بازی و سرگرمی

7 کافه با فضای باز در رشت برای تولد | بهترین کافه های رشت گلسار

فهرست مطلب

شهر رست دارای رستوران ها و کافه با فضای باز متعددی است که هر کدام از آن ها می تواند گزینه مناسبی برای برگزاری جشن تولد شما یا یکی از دوستان تان باشد. طی چند سال گذشته به دلیل محدود بودن محیط خانه، زمان کم برای تهیه غذا و تزئین، بسیاری تولد را در کافه یا رستوران برگزار می کنند.

در صورتی که شما نیز علاقه مند به برگزاری تولد در کافه هستید، بهتر است که از بهترین کافه های شهر رشت اطلاعات کافی داشته باشید. در این مقاله اختصاصی از بلاگ فاوینو به جمع آوری مطالبی درباره کافه با فضای باز در شهر رشت جهت برگزاری تولد پرداخته شده است.

امیدواریم با اطلاعات ارائه شده از سوی تیم ما و حضور شما در محل کافی شاپ، بهترین کافه را برای برگزاری جشن تولد انتخاب کرده و لحظات زیبایی را سپری کنید. همچنین تیم فاوینو از شما دعوت می کند تا به سایت بوفچه سری زده و از مطالب آن لذت ببرید.

کافه با فضای باز
کافه با فضای باز

ایده آل ترین کافه با فضای باز شهر زیبا رشت

کافه پاییز رشت

کافه پاییز رشت، کافه بر بلندای شهر رشت با چشم انداز رویایی، در طبقه یازدهم برج ایرانیان گلسار قرار گرفته است. کافه پاییز رشت به دلیل ایجاد یک محیط دنج و خصوصی (VIP) فضای مناسبی برای برگزاری تولد و دورهمیها در اختیار شما قرار می دهد.

مطمئنا با انتخاب این محیط زیبا، تولد شما یا دوست تان، به بهترین شکل ممکن برگزار شده و خاطره به یاد ماندنی را در ذهن مهمانان ایجاد می کند.

سپیدار شاندیز

رستوران سپیدار شاندیز رشت، تجربه‌ای متفاوت از خوردن در فضایی سرسبز و آرام را برای مهمانان خود فراهم خواهد کرد. این رستوران با منوی متنوع و غذاهای خوشمزه،از محبوب‌ترین رستوران ‌های رشت برای گردشگران و مردم محلی است.

فضای روف گاردن قسمت کافی شاپ با آلاچیق‌های شیشه‌ای و زیبا، مکانی عالی برای لذت بردن در فضای باز است. بنابراین این کافه با فضای باز را می توان مکانی عالی برای برگزاری جشن تولد به شمار آورد.

کافه با فضای باز
کافه با فضای باز و تولد

کافه جرئه؛ بهترین کافه با فضای باز

از دلایل معروف بودن کافه جرئه، نوشیدنی های خوشمزه بیرون بر آن بوده و همچنین  فضای آرامش بخش پارک مفاخر رو به روی کافه فضای مناسبی برای پیاده روی و نوشیدن قهوه مهیا کرده است. وجود پارک مفاخر  و نوشیدنی های خوش مزه، همه چیز را برای برگزاری جشن تولد در یک فضای شاد فراهم می کنند.

هتل کادوس رشت

هتل کادوس رشت، هتل پنج ستاره‌ای است که با امکانات و خدمات متنوع خود، می ‌تواند تجربه‌ فراموش ‌نشدنی برای مهمانان خود رقم بزند. از اصلی ترین امکانات هتل کادوس می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • رستوران
  • کافی‌شاپ
  • سالن همایش و اجتماعات
  • سفره‌خانه
  • امکانات ورزشی و تفریحی

کافه با فضای باز هتل کادوس با محیط شیک و دلنشین، انواع نوشیدنی‌ ها و خوراکی ‌های خوشمزه را برای مهمانان خود سرو می‌ کند. این کافی‌شاپ دارای یک محوطه بزرگ و زیبا نیز هست که می ‌تواند میزبان جمع‌ های دوستانه و خانوادگی باشد.

کافه با فضای باز
کافه با فضای باز

کافه لَوی

فضایی دنج، پر از کتاب و رسالت طبیعت دوستی کافه لوی را به یکی از محبوب ترین کافه های رشت تبدیل کرده است که می توانید در فضای داخلی پر از نقش و نگار زیبا یا در فضای خارجی پرگل و گیاه و زمینی پوشیده از سنگ ریزه، کنار حوض آبی بر روی تاب های چوبی بنشینید.

بدون شک با انتخاب این کافی شاپ به عنوان کافه با فضای باز جهت برگزاری جشن تولد، لجظات شادی را سپری کرده و همچنین خاطره دلنشینی در ذهن مهمانان تان باقی می گذارید.

کافه رستوران گراند

گراند از کافه رستوران ‌های محبوب و معروف در گلسار رشت با فضایی مدرن و دلنشین، میزبان مشتریانی است که به دنبال تجربه‌ لذت ‌بخش از غذا و طعم ‌های خوشمزه گیلان هستند. فضای داخلی رستوران، حسی آرامش ‌بخش و شادابی ‌بخش به مشتریان می ‌بخشد.

کافه با فضای باز رستوران گراند، می تواند میزبان تا 150 نفر در دورهمی با جشن تولد باشد. بنابراین شما می توانید با خیال راحت این حیط را برای برگزاری جشن تولد خود یا دوستان تان انتخاب کنید.

کافه با فضای باز
تولد و کافه با فضای باز در رشت

کافه سان

اگر به دنبال فضایی آرامش بخش با چشم اندازی از رشت همیشه سبز و بارانی هستید، کافه سان رشت با دکور چوبی و مدرن، گزینه مناسب جهت برگزاری جشن تولد شما یا دوست تان است. کافه سان با منویی متفاوت از انواع نوشیدنی های سرد و گرم و خوراکی های لذیذ از ساعت 9 صبح تا 12 شب، میزبان مهمانان شما خواهد بود.

جستجوی کاربرای برای این مطلب:

  • https://favino ir/29621/7-کافه-با-فضای-باز-در-رشت-برای-تولد-بهتری/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا