اخبار

آیا به کمک هوش مصنوعی می توان یک سایت فروشگاهی طراحی کرد؟

فهرست مطلب

آیا به کمک هوش مصنوعی می توان یک سایت فروشگاهی طراحی کرد؟

طراحی سایت با هوش مصنوعی به نظر آسان و راحت به نظر می رسد. ساخت وب سایت فروشگاهی در چند دقیقه شبیه به رویایی جذاب است. با این حال، هوش مصنوعی هنوز به عنوان دستیار عمل می کند و برای استفاده از آن باید دانش اولیه را داشته باشید. اگر قصد دارید یک وب سایت فروشگاهی برای خود طراحی کنید، لازم است ویژگی هایی آن را بشناسید تا بتوانید دستورات درستی را به هوش مصنوعی بدهید.

معرفی سایت فروشگاهی

استفاده از هوش مصنوعی روز به روز گسترده تر می شود. طراحی سایت فروشگاهی با هوش مصنوعی تا حدودی امکان پذیر شده است. اما آیا هوش مصنوعی می تواند یک وبسایت فروشگاهی را به طور کامل طراحی و ایجاد کند؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید به تعریف و ویژگی های وب سایت فروشگاهی بپردازیم.

وب سایت فروشگاهی یک فروشگاه همیشه در دسترس است. 24 ساعته و در 7 روز هفته کاربران می توانند سفارش های خود را ثبت کرده و باعث کسب درآمد شوند. فروشگاه باید طراحی ساده و کاربردی داشته باشد تا کاربران بتوانند به راحتی به محصول یا خدمت مورد نظر خود دست پیدا کنند.

ویژگی های سایت فروشگاهی

در یک وب سایت فروشگاهی وجود سبد خرید و صفحه پیگیری سفارش ضروری است. همچنین، باید به یک درگاه پرداخت آنلاین متصل باشد. صفحه های طراحی شده باید سرعت بارگذاری بالایی داشته باشند تا نظر مخاطب را سریع تر به خود جلب کنند.

موارد گفته شده در سمت کاربران بود، اما کاربری یک وب سایت فروشگاهی برای صاحبان کسب و کار نیز باید آسان باشد. تعیین قیمت ها، اعمال تخفیف و قرار دادن کوپن تنها بخشی از مسائلی هستند که باید در طراحی وب سایت فروشگاهی رعایت شوند. ارتباط با شبکه های اجتماعی، دسته بندی و برچسب گذاری محصولات و ارتباط آنلاین با مشتریان نیز باید در طراحی آن دیده شوند.

  • طراحی سایت باید حرفه ای و جذاب باشد

  • سایت باید بهینه سازی شده

  • سایت باید به طور مداوم به روز رسانی شود

تاثیر سایت فروشگاهی در رشد یک کسب و کار

سایت فروشگاهی یک ابزار قدرتمند برای گسترش کسب و کار است. به وسیله آن می توانید از محدوده محله و منطقه خود فراتر رفته و در سطح کشور فروش داشته باشید. برخی از مزایای سایت فروشگاهی برای رشد کسب و کارها را در زیر آورده ایم:

  • دسترسی جهانی: سایت فروشگاهی باعث می شود تا بازارهای جدیدی را کشف کرده و فروش خودتان را افزایش دهید.

  • فروشگاهی برای تمام لحظه ها: هر زمان از شبانه روز مشتریان می توانند سفارش های خود را ثبت کنند.

  • کاهش هزینه های عملیاتی: سایت فروشگاهی کمک می کند تا هزینه های عملیاتی مانند نیروی انسانی، اجاره و انبارداری را کاهش دهید.

  • افزایش بهره وری: سایت فروشگاهی فرایند سفارش گیری و پرداخت را آسان تر می کند.

معرفی چند هوش مصنوعی برای طراحی سایت فروشگاهی

امروزه اکثر کسب و کارهای برای ساخت وب سایت فروشگاهی از وردپرس استفاده می کنند. برای طراحی سایت با هوش مصنوعی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس می توانید از 10Web.io استفاده کنید. این دستیار علاوه بر طراحی وب سایت می تواند به شما در تولید محتوای بهینه و سئو شده نیز کمک کند.

با 10Web AI Builder صفحه هایی زیبا و جذاب ایجاد کنید که سرعت بارگذاری بالایی دارند. این هوش مصنوعی این امکان را می دهد که طرح اولیه را ویرایش کنید. با این حال برای انجام ویرایش ها باید به کدنویسی تسلط کافی داشته باشید.

اگر به دنبال نمونه سازی از وب سایت طراحی شده خود هستید، از ابزار هوش مصنوعی Uizard.io استفاده کنید. این ابزار اسکرین شات و تصاویر کشیده شده با دست را به نمونه های اولیه قابل تغییر تبدیل می کند.

برای طراحی سایت با هوش مصنوعی بدون کد نویسی، Hostinger Website Builder را امتحان کنید. این هوش مصنوعی از الگوریتم های مختلف استفاده می کند تا بتواند وب سایت فروشگاهی را ایجاد کند. با این حال اگر قصد دارید یک وب سایت فروشگاهی خاص داشته باشید یا بخواهید بخش هایی از آن را تغییر دهید، نیاز است کمی با کدهای HTML و CSS آشنایی داشته باشید.

دیگر ابزارهای هوش مصنوعی و کاربرد آنها:

نام هوش مصنوعی

ویژگی و کاربرد

Jimdo Dolphin

راه اندازی وب سایت اختصاصی

Durable

طراحی سایت برای کسب و کارهای کوچک

GitHub Copilot

کدنویسی و مناسب برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان

Bookmark AiDA

طراحی وب سایت آسان

طراحی وب سایت فروشگاهی با تمامی ویژگی ها و پشتیبانی

وب سایت و سئو آن هر روز دستخوش تغییرات مختلفی می شوند. اگر گوگل الگوریتم خود را تغییر دهد، برای طراحی وب سایت با هوش مصنوعی لازم است که دوباره همه چیز را تغییر دهید؛ در حالی که شرکت های با تجربه که با تکنولوژی روز همگام هستند، بدون از بین رفتن اطلاعات و عملکرد سایت، آن را با معیارهای جدید هماهنگ می کنند.

همچنین، هوش مصنوعی باید مخاطب ایرانی را به خوبی بشناسد، در حالی که این چنین نیست و هنوز بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی به فارسی ترجمه نشده اند و معیارهای طراحی وب سایت برای هوش مصنوعی کاربران خارجی هستند.

مجموعه مجریان وب با سال ها تجربه در زمینه طراحی وب سایت های مختلف از جمله فروشگاهی، بهترین مکان برای سفارش یک وب سایت فروشگاهی حرفه ای است. همچنین، مجموعه مجریان وب همواره آماده ارائه پشتیبانی است و شما می توانید با خیال راحت به فروش محصولات خود بپردازید و نگران مسائل فنی نباشید.

سوالات

  1. آیا هوش مصنوعی می تواند طراحی وب سایت را انجام دهد؟

بله، هوش مصنوعی می تواند به عنوان یک دستیار عمل کرده و صفحه ها را طراحی کرده و سئو را در آن بررسی کند.

  1. آیا می تواند کدهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را تغییر داد؟

بله، متخصصان مجریان وب می توانند کدها را طبق نیاز شما تغییر دهند.

سخن آخر

وب سایت فروشگاهی شامل ویژگی هایی از جمله درگاه پرداخت، ثبت نام، نمایش محصولات، صفحه تک محصول و بسیار موارد دیگر می شود. هر صفحه فروشگاه باید سرعت بارگذاری بالایی داشته و با معیارهای سئو هماهنگ باشد. طراحی سایت با هوش مصنوعی امکان پذیر است اما هنوز برای انجام تغییرات باید تسلط نسبی به کد نویسی و استانداردهای موجود داشته باشید. با انتخاب مجموعه مجریان وب به آدرس https://mojrianweb.com در کمترین زمان صاحب یک وب سایت فروشگاهی شوید و پشتیبانی های لازم را دریافت کنید.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • تعبیر خواب به کمک هوش مصنوعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا