود به دنیای آنلاین و اینترنتی میباشد. امروزه شرکت های بزرگ و کوچک برای معرفی خود، محصولات، رزومه و خدمات شرکت همگی اقدام به دیزاین سایت خدماتی کرده اند. شما میتوانید سلیقه و یا سبک دلخواه خود را برای سایت خدماتی به تیم ما ارائه دهید تا سایت طراحی شده دقیقا با سلیقه شما تطابق داشته باشد. میزان فعالیت شما در وب سایت تاثیر بسیار خوبی در رتبه سایت دارد. سایت خدماتی برای کسب و کار هایی مانند نظافت منزل, خدمات درمانی و مشاورین مسکن و یا مشاورین کسب و کار و … مناسب می باشد اما ساختار هر یک از این وب سایت ها با هم متفاوت است زیرا یک سایت خدماتی را می توان به صورت گسترده و خلاقانه طراحی کرد.

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی برای مرکز شما میتواند ارائه خدمات به مخاطبانتان را بسیار آسان تر کند. شما با داشتن پنل مدیریت، صفحه آموزش و… در سایتتان میتوانید امکانات و ویژگی های منحصر به فردی را به مخاطبان خود ارئه دهید. همچنین با سایت آموزش آنلاین این امکان برای شما فراهم میشود که بتوانید در کنار آموزش حضوری، تدریس به صورت آنلاین نیز داشته باشید. با این کار حتی در تعطیلات و مناسبت ها نیز میتوانید خدمات خود را به مخاطبانتان ارائه دهید. در ادامه ویژگی ها، مزایا و قیمت سایت آموزشی را به شما معرفی خواهیم کرد.

نکته اصلی طراحی سایت آموزشی موضوع سئو سایت و بهتر شدن آن در موتور های جستجو است.  بیشتر مخاطبان طراحی سایت آموزشی مرکز های آموزشی دولتی و غیر دولتی، مدارس، مهد کودکان، آموزشگاه ها و موسسات میباشند. با توجه به این که امروزه اینترنت در دسترس اکثر مردم میباشد و زندگی انسانها را مورد تغییر قرار داده است؛ بیشتر آموزش ها و کسب و کار ها با توجه به اینترنت انجام پذیر است. به همین علت شروع کار شما به صورت آنلاین میتواند تحولی بزرگ در پیشرفت و ارتقا هرچه بیشتر شما باشد. همین حالا میتوانید برای طراحی سایت خود اقدام نمایید.

در دنیای امروزی و پیشرفت تکنولوژی بیشتر آموزشگاه ها، به فکر طراحی سایت آموزشی برای خود هستند. از مزایا این کار میتوان به مواردی همچون: آموزش آنلاین، فروش پکیج های آموزشی، انتشار منابع آموزشی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. همچنین آموزشگاه ها پس از طراحی سایت نگرانی بابت وقایع غیر قابل پیش بینی مانند تعطیلی های مکرر را ندارند و به راحتی با خیالی آسوده میتوانند دوره های خود را به صورت آنلاین ادامه دهند. همچنین این نوع آموزش ها در گرو محدودیت های زمانی و مکانی نمی باشد چرا که شما میتوانید دانش آموزان و حتی مربیان خود را از تمامی کشور ها انتخاب نمایید. در ادامه توضیحات بیشتری را در این مورد به شما ارئه خواهیم داد.

ویژگی طراحی سایت آموزشی

استفاده از پنل شخصی و سفارشی سازی شده برای مدیریت وب سایت

ایجاد صفحات دسته بندی شده دروس و آموزش ها

ایجاد صفحه ای برای معرفی آموزشگاه، کارکنان و اساتید موسسه

ساخت صفحه ثبت نام، ورود کاربران و دانشجویان به سایت

برگه وبلاگ برای مشاهده جدید ترین مقالات آموزشی نوشته شده

ساخت صفحه راهنما برای مدرسین وارد شده به پنل

ویژگی حذف و افزودن مطالب آموزشی از طریق اساتید و مدیریت پنل کاربری

ایجاد فروشگاه و خرید آنلاین محصولات آموزشی در داخل پنل

طراحی و اتصال به انواع درگاه های بانکی

ایجاد صفحاتی برای مسابقات آنلاین در حوزه مطرح کردن یک سوال

برگزاری آزمون های تستی

ایجاد سیستم خبرنامه آموزشی از طریق ایمیل و یا شماره تلفن

ایجاد فرم ارسال رزومه کاری برای استخدام مدرسان

ایجاد صفحه چت آنلاین بین دانشجویان برای تعامل اطلاعات با یکدیگر

ساخت برگه تماس با ما برای ارتباط با کاربران وبسایت

ساخت یک برنامه درسی و پیشروی آموزشگاه

ایجاد فایل های صوتی و ویدئویی همراه با آموزش های مکتوب در داخل وبسایت

تولید محتوای ویدئویی بر راستای مکاتبات کتبی نوشته شده

طراحی سایت خبری

با پیشرفت روزانه تکنولوژی بیشتر افراد تمایل دارند اخبار و حوادث را به صورت شبانه روز و آنلاین مطالعه نمایند. چرا که محبوبیت روزنامه ها در حال کمرنگ شدن میباشد. بسیاری از خبرگزاری ها برای اطلاع رسانی و انتشار اخبار خود به شبکه های اجتمایی روی آورده اند. اما با توجه به مشکلاتی که برای این پلتفرم ها به وجود می آید؛ نمیتوان به صورت کامل به آن ها اکتفا کرد. اما راه حل آن چیست؟! پیشنهاد تفکربرتر به شما طراحی سایت خبری میباشد. با این کار میتوانید در کمترین زمان اخبار را به گوش مخاطبانتان برسانید.

در گذشته برای باخبر شدن حوادث از روزنامه و مجلات به عنوان یک منبع قابل اطمینان استفاده می شد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی بسیاری از منابع کاغذی جای خود را با تکنولوژی فضای مجازی عوض کرده و تمامی اخبار و اطلاعات در بستر مجازی قابل مشاهده می باشد. امروزه با افزایش استفاده کاربران از تلفن های هوشمند و فراگیری استفاده از شبکه جهانی اینترنت بسیاری از مردم اخبار و حوادث روز دنیا را از سایت های خبری دنبال می کنند. طراحی سایت خبری میتواند یک منبع جامع و در دسترس برای تمامی افراد جامعه باشد. مدیران وب سایت ها در هر ساعتی از شبانه روز میتواند اخبار مورد نظر را بارگذاری و در اختیار عموم قرار دهند.

طراحی سایت خبری از بسیاری از جوانب به نفع ما بوده و می تواند دارای منافع گسترده ای باشد. اولین مورد کاهش هزینه های جانبی می باشد. برای منتشر کردن یک خبر، نیاز به چاپ روزنامه و مجلات بوده که همین شامل هزینه های کاغذ، استهلاک دستگاه چاپی، رنگ برای چاپ، نوع بسته بندی، نیروی انسانی و … می باشد. فراگیری خبر ها با داشتن یک سایت خبری بسیار سریع تر از روزنامه ها می باشد. با داشتن سایت می توانید در کسری از ثانیه اطلاعات خود را منتشر کرده و در دسترس همگان قرار دهید. لازم به ذکر است که دسترسی به آن ها نیز آسان می باشد. فقط کافیست اینترنت را متصل کرده و در هر شرایط و با هر دیوایس در دسترس، به مطالعه اخبار و انتشار محتوا در سایت خبری بپردازید. با داشتن وبسایت علاوه بر راحتی و افزایش سرعت انتشار می توانید کاربران زیادی را از سر تا سر دنیا به سایت خود وارد کرده و ترافیک قابل توجهی را برای سایت خبری خود رقم زنید.

طراحی سایت اقساطی

از آنجا‌یی که نوسانات اقتصا‌دی‌بسیاری از کسب و کارها را تحت فشار قرار داده تفکر برتر تصمیم دارد با ایجاد خدماتی مناسب برای افرادی که به دنبال کسب و کار اینترنتی هستند. طراحی سایت اقساطی را ارائه دهد. شما می توانید با بودجه‌ای کمتر و به صورت اقساطی یک سایت اختصاصی را برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. و با درآمدی که از سایت بدست می آورید اقساط آن را پرداخت نمایید. ما به شما تضمین می دهیم که کیفیت سایت اقساطی ما نسبت به طراحی سایت نقدی هیچ تفاوتی ندارد و با بهترین کیفیت انجام می شود.

امروزه بیشتر افراد برای یافتن محصول مورد نظر خود در اینترنت شروع به جستجو می کنند. پس اگر قصد دارید میان رقبایتان جایی داشته باشید باید کسب و کار آنلاین را شروع کنید. از آنجایی که اوضاع اقتصاد باعث شده تا کسب و کارهای کوچک از ایجاد سایت امتناع کنند ما برای این افراد سایت اقساطی را پیشنهاد می کنیم. شرایط ساخت سایت در تفکر برتر به این گونه است که 30 درصد اولیه هزینه به صورت نقدی و مابقی به صورت ماهانه و بدون سود است.

شرایط پرداخت اقساط طراحی سایت تفکربرتر

شرایط تفکر برتر

تیم تفکربرتر مزایا بسیار متعددی را برای کسب و کار‌های نو پا در نظر دارد تا با پرداخت هزینه‌های جزئی شغل و برند خود را ارتقا داده و درآمد قابل توجهی را کسب کنند. در‌ادامه به برسی این موارد میپردازیم

اقساط 3 الی 8 ماهه

با سفارش طراحی سایت اقساطی در تفکربرتر میتوانید کل هزینه مربوطه را در اقساط 3 الی 8 ماهه با توجه به شرایط و میزان قراردادتان پرداخت نمایید. با این کار دیگر نیازی به واریز کل هزینه به صورت نقد نیست

پیش پرداخت

شما میتوانید 30% مبالغ کل قرارداد را در شروع کار و به عنوان قسط اول پرداخت نمایید و الباقی را در اقساط بلند مدت و طبق شرایط درج شده در قرارداد تسویه نمایید. این در صورتی است که در حالت عادی باید 50% کل مبلغ را به شرکت پرداخت نمایید.

پرداخت ماهانه

تمامی واریزی‌ها شما به صورت ماهانه است. همچنین تاریخ واریز اقساط نیز با شرایط هر دو طرف قرارداد مشخص میشود.

بدون سود

شاید با مطالعه این موارد تصور کنید طراحی سایت اقساطی شامل دریافت سود میشود و شما موظف به پرداخت مبلغی اضافه هستید. اما باید بگوییم تیم تفکر برتر هیچ گونه سودی از شما دریافت نخواهد کرد و تنها مبلغ تعیین شده قرارداد در چند ماه دریافت میشود.

قرارداد رسمی

ما این اطمینان را به شما میدهیم که برای طراحی سایت اقساطی نیز مانند دیگر خدمات شرکت قرارداد رسمی شرکتی تنظیم کرده و طبق آن پروژه را انجام میدهیم.

سود دریافتی از سایت

شما میتواند با راه اندازی یک سایت  اقساطی درآمد خود را تامین کرده و به کمک آن اقساط خود را به تیم تفکر برتر پرداخت نمایید.

بدون نیاز به ضامن چک و سفته

بله درست متوجه شدید. تفکر برتر در نظر دارد علاوه بر عدم دریافت سود پروژه شما را بدون نیاز به ضامن، چک و یا حتی سفته انجام دهد تا با خیالی آسوده و هر شرایطی بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نمایید.

اخذ قرارداد بدون مرز

از دیگر امکانات طراحی سایت اقساطی؛ تنظیم قرارداد به صورت آنلاین است. شما میتوانید از هر کشوری با تیم پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا