بازی و سرگرمی

کافه مناسب قرار در رشت | معرفی 9 کافی شاپ برای دیت در گیلان

فهرست مطلب

آیا به دنبال کافه مناسب قرار در رشت هستید؟ شهر رشت از نظر ظاهر ساختمان هایش و همچنین کوچه و پس کوچه ها، شباهت بسیار زیادی به شهر های قاره اروپا دارد. حال و هوای شهر رشت و مردم مهربان آن باعث شده است که کافه های متعددی در آن تاسیس شوند. کافه سنتی، کافه قدیمی، کافی شاپ با فضای مدرن و شیک مناسب برای انواع قرار کاری و شخصی در رشت وجود دارد.

اگر به دنبال آدرس کافه مناسب قرار در شهر زیبا رشت هستید، با ما تا انتهای این مقاله اختصاصی از بلاگ فاوینو همراه باشید. ما آدرس بهترین و ایده آل ترین کافی شاپ های شهر را به شما می دهیم تا لحظات شادی را تجربه کنید. همچنین تیم ما از شما برای مطالعه مطالب سایت بوفچه دعوت می کند.

کافه مناسب قرار
کافه مناسب قرار

جذاب ترین کافی شاپ ها و کافه مناسب قرار رشت

رشت جهت رفع خستگی و ایجاد یک روز عالی و پر جاذبه، دارای کافه های متعددی بوده و شما می توانید از بین آن ها، ایده آل ترین کافه مناسب قرار عاشقانه یا کاری خود را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی چند نمونه از معروف ترین کافه مناسب قرار شهر رشت، اشاره شده است.

کافه آرتیست رشت؛ زیبا ترین کافه مناسب قرار

کافه رستوران آرتیست یکی از کافه ‌های خوب شهر رشت بوده و البته بهتر است از قبل میز رزرو کنید، زیرا این کافه معمولا شلوغه و به ندرت جایی برای نشستن پیدا می ‌کنید. این کافه یکی از بهترین کافه‌ های رشت برای صبحانه بوده و شما می ‌توانید همه روزه از ساعت 12-9 صبح به صورت سلف سرویس در این مکان صبحانه میل کنید.

آدرس کافه رستوران آرتیست رشت

گلسار، ابتدای بلوار گیلان، برج گلسار، طبقه‌9

کافه مناسب قرار منصوری لانژ

به گفته خود این کافه رستوران “اینجا مکانی است که در آن هنر طعم پیدا می ‌کند”. محیطی لوکس و دوست ‌داشتنی که هم پای دل تنهایی شما نشسته و هم میزبان دورهمی‌ های گرم و صمیمی شما خواهد بود. این کافه رستوران با شعار “تفاوت را بچشید” با داشتن منوی رستوران و منوی کافه از میهمانان خود به گرمی پذیرایی می کند.

کافه مناسب قرار
رشت و کافه مناسب قرار

آدرس کافه رستوران منصوری لانژ

گیلان، رشت-بلوار دیلمان-چهار راه بهشتی-خیابان میرابوالقاسمی

کافه ترنج رشت

در صورتی که به دنبال آرامش بوده و می‌ خواهید لحظاتی را خلوت کنید، حتما سری به کافه ترنج بزنید. طراحی و دکوراسیون سنتی این کافه بسیار دلنشین بوده و دکوراسیون این کافه از شیشه‌ های رنگی، صندلی چوبی و لوازم قدیمی ساخته شده است.

قهوه‌ های این کافه بسیار معروف است، زیرا آن را به روش سنتی دم می ‌کنند. شما می ‌توانید از ساعت 9 صبح در  کافه ترنج که یکی از قشنگ ترین کافه های رشت است صبحانه میل کنید.

آدرس کافه ترنج رشت

ساغریسازان، بلوار مطهری، خیابان بدیع الله، خیابان بادی الله

کافه رستوران پاستا در صلح‎

پاستا در صلح شروع یک احساس خوب در کنار باهم بودن در آرامش و بدور از دغدغه‌ های روزمرگی برای شما رقم خواهد زد. همپنین این کافه مناسب قرار، فضایی را برای شما فراهم می آورد تا در کنار عزیزان تان احساس خاطره انگیزی را داشته باشید.

این کافه رستوران در کنار منو کافه‌ای متنوعی که دارد با پخت غذای ‌های متنوع و خوش ‌طعم به پاستا های دست ‌سازش معروف است. این کافه رستوران با طعم خوش پاستا از میهمانان خود پذیرایی کرده و خاطراتی خوش‌ طعم به آن‌ها هدیه می‌دهد.

آدرس کافه رستوران پاستا در صلح

رشت ، گلسار ، انتهای بلوار گیلان ، خیابان ۱۷۶ غربی

کافه مناسب قرار امیر چاکلت رشت

شاید کمتر کسی باشد که نام آشنای امیرچاکلت را نشنیده و با این برند خوشمزه آشنا نباشد. این کافه زنجیره‌ای در بسیاری از شهر های کشورمان شعبه داشته و در میان کافه ‌های معروف طرفداران زیادی دارد. اگر اهل قهوه و نوشیدنی ‌های هستید که برپایه قهوه ساخته می ‌شوند حتما به امیر شکلات سر بزنید.

البته این کافه برای افرادی که اهل قهوه نیستند، نوشیدنی ‌های خوش‌ طعم به‌خصوصی دارد که امتحان کردن آن تجربه‌ خوش‌ طعم برای شما خواهد بود. این برند خوشمزه در رشت هم 3 شعبه دارد که یکی در گلسار، یکی در بلوار گیلان و یکی هم در منظریه واقع شده است.

آدرس شعب امیر چاکلت در رشت

استان گیلان، رشت، بلوار دیلمان، مرکز خرید دیلمان، طبقه دوم.

استان گیلان، رشت، خیابان منظریه، بعد از هتل کادوس، کوچه مروارید.

استان گیلان، رشت، گلسار، سه‌راه گلایل، خیابان استاد معین، بعد کوچه سوم.

کافه موزه رشت

کافه موزه رشت یکی دیگر از کافه های رشت است که توانسته نامش را به فهرست بهترین کافه های رشت اضافه کند. یکی از اصلی ‌ترین دلایل محبوبیت این کافه، دکوراسیون خاص آن بوده و کافه موزه رشت از بیرون شبیه یک قهوه‌خانه سنتی به نظر می ‌رسد که شیشه‌ها و در چوبی رنگی، آجرهای نما و گلدان‌های روی زمین، این برداشت را به واقعیت نزدیک می‌ کنند.

با این حال وقتی وارد کافه می‌ شویم صندلی ‌های لهستانی، یک تلویزیون تزئینی قدیمی، قفسه‌ ها و تابلو های روی دیوار و از همه مهم ‌تر سقف کافه، برای ما جلوه گری می ‌کنند.  در کافه موزه رشت می‌ توانید چای را در فنجان کمر باریک که شیرینی نخودچی، زعفران و هل نوش جان کنید.

کافه مناسب قرار
کافه مناسب قرار در شهر زیبا رشت

آدرس کافه موزه رشت

گیلان، رشت، بلوار معلم نرسیده به میدان معلم

کافه رستوران شورکولی

کتفه مناسب قرار شورکولی یکی از بهترین کافه‎ های رشت محسوب شده و به معنای ماهی کولی شور است. کافه رستوران شورکولی در سال ۹۵ به عنوان یکی از محبوب ‌ترین‌ های رشت انتخاب شده و به جرئت می‌ توان گفت که خوشمزه‌ ترین غذا های گیلانی را طبخ می ‌کند.

منوی کافه‌ این رستوران شامل صبحانه مخصوص شمالی بوده و  کیفیت غذا های شورکولی واقعاً بی‌نظیر است. همچنین دارای محیطی صمیمانه و دل‌نشین است. جالب است بدانید که بسیاری افراد تنها برای صرف غذا در این کافه رستوران، به شهر رشت سفر می‌ کنند.

زیرا معتقد هستند که شورکولی علاوه بر طبخ غذا های بسیار خوشمزه و فوق‌العاده، یک محیط صمیمی و آرامش‌بخش دارد.

کافه پالیز رشت

کافه پالیز با داشتن طراحی مدرن و ارائه منوی با کیفیت یکی از محیط‌ های عالی برای برگزاری دورهمی ‌های دوستانه است. شما می‌ توانید در فضای رومانتیک این کافه تولد خود و یا عزیزان خود را جشن گرفته و خاطره به یادماندنی برای خود بسازید.

آدرس کافه پالیز رشت

ابتدای منظریه، جنب دانشگاه علوم پایه

کافه مناسب قرار؛ کافه زیبا

اگر دوست دارید بعد از گشت‌ و گذار در مرکز شهر رشت و بافت قدیمی آن، حوالی سبزه‌میدان به یک کافه بروید؛ کافه زیبا یکی از انتخاب‌ های شما خواهد بود. باید بگویم در این کافه شما شاهد جزئیات و وسایلی هستید که به‌احتمال زیاد، نمونه‌ های آن را در خانه پدربزرگ و مادربزرگ تان یا در عتیقه ‌فروشی‌ها دیده ‌اید.

کافه زیبا از آن کافه ‌هایی نیست که وقتی واردش شدید، چندین نفر برای میزبانی بیایند؛ صدای موزیک زیاد باشد، هم همه مشتریان و صدای قاشق چنگال‌ها و لیوان‌ ها به وجد تان بیاورد.

آدرس کافه کتاب زیبا رشت

گیلان، رشت، خیابان طالقانی، نرسیده به سبزه‌میدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا