اخبار

بهترین شامپو برای سگ چیست ؟ راهنمای خرید شامپو سگ

فهرست مطلب

 موهای سگ شما چه شکلیه؟ مجعد، پرپشت، کوتاه یا بلند؟ شامپوی مناسب موی سگ تون رو می شناسید؟

تنوع گسترده ی موی سگ ها با توجه به نژادشون باعث می شه هر شامپویی برای اون ها مناسب نباشه. راهنمای خرید شامپو سگ رو در ادامه مطالعه کنید تا به کمک پت شاپ ا

راهنمای خرید شامپو سگ

پیدا کردن شامپویی که متناسب با موی سگ شما باشه روند نظافت و حمام کردن سگ رو بهتر می کنه، موهاش رو زیباتر می کنه و به سلامت عمومی سگ کمک می کنه. شما فقط باید بدونید دنبال چه چیزی باشید.

صاحبان سگ ها می دونند خیلی از سگ ها حمام کردن رو دوست ندارن اما به هر حال تمام سگ ها باید به شکل منظم شسته بشن. حمام کردن سگ ها سلول های مرده ی پوست رو از بین می بره، ریزش موهای سگ رو کاهش می ده، آلودگی ها و آلرژن ها رو از پوست سگ پاک می کنه و در سلامت پوست و موی سگ موثره.

شامپو سگ با توجه به نژاد سگ، اندازه و مشکلات احتمالی پوستی سگ متفاوت هستن و هر کدوم ویژگی ها و ترکیبات مختلفی دارند. بنابراین برای نگهداری سگ باید اطلاعات کافی در مورد شامپو سگ مناسب داشته باشید و با تحقیق و بررسی کامل اقدام به خرید شامپو سگ کنید. ویژگی های شامپو سگ خوب رو می تونید از دامپزشک ها بپرسید یا با مطالعه ی این مطلب اطلاعات لازم برای انتخاب شامپو برای سگ ها رو به دست بیارید.

پت شاپ ایران زمین تامین کننده ی تخصصی محصولات ضروری پت ها از جمله انواع شامپوی سگ، پوچ گربه، کنسرو گربه، غذای هیلز و انواع غذای خشک حیوانات خانگیه که تمام نیازهای پت شما رو برطرف می کنه.

نکات مهم حمام کردن سگ

برای شستن سگ ها شامپوهای متعددی تولید شده، توجه به یک سری نکات کلیدی می تونه شما رو در خرید بهترین شامپو برای سگ تون راهنمایی کنه. بعضی از این نکات رو در اینجا ببینید:

سگ شما از چه نژادیه؟

آیا پوست سگ حساسیت یا خارش و بی قراری داره؟

نوع پوست سگ شما خشک هست یا چرب؟

موهای سگ تون کوتاهه یا بلند و حالت دار؟

برای سگ های مختلف با هر کدوم از ویژگی های بالا شامپوی جداگانه با مشخصات منحصر به فرد وجود داره. برای بررسی انواع شامپوی سگ به پت شاپ تخصصی ایران زمین مراجعه کنید و بهتری شامپو برای شستشوی سگ رو  سفارش بدید. علاوه بر شامپوی سگ، محصولاتی مثل غذای هیلز ، پوچ گربه و سایر لوازم ضروری که پت ها نیاز دارن رو در ایران زمین پیدا می کنید.

با شستن سگ در خانه به جای هربار مراجعه به کلینیک، در زمان و هزینه ی نگهداری از سگ صرفه جویی می کنید و حمام کردن سگ رو به فرایند لذت بخشی تبدیل می کنید.

خرید شامپو سگ

شامپوی تخصصی برای سگ

اگر سگ شما پوست خشک داره یا دچار حساسیت های پوستی هست، ریزش موی سگ زیاده یا هر مشکل مربوط به پوست و مو داره حتما باید از شامپوی مخصوص با مشخصات تخصصی استفاده کنید. دقت داشته باشید شستن زیاد سگ یا استفاده از شامپوی انسان برای سگ ضرر داره می تونه شرایط او رو بدتر کنه.

انواع شامپوی تخصصی برای سگ ها

سگ ها مثل همه ی موجودات ویژگی های منحصر به فرد و خاص خودشون رو دارن و هرکدوم با دیگری متفاوته. به همین خاطر برای هر سگ با مشخصات خاص شامپوی مخصوص طراحی و تولید شده. بعضی از شامپوها در کنار شامپوی روزمره ی سگ خاصیت درمانی دارن و حاوی ترکیباتی هستن که برای درمان بیماری های پوستی سگ ها مفیده. روغن های مفید با خاصیت های درمانی و بسیاری از ویتامین ها و مواد ضروری برای زیبایی و سلامت پوست و موی سگ ها در این محصولات به کار رفته.

شامپوی ضد قارچ و باکتری برای سگ، شامپوی سگ ضد خارش، شامپوی ضد کک و کنه، نرم کننده ی موی سر سگ، شامپو برای سگ ها با آلرژی و اگزمای پوستی، شامپو ضد ریزش موی سگ و بسیاری از شامپوهای متنوع دیگه که مخصوصا برای سگ ها ساخته شده.

خرید شامپوی سگ

مشاوران پت شاپ ایران زمین می تونن در انتخاب بهترین شامپو برای شستن سگ ها به شما راهنمایی های مفید بدن. نیازی به خرید شامپوهای گران قیمت نیست فقط کافیه بهتریت شامپو برای سگ تون رو بشناسید و از بین شامپوهای مختلف موجود در پت شاپ ایران زمین اون رو خریداری کنید. قیمت شامپو سگ با توجه به عواملی مثل برند شامپو و ترکیبات به کار رفته در اون متفاوته. شما می تونید انواع شامپوی سگ درجه یک و تخصصی رو از ایران زمین سفارش بدید و حمام دادن سگ رو به پروسه ای سرگرم کننده و لذت بخش تبدیل کنید.

یران زمین بهترین شامپو برای سگ تون رو پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا