اخبار

معرفی ۱۰ مدل از پرفروش‌ترین محصولات برند مای در فروشگاه های آرایشی بهداشتی

فهرست مطلب

معرفی ۱۰ مدل از پرفروش‌ترین محصولات برند مای در فروشگاه های آرایشی بهداشتی

سال‌های زیادی از معرفی و عرضه محصولات مای به بازار لوازم آرایشی می‌گذرد. از سال ۱۳۸۱ تاکنون این برند فرصت آزمون و خطاهای بسیاری داشته تا به یکی از پرفروش‌ترین کمپانی‌های محصولات آرایشی و بهداشتی ایران تبدیل شود. مای محصولات متنوعی تولید کرده است و هر لاین از این تولیدات، متنوع است. از کرم ضدآفتاب تا شامپو و غیره. در ادامه این مطلب می‌خواهیم به معرفی ۱۰ مدل از پرفروش‌ترین محصولات برند مای در فروشگاه های آرایشی بهداشتی بپردازیم و با ویژگی‌های هر کدام از آنها آشنا شویم.

آشنایی با تاریخچه برند مای

شرکت آریان کیمیا تک در سال ۲۰۰۳ میلادی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تأسیس شد. بیشتر فعالیت شرکت آریان کیمیا تک، تولید، فروش و توزیع محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست و مو، محصولات آرایشی و عطر و اسپری است. محصولات مای با استفاده از مواد اولیه باکیفیت در مدرن‌ترین کارخانه آرایشی و بهداشتی خاورمیانه (آریان کیمیا تک) در ایران و با استانداردهای جهانی تولید شد‌ه‌اند.

استانداردهای بین‌المللی مانند GMP و ISO 22716 تنها نمونه‌هایی از کیفیت و کنترل کیفیت محصولات تولیدی شرکت آریان کیمیا تک و برند مای هستند. حفظ سلامت و محافظت از پوست و مو مصرف‌کنندگان از مأموریت‌های اصلی برند مای است. برند مای سعی کرده که با افزایش تولید و ایجاد تنوع محصولات در راستای برآورده‌کردن نیازهای رو به تغییر جامعه در جهت ارتقای سلامت و زیبایی در جامعه ایران گام بردارد.

کرم پودر مای

انتخاب یک کرم پودر مناسب پوست که طی فعالیت‌های روزانه حس سنگینی ایجاد نکند و برای مهمانی‌ها نیز مناسب باشد، کار دشواری است. کرم پودر مای یکی از محصولات محبوب این برند است که توانسته با بافت نرم و فرمولاسیون استاندارد خود، به انتخابی امن و راحت تبدیل شود.

  • کرم پودر نیمه مات بلک دایموند مای
  • کرم پودر مات بلک دایموند مای
  • کرم پودر آکنه لاین مای
  • کرم پودر تیوبی مای

همگی از محبوب‌ترین محصولات این لاین است که با پوشانندگی قدرتمند و تناژ رنگی مناسب به گزینه همیشگی شما تبدیل می‌شوند.

بادی اسپلش مای

یکی از محصولاتی که حسابی بین خریداران این برند سروصدا کرده، لاین بادی اسپلش‌هاست. مای با عرضه این محصول خیلی سریع طرفداران بسیاری را جذب کرد. این خوشبوکننده‌ها که مخصوص مو و بدن تولید شده‌اند، دو گروه مردانه و زنانه دارند که هر کدام با رایحه‌های بی‌نظیری عرضه شده‌اند. همچنین اگر بین انتخاب از این دو گروه دچار تردید شدید می‌توانید از محصولات یونی سکس این لاین خرید کنید. فراموش نکنید خوشبوکننده مو یکی از دیگر از محصولات محبوب بادی اسپلش‌های مای است.

پنکیک مای

پنکیک‌های مای با بافتی مخملی، بدون ریزش و با قدرت پوشانندگی بالا در طیف رنگی متنوعی عرضه شده‌اند. شما می‌توانید پس از ضدآفتاب، از این محصول استفاده کنید و برای آرایش‌های روزمره به آن اعتماد کامل داشته باشید. مای در این لاین دو مدل پنکک ساده و پنکک دایموند را عرضه کرده است که دومی بیشتر مناسب استفاده برای مهمانی یا آرایش‌هایی با ماندگاری طولانی‌تر است.

کانسیلر مای

این آیتم برای هر آرایشی واجب است. خصوصاً اگر اطراف چشمتان حلقه‌های سیاهی دارید که به‌کلی روی طراوت صورتتان تأثیر می‌گذارد. کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند مای پوششی عالی دارد و با چند حرکت ساده می‌توانید تیرگی‌ها را ناپدید کنید. این محصول مای در ۳ رنگ نزدیک به پوست شما موجود است و با جدیدترین فرمولاسیون اروپا حاوی ترکیبات ضدچروک قوی است.

پرایمر مای‎

پرایمرها زیرساز آرایش هستند و نباید نقش آنها را دست‌کم گرفت. مای با عرضه پرایمری خاص در لاین محصولات بلک دایموند خود توانسته شما را از بسیاری برندهای خارجی بی‌نیاز کند. پرایمر صورت بلک دایموند مای ۳۵ میلی‌لیتر باخاصیت آبرسانی و بافتی سبک، سبب کمتر نمایان‌شدن چروک‌های صورت شده و برای آرایشی بهتر و ماندگارتر، استفاده از این محصول توصیه می‌شود.

ریمل مای

ریمل‌ها می‌توانند نقطه قوت هر برند آرایشی و بهداشتی باشند و مای در این آزمون هم سربلند بوده است. این برند در لاین ریمل خود این محصولات را پوشش می‌دهد:

  • ریمل حجم دهنده و بلند کننده تو این وان تیو بلک دایموند مای
  • ریمل گرجس آیز بلک دایموند مای
  • ریمل حجم دهنده لوکسریوس ولوم بلک دایموند مای
  • ریمل سه‌کاره اینفینیت مای

هر کدام از این ریمل‌ها با براش‌ها و فرمولاسیون متنوعی عرضه شده‌اند که شما می‌توانید بر اساس نیازهای خود آنها را انتخاب کنید.

ضدآفتاب مای

همه ما می‌دانیم انتخاب یک ضدآفتاب حرفه‌ای که فرمولاسیون آن با استانداردهای روز جهانی مطابقت داشته و همچنین با پوست ما سازگار باشد تا چه اندازه اهمیت دارد. ضد آفتاب مای یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که با تنوع بی‌نظیری در این لاین از کارخانه تولید شده است. شما برای خرید این محصول بین گزینه‌های مختلفی مانند ضدآفتاب فیزیکال، ضدآفتاب شیمیایی، ضدآفتاب مردانه و ضدآفتاب کودک حق انتخاب دارید. همچنین این محصول با طیف متنوعی از SPF بین ۳۰ تا ۵۰ و ساختار رنگی یا غیر رنگی در دسترس است.

رژلب مای

تنوع رنگی و همچنین بافت نرم و پوشانندگی عالی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که مشتری از یک رژلب انتظار دارد. رژلب‌های مای می‌توانند تمام این نیازهای شما را برطرف کنند. این برند در لاین رژلب، دو مدل مایع و جامد را تولید می‌کند که هر کدام از آن‌ها از جهت فرمولاسیون، طیف رنگی، پکیچینگ و مات و شاین بودن به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

شامپوی مای

همان‌طور که می‌دانید محصولات مای تنها به لوازم آرایشی محدود نمی‌شود و محصولات مراقبتی این برند هم از تنوع چشمگیری برخوردار است. یکی از محصولات پرفروش مای، شامپوهای متنوع آن هستند که هر کدام مخصوص گروه خاصی از مصرف‌کنندگان هستند. شامپوهای مخصوص آقایان، شامپوهای مخصوص خانم‌ها و شامپوی مخصوص کودکان که هر کدام بر اساس ویژگی‌ها و نوع مو تقسیم‌بندی و عرضه شده‌اند.

مام رول ضدتعریق مای

مام‌های ضدتعریق از دیگر تولیدات برند مای هستند که با تنوع بی‌نظیرشان تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهند. این محصول در دو گروه زنانه و مردانه عرضه شده است و هر کدام رایحه‌های بی‌نظیری را پوشش داده‌اند. این محصولات کاملاً بدون الکل و پارابن هستند و خیالتان از سلامت فرمولاسیون آن آسوده است.

شما می‌توانید تمام این محصولات را از فروشگاه خانومی خریداری کنید. کافی است وارد سایت فروشگاه شوید و با جستجوی نام محصول موردنظرتان، مانند ضدآفتاب مای، خیلی سریع و آسان به آن دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا