اخبار

اگر شکمی بزرگی دارید و لباس سایز بزرگ میپوشید ! این مطلب مخصوص شماست

فهرست مطلب

انتخاب لباس مناسب و کاملا اندازه برای افراد چاق، همواره یک دغدغه اساسی و مهم محسوب می‌شود؛ زیرا افراد با هیکل درشت، غالبا اگر لباس سایز بزرگ موردنظر خود را پیدا نکنند و لباس‌های تنگ بر تن کنند، استایل زننده و نامناسبی پیدا می‌کنند؛ همچنین با پوشیدن لباس‌های سایز کوچک، این افراد به‌طور دائم در معرض انواع بیماری‌های پوستی و فشار به اعضای مختلف بدن قرار می‌گیرند.

استهلاک بالای البسه نیز، یکی از مشکلات پوشیدن پوشاک تنگ توسط افراد چاق خواهد بود؛ زیرا لباس‌های تنگ در بدن افرادی با هیکل درشت، به‌طور مداوم در معرض فشار قرار می‌گیرند و احتمال نخ‌کش شدن و استهلاک البسه، شدیدا افزایش می‌یابد. تمامی این موارد نشان می‌دهد که انتخاب البسه سایز بزرگ توسط افراد دارای اضافه وزن، امری بسیار پراهمیت خواهد بود.

نکات خرید لباس سایز بزرگ

افراد چاق یا بسیاری از بدنسازان حرفه‌ای که دارای هیکل بزرگی هستند، بایستی به خرید لباس‌های گشادتر اقدام کنند. در همین زمینه، آن‌ها هنگام خرید چنین پوشاکی، بایستی به موارد زیر توجه داشته باشند:

  • کیفیت‌های مختلف: افراد سنگین وزن برای اهداف مختلفی مانند فعالیت‌های خانگی، ورزشی، روزمره یا حضور در مجالس متنوع، نیاز به خرید البسه بیگ سایز دارند؛ بنابراین بسته به بودجه خود، باید به لباس‌های دارای کیفیت‌های مختلف، دسترسی داشته باشند.

  • تنوع رنگی: هر فرد دارای سلیقه‌ای متفاوت است؛ همچنین جهت حضور در برنامه‌ها و مکان‌های مختلف، مسلما محدودیت‌هایی برای استفاده از رنگ‌های مختلف وجود دارد. باتوجه‌به این مسائل، رجوع به فروشگاه‌هایی که ارائه‌دهنده پوشاک با رنگ‌بندی متنوع هستند، یک ضرورت اساسی است.

  • طرح‌ها: اگرچه همواره این تصور وجود دارد که تنوع طرح‌ها برای لباس‌های سایز کوچک بیشتر است؛ اما بایستی بدانید که همه‌چیز به تولیدکنندگان و فروشگاه موردنظرتان بستگی دارد که تا چه‌حد می‌تواند سلایق مختلف را پوشش دهد.

  • دسترسی به برندهای متنوعپوشش برندهای مختلف تولیدکننده لباس‌های سایز بزرگ مردانه از سوی فروشندگان، یکی از مواردی است که می‌تواند رضایت مشتریان مختلف را به‌همراه داشته باشد.

  • توجه به اندازه مناسبافراد بیگ سایز، غالبا بایستی لباس‌های با سایز 3 ایکس و بزرگ‌تر را به تن کنند. البته طرح‌های لباس‌های بیگ سایز، بسته به استایل موردعلاقه افراد، می‌توانند متفاوت باشند؛ به‌عنوان مثال برخی از افراد به لباس‌های کوتاه علاقه دارند یا برخی از متقاضیان، به دنبال خرید پولوشرت‌های لانگ هستند.

مجموعا علاقه‌مندان به خرید این‌گونه لباس‌ها، بایستی به یک فروشگاه مخصوص عرضه البسه با سایزبندی بزرگ مراجعه کنند. در همین رابطه، فروشگاه 4030 به عرضه تخصصی انواع پوشاک بیگ سایز می‌پردازد.

ارائه انواع لباس سایز بزرگ توسط فروشگاه 4030

غالبا اشخاص چاق که بخشی قابل‌توجهی از این گروه‌ها را مردان تشکیل می‌دهند، برای خرید پوشاک سایز خود، با مشکلات گسترده‌ای مواجه هستند. علاوه‌بر دسترسی محدود به فروشگاه‌های عرضه تخصصی پوشاک بیگ سایز، این‌گونه افراد با مراجعه به بوتیک‌های معمولی، همواره دغدغه دسترسی به اجناس تکمیل و متنوع را دارند؛ به‌طوری که قطعا افراد درشت هیکل با مراجعه به بوتیک‌های معمولی، بارها با این مشکل مواجه شده‌اند که لباس‌های سایزهای بزرگ موجود، از تنوع کمی برخوردار هستند یا ممکن است به انواع مدل‌های هودی، پولوشرت، پیراهن مردانه و … دسترسی پیدا نکنند. جهت حل این مشکل، فروشگاه تخصصی 4030، انواع پوشاک زیر را در سایزهای بزرگ ارائه می‌کند:

  • پیراهن آستین کوتاه و بلند

  • تیشرت و پولوشرت

  • شلوار اسلش و شلوارک

  • شلوار جین و کتان

  • کاپشن، هودی، سویشرت

  • کتونی

لباس ست راحتی و ورزشی.

در ادامه به بررسی برخی از انواع پوشاک ذکرشده، خواهیم پرداخت.

پیراهن سایز بزرگ مردانه

انواع پیراهن سایز بزرگ مردانه این فروشگاه، در قالب مدل‌های آستین بلند و آستین کوتاه و در سایزبندی‌های 3 ایکس تا 14 ایکس، قابل عرضه هستند. نکته قابل‌توجه، اینجاست که افراد دارای هیکل درشت، به پیراهن‌هایی با بیشتر از 34 رنگ متنوع دسترسی خواهند داشت. تنوع جنس و طرح این پیراهن‌ها نیز بسیار ویژه است؛ چراکه مدل‌های متنوع و زیبای شکت مخمل، جین، طرح‌های سرخپوستی، کنفی و نخی را مشاهده خواهید کرد.

خرید تیشرت و پلوشرت دارای سایزبندی بزرگ

وجود دنیایی از تیشرت‌ها و پولوشرت‌های سایز بزرگ (با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع)، قطعا می‌تواند پاسخگوی نیازهای سلایق مختلف باشد. بی‌شک رجوع به یک فروشگاه تخصصی که انواع تیشرت‌ها و پولوشرت‌ها را در طرح‌ها و جنس‌های مختلفی نظیر: بیسکوییتی، کراش، پشت و جلو طرح‌دار، بلوز ساده، تیشرت نگین‌کوب، نخی، سوپر پنبه، کنفی، کنفی سنگ، مخمل، بیسیک، ساده و … ارائه دهد، برای افراد دارای سایزبندی بدنی بزرگ و سوپرسایز، یک اتفاق خوشایند محسوب می‌شود و بخش مهمی از دغدغه‌های خرید پوشاک آن‌ها را برطرف می‌کند.

شلوار اسلش و شلوارک

انواع ست بلوز و شلوارهای متنوع و شلوار اسلش مردانه سایز بزرگ، از جمله مواردی هستند که بدنسازان و افراد سنگین وزن، به خرید آن‌ها برای راحتی در خانه، تفریح، مسافرت یا حضور در جمع‌های دوستانه نیاز دارند. فروشگاه 4030 در این زمینه نیز، طیف زیادی از محصولات متنوع با بیش از 30 رنگ مختلف و دارای سایزبندی از 2x تا 8x را ارائه می‌دهد. اشخاص درشت هیکل در این بخش، بدون هیچ نگرانی می‌توانند به انواع شلوارک‌های شیک ساده و مارک‌دار، ست بلوز و شلوارهای متنوع، انواع شلوار اسلش اورجینال، کتان، جین، چریکی، پارچه بنگال، شلوار کارگو و … دسترسی پیدا کنند.

شلوار جین و کتان مردانه سایز بزرگ

مشخصا خرید شلوار قواره مناسبی که افراد درشت هیکل را با مشکلات تنگی بیش‌از‌حد، فشار به ران‌ها و باسن، عدم راحتی در نشستن و برخاستن و … مواجه نکند، امری بسیار حیاتی محسوب می‌شود. این‌دست از افراد تا پیش از ایجاد فروشگاه‌های تخصصی عرضه لباس‌های مردانه بیگ سایز، مجبور بودند که مدل‌های محدودی را پیدا کرده و اقدام به خرید آن‌ها کنند؛ اما حال با وجود فروشگاه‌های تخصصی عرضه لباس سایز بزرگ و ارائه شلوارهای از سایزبندی 50 تا 74 و دارای طرح‌های متنوع کتان و جین مام فیت، مام استایل و کشی، این معضل به‌خوبی برطرف شده است.

عدم نگرانی برای تهیه کتونی‌های سایزبندی بزرگ

وجود کتونی‌های مارک و باکیفیت از سایز 43 تا 49 در فروشگاه تخصصی 4030 که دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی نیز هستند، این بخش از دغدغه افراد با هیکل درشت را نیز برطرف ساخته است. باتوجه‌به مشکلات اکثر افراد چاق برای راه رفتن صحیح، این کتونی‌ها بایستی دارای ویژگی‌های طبی و بهره‌گیری از فرآیند ساخت اصولی باشند.

خرید لباس‌های سایز بزرگ مردانه با فروشگاه تخصصی 4030

فروشگاه حضوری و اینترنتی 4030 (4030bigsize.ir)، به‌لطف عرضه محصولات باکیفیت بیگ سایز و داشتن کادر مجرب، همواره به انتخاب اول بسیاری از مشتریان گرامی تبدیل شده است. ارائه انواع پیراهن آستین کوتاه و بلند، تیشرت، پولوشرت، شلوار اسلش، شلوارک، شلوار جین و کتان، کاپشن، هودی، کتونی و لباس ست راحتی و ورزشی در سایزهای مختلف 3 الی 12 ایکس، موجب شده تا دغدغه‌های گسترده بسیاری از افراد برای خرید لباس‌های با اندازه بزرگ، کاملا برطرف شود. فروشگاه معتبر 4030، همچنین دارای ای‌نماد است تا مشتریان گرامی از خرید خود کاملا مطمئن باشند. جهت هماهنگی برای خرید و دریافت مشاوره‌های تخصصی، می‌توانید با پشتیبانان مجرب مجموعه تماس حاصل کنید.

09031934030.

نشانی فروشگاه: گرگان، بلوار ناهارخوران، بین عدالت 105 و 107.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا