اخبار

نکات طلایی برای داشتن نتیجه ای موفق از جراحی بینی در مشهد

صرفا در این مبحث به دلیل آشنایی با عمل زیبایی بینی اطلاعاتی کوتاه ، مختصر و مفیدی در خصوص این عمل پرطرفدار ارائه می کنیم و پس از آن به سراغ معیار های تاثیر برانگیز این عمل زیبایی و درمانی می رویم. گاهی جراح با وجود بسیاری از مشکلات ظاهری ، در داخل بینی به مشکلاتی همچون : اختلالات تنفسی ، پولیپ بینی ، شکستگی و در رفتگی در حین عمل مواجه می شود که بیمار را به انجام جراحی بینی ( رینوپلاستی) درمانی و زیبایی وا می دارد. داوطلبان اغلب این پروسه بسیار حساس و مهم را به پزشکی که به عنوان بهترین جراح بینی مشهد می باشد واگذار می کنند تا از نتیجه بسیار مطلوب برخوردار شوند. به طور کلی این فرایند با یکی از دو تکنیک باز و بسته انجام می شود. بدیهی است که هدف تمام متقاضیان از انجام جراحی بینی رسیدن به نتیجه مطلوب است که پیشنهاد می کنیم قبل از انجام آن فرد اطلاعاتی از ملاک های موفقیت آمیز جراحی بینی در مشهد را جمع آوری کند تا با یک عمل موفق به هدف خود برسد. آیا می دانید به چه دلیل هدف های اصلی جراحی بینی ، ارزشمند و پر اهمیت می باشند؟ با توجه به اینکه تمام مراجعه کنندگان عمل بینی می خواهند در نهایت از نتیجه موفقیت آمیزی برخوردار شوند ، زیبایی و رسیدن به آن به عنوان یکی از اهداف اصلی انسان ها به حساب می آید. همچنین با توجه به سوالات پر تکرار کاربران در انجام رینوپلاستی موفق می خواهیم مواردی را در اختیارتان قرار دهیم تا با توجه به آن ها ، به نتیجه دلخواه از این فرایند زیبایی دست پیدا کنید.

نکات طلایی برای داشتن نتیجه ای موفق از جراحی بینی در مشهد - دکتر عرفانیان

هدف های اصلی برای تجربه یک جراحی بینی موفق

همانطور که در مطالب بالا گفته شد با توجه به میزان استقبال افراد و افزایش روز افزون آن ها نسبت به انجام عمل زیبایی بینی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان ، در این قسمت در خصوص معیارهای موفقیت آمیز جراحی بینی می پردازیم. نکته قابل توجه این است که زیبایی صورت همان ارتباط میان اجزای چهره با یکدیگر است که شامل بینی ، چشم ، گوش و لب است. به همین جهت هر چه این عضو بویایی طبیعی تر جراحی شود باعث تناسب و زیبایی بیشتری در سایر اعضای چهره ایجاد شود. در واقع باید گفت که موضوع آنالیز صورت و بینی از اصلی ترین مراحلی است که باید آن را جدی گرفت تا به درستی طی شود. در ارتباط با رینوپلاستی ، افراد باید با تحقیق میدانی از روند جراحی بینی خود ، اطلاعات لازم را جمع آوری کنند و اطمینان حاصل کنند که از انتخاب بهترین جراح بینی ای که در شهر مشهد انتخاب کرده اند ، نتیجه دلخواهی را به دست می آورد. یکی دیگر از نکات طلایی برای یک رینوپلاستی موفق ، تقویت ساختار درونی بینی است که امروزه بسیار شایع شده است. به این صورت که پزشک برای زیباتر شدن این عضو ، با وجود ضعف در بافت های بینی ، حتما استخوان یا غضروف آن ناحیه را بازسازی می کند. در صورت کافی نبودن بافت غضروفی در بینی ، متخصص از غضروف های مصنوعی یا غضروف گوش و قفسه سینه استفاده می کند. این امر موجب می شود که نوک بینی در دراز مدت دچار افتادگی نشود. همچنین تقویت اسکلت بینی در بینی های گوشتی در خصوص افزایش حمایت از بافت های نرم موجود در بینی ضروری است. از دیگر اصول جراحی های موفقیت آمیز زیبایی بینی ، مهارت و تبحر بالای جراح بینی در مشهد است در نواحی تغییر در سوراخ های بینی اعمال می شود ، زیرا به دلیل عدم دقت پزشک ممکن است بینی تان مصنوعی جلوه دهد و در کنار پره بینی تان فرورفتگی ایجاد شود که بازسازی و ترمیم آن شاید غیر ممکن شود و از این رو نتیجه عمل ، دیگر طبیعی نمی شود. این عارضه حتی ممکن است سبب اختلال در تنفس بینی نیز شود که به جهت کاهش در قطر مجرای تنفسی به وجود می آید.

تغییرات ناشی از جراحی بینی موفق

در نظر داشته باشید که بهترین جراح بینی مشهد با توجه به هر دو روش باز یا بسته در رینوپلاستی ، به آرامی پوست بینی را از استخوان جدا می کند تا دسترسی کافی به دیگر ساختار بینی را داشته باشد و بتواند در ساختمان این عضو بویایی تغییری ایجاد کند. در زمان اتمام رینوپلاستی ، با اصلاح تمام مشکلات و تغییرات ایجاد شده ، ظاهری جدید و زیبا برای بینی بیمار رقم می زند. از این رو نکته مهمی که می بایست به آن توجه داشته باشید این است که در انتخاب جراحی با تجربه ، تحقیقات میدانی دقیقی انجام دهید تا نه تنها به عواقب روحی و روانی ناشی از عمل ناموفق دچار نشوید ، بلکه تمام تلاش خود را در جهت رسیدن به جراحی بینی موفق کرده باشید.

یک رینوپلاستی موفق می تواند موجب تغییرات چشم گیری شود که عبارتند از :

  • موقعیت ، اندازه و شکل سوراخ بینی که به صورت طبیعی ایجاد می شود.
  • تناسب بینی نسبت به سایر اجزای صورت
  • به وجود آمدن تقارن میان حفره های بینی
  • با اصول استاندارد زیباشناختی ، زاویه مناسب بین لب و نوک بینی در همه فرم ها رعایت شده باشد.
  • عرض بینی و برجستگی های موجود در آن مشهود باشد.
  • متقاضی تمام مراقبت های قبل و بعد از عمل زیبایی بینی را به خوبی انجام داده باشد.

 منبع : https://dr-dariush-erfanian.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا