اخبار

ترفند هایی برای بهبود مهارت های تیراندازی در فری فایر

فهرست مطلب

تیراندازی درست و ماهرانه در بازی فری فایر، از نکات بسیار مهم در راستای حرفه ای شدن و پیروزی نهایی بازیکنان است. بازیکنان باید از مهارت های لازم برای شلیک به سمت دشمنان برخوردار باشند تا بتوانند یک به یک آن ها را از صحنه بازی محو کنند. اگر هد شات زدن یا همان نشانه گیری و شلیک در بازی، با رعایت تکنیک های خاصی انجام پذیرد، قطعا می تواند بسیار موثر بوده و به کسب موفقیت منجر شود. بازیکنان می توان انواع تجهیزات و آپشن های این بازی مهیج را با خرید جم فری فایر، به دست آورده و سطح بازی خود را ارتقا بخشند. در این مطلب به آموزش هایی جهت بهبود در مهارت تیراندازی می پردازیم.

نکاتی برای افزایش مهارت تیراندازی در فری فایر

بازیکنان بازی فری فایر می توانند با استفاده از ترفند های زیر، تیراندازی ماهرانه ای داشته و دشمنان خود را شکست دهند:

انجام تنظیمات حساس جهت تسلط بیشتر

در این بازی، بازیکنان گمان دارند که باید از تنظیمات پیش فرض استفاده کنند، در حالی که لازم است آنان در این تنظیمات تغییراتی را ایجاد نمایند. زیرا هر گیمر باید برای پیروزی در بازی، تنظیمات خاصی را بر مبنای توانایی خود، انجام دهد. در ادامه به برخی از بهترین نمونه های این تنظیمات اشاره می کنیم:

General= 95 – 100
Red Dot= 90 – 100
2x Scope= 75 – 85
4x Scope= 70 – 80
Sniper Scope= 65 – 75
Free Look= 80 – 90

اطلاعات درست از محل قرارگیری Crosshair

از راحت ترین ترفند هایی که نقش اساسی در موفقیت در تیراندازی دارد، یافتن مکان مناسب در صفحه بازی می باشد. بازیکنانی که این بازی را در موبایل خود انجام می دهند، باید به مکان نقطه ضربدر در صفحه دقت نمایند. دقت به کانون زمین و قرارگیری درست رتیکال می تواند در انجام یک تیراندازی حرفه ای کمک زیادی به گیمر داشته باشد. اگر شما به جای اینکه به سوی دشمن هدف گیری داشته باشید، به کشیدن Crosshair اقدام می کنید، زمان زیادی را تلف می نمایید. زیرا که جانمایی صحیح رتیکال زمانبر است و با کوچک ‌ترین اشتباه، شکست خواهید خورد.

استفاده از انگشتان بیشتر

بازیکنان در فری فایر، می توانند بر اساس قابلیت های خود HDU Layout را به شکل شخصی و به بهترین نحو مشخص نمایند. یکی از تکنیک های موثر پیروزی در این زمینه، استفاده از انگشتان بیشتر است. البته توصیه می شود که در همان ابتدای بازی از ۴ یا ۵ انگشت استفاده نکنید. بهتر آن است که در ابتدا با ۳ انگشت بازی را آغاز کنید و کم کم با کسب تجربیات بیشتر، انگشتان خود را اضافه نمایید. این گونه می توانید به طور صحیح مکان قرارگیری کنترل ها و نیز دکمه‌ ها را تشخیص داده و به بازی مسلط شوید.

ضرورت استفاده از اتاق تمرین Training Room

بازیکنان می توانند در اتاق تمرین سناریوهای گوناگون بازی را امتحان کرده و از سلاح های متنوع استفاده نمایند. به علت نبود استرس و اضطراب در این اتاق، گیمر ها می توانند به یک تیر انداز حرفه ای تبدیل شوند. در اتاق تمرین بازیکنان می توانند تنظیمات مد نظر خود را روی سلاح ها انجام داده و ترسی بابت از دست دادن امتیاز بازی نداشته باشند. بدین ترتیب با نقاط قوت و ضعف خود، کاملا آشنا خواهند شد. گیمر ها در این اتاق تکنیک ها را ترکیب کرده و با فراگیری مهارت های مختلف، می توانند سرانجام پیروز مبارزه در فری فایر باشند.

انتخاب شخصیت مناسب

از موضوعات مهم مهارت در تیراندازی، انتخاب نمودن یک شخصیت مناسب برای انجام این کار است، زیرا هر یک از کاراکتر های این بازی، از ویژگی های خاص خود برخوردار هستند. برای انجام هدف گیری و تیر اندازی باید از شخصیتی استفاده کنید که از سرعت بالایی برخوردار است. از بهترین گزینه های ایده آل برای این امر می توان به DJ Alok، اشاره نمود. شما می توانید در این بازی با خرید جم فری فایر ، از آیتم ها و تجهیزات گوناگون بازی برای افزایش قدرت خود استفاده نمایید و از دشمنانتان جلوتر باشید.

جزئیات تیراندازی در فری فایر

در بازی فری فایر، به غیر از اصول کلی ذکر شده، رعایت برخی از جزئیات نیز می تواند شما را به موفقیت نهایی نزدیک تر کند. از جمله این جزئیات موارد زیر است:

  1. تغییر رنگ چشمی اسلحه
  2. تیراندازی در حال حرکت
  3. فراگیری تکنیک هایی در استفاده از وسایل نقلیه
  4. مشاهده فیلم بهترین تیراندازی ها در اینترنت

شناخت سلاح مورد نظر

قبل از هدف گیری در بازی، لازم است که شما هدف تان را بر اساس اسلحه به کار برده شده تنظیم نمایید. حالات شلیک اسکوپ و Recoil ، از بهترین موارد در این زمینه هستند. در مواقعی برای آزمایش اسلحه، بازیکنان باید چند تیر هوایی بزنند.

نحوه شلیک به هدف متحرک

از مزایای آموزش ترفندهای تیر اندازی، افزایش سرعت هدف گیری در بازی فری فایر است. چنانچه شما از ژیروسکوپ استفاده می کنید، این امر برای شما دشوار نخواهد بود. ولی در غیر این صورت، برای موفقیت در تیر اندازی و نشانه گیری درست، لازم است که با پیش بینی های لازم، کمی جلوتر از هدف خود را نشانه گیری کنید.

تغییر حساسیت در تنظیمات

شما می توانید با تغییر حساسیت دستگاه خود در تنظیمات آن، در مبارزات مختلف بهترین عملکرد را داشته باشید. به این دلیل که در نبرد های نزدیک و فاصله کم، حساسیت پایین، می تواند مفید واقع شود. زیرا در این مبارزات که فاصله کم است، شما به مکان نمایی پایدار احتیاج دارید. در حالی که برای دنبال کردن حرکات حریفان در نبرد های دور برد، شما باید بسیار سریع عمل کنید.

هد شات کردن دشمن

از دیگر استراتژی های مهم در تیراندازی حرفه ای بازی فری فایر، مورد هدف قرار دادن سر حریفان است. دلیل کاربردی بودن این عملکرد این است که اگر شما به بدن دشمنان خود شلیک کنید، این احتمال وجود دارد که فرصت شما از بین برود. برای لذت بیشتر در این بازی مهیج، شما می توانید با تهیه جم فری فایر، قابلیت های خود را بروز رسانی کرده و ارتقا دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا