اخبار

معرفی اکسسوری های آرایشی مختلف برای خانم ها

فهرست مطلب

استفاده از لوازم آرایشی توسط خانم‌ها بسیار رایج است و از زمان‌های قدیم تاکنون خانم‌ها از لوازم مختلفی جهت افزایش زیبایی خود استفاده کرده‌اند. به دلیل استفادۀ زیاد از لوازم آرایشی، برندها و شرکت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند، به همین دلیل انتخاب لوازم آرایشی اصل کمی سخت شده‌است. در کنار لوازم آرایشی مختلف مانند کرم‌پودر، پلت سایه، رژ لب، ریمل و… ، اکسسوری‌ های آرایشی متنوعی نیز به وجود آمده‌است که برای استفاده از لوازم آرایشی لازم و ضروری هستند. بدون  اکسسوری‌ های آرایشی، استفاده از برخی لوازم آرایش سخت و در برخی موارد غیرممکن است. به همین دلیل در کیف آرایشی یک زن، علاوه‌بر لوازم آرایشی، باید اکسسوری‌های مناسبی نیز وجود داشته باشد.

استفاده از اکسسوری‌های مناسب باعث می‌شود که خانم‌ها آرایشی حرفه‌ای‌تر داشته باشند. تنوع این ابزارها نیز بسیار زیاد است، به همین دلیل برای استفادۀ بهتر از آن‌ها، ابتدا باید با کاربرد آن‌ها آشنا شد. در ادامۀ این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع اکسسوری‌ های آرایشی و کاربرد آن‌ها آشنا کنیم.

معرفی انواع اکسسوری‌ های آرایشی زنانه

با توجه به تنوع زیادی که مدل های مختلف لوازم آرایشی دارد، برای استفاده از برخی از آن‌ها، نیاز به ابزارهای خاصی است که به آن‌ها اکسسوری‌ های آرایشی گفته می‌شود. به کمک این ابزارها خانم‌ها می‌توانند آرایش حرفه‌ای‌تر و زیباتری داشته باشند. شایان ذکر است که امروزه اکسسوری‌ های آرایشی زیادی تولید می‌شود که هرکدام دارای کاربرد متفاوتی هستند.

گفتنی است که استفاده از ابزارها و لوازم‌آرایش بی‌کیفیت، تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی و سلامت پوست خانم‌ها دارد، به همین دلیل در انتخاب این لوازم باید بسیار دقت شود. امروزه تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که با تولید محصولات فیک و ارزان از برندهای معروف، باعث می‌شوند که افراد در خرید لوازم باکیفیت دچار سردرگمی شوند.

ازجمله اکسسوری‌ های آرایشی مهم برای خانم‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • انواع براش

یکی از انواع اکسسوری‌ های آرایشی پرکاربرد و مهم که کاربرد بسیار زیادی در استفاده از لوازم آرایش دارد براش است. براش‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هرکدام از آن‌ها برای استفاده از یکی از لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت و نوع براش‌ها تأثیر بسیار زیادی بر روی آرایش خانم‌ها دارد. آرایشگرهای حرفه‌ای از انواع آن در زمان انجام میکاپ استفاده می‌کنند، به همین دلیل بسیار مهم است که خانم‌ها با انواع براش آرایشی و کاربرد آن‌ها آشنا شوند تا بتوانند از آن‌ها بهترین استفاده را بکنند.

امروزه براش ها در طرح‌ها و جنس‌های متنوعی تولید می‌شوند، به همین دلیل قیمت آن‌ها نیز بسیار متفاوت است. معمولاً از براش‌ها برای استفاده از کرم‌پودر، سایه، خط چشم، استفاده از ژل ابرو، کانتور، انواع ماسک صورت و… استفاده می‌شود. از انواع براش‌های مهم که داشتن آن‌ها برای هر خانمی مهم و ضروری است، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. براش کرم پودر؛
  2. براش پودری؛
  3. براش مخصوص رژ گونه؛
  4. براش کابوکی؛
  5. براش کانتورینگ؛
  6. براش کانسیلر؛
  7. براش بادبزن؛
  8. ست براش قاشقی.
  • تراش

برخی از لوازم آرایشی مانند مداد ابرو، خط لب، مداد چشم، مداد سفید و… به شکل مداد طراحی و تولید می‌شوند. به همین دلیل برای استفاده از آن‌ها نیز به ابزاری به نام تراش آرایشی است تا در صورت تمام‌شدن یا شکستن نوک این لوازم، مجدداً بتوان از آن استفاده کرد. با توجه به ضخامت لوازم آرایشی، اندازۀ تراش‌ها نیز متفاوت است. امروزه شاهد تعداد زیادی تراش در ابعاد و اندازه‌های مختلف هستیم. نکتۀ مهمی که درمورد این ابزار وجود دارد این است که هنگام خرید حتماً باید به تیغۀ آن توجه شود. در صورتی که تیغۀ تراش‌ها از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، باعث خراب‌شدن لوازم آرایشی مدادی می‌شوند.

  • اسفنج

برای پخش‌کردن موادی مانند کرم پودر، سایه، رژ گونه، کانتور و… از ابزارهایی به نام پد و اسفنج آرایشی استفاده می‌شود. اسفنج‌های تخم‌مرغی جزو اکسسوری‌ های آرایشی مهم هستند که باید در کیف آرایشی هر فردی وجود داشته باشد. این نوع اسفنج‌ها از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و کاربرد بسیار خوبی هم در پخش کردن کرم‌پودر و سایر لوازم آرایش دارند.

  • پد آرایشی

پد آرایشی یکی از اکسسوری‌ های آرایشی پرکاربرد و مهم است که برای داشتن یک آرایش زیبا حتماً به آن نیاز است. پدهای آرایشی انواع مختلفی دارند و کاربرد آن‌ها متفاوت است. قبل از استفاده از آن‌ها باید کاربرد و روش استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید. پدهای آرایشی را در انواع اندازه‌های و شکل‌ها می‌سازند و کیفیت آن‌ها تأثیر زیادی بر روی میکاپ خانم‌ها دارد. از انواع پدهای آرایشی کاربردی و مهم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. پد آرایشی حوله‌ای؛
  2. پد آرایشی سیلیکونی؛
  3. پد آرایشی مثلثی؛
  4. پد آرایشی مخروطی با یک سطح صاف؛
  5. پد آرایشی خامه‌ای.
  • ابزار اصلاح ابرو

ابروها یکی از قسمت‌های مهم در صورت هستند که مدل آن‌ها تأثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی چهره خانم‌ها دارد. داشتن ابروهای تمیز و مرتب، زیبایی خانم‌ها را دو چندان می‌کند. به همین دلیل لازم است که خانم‌ها در کیفی آرایشی خود همیشه ابزارهای اصلاح صورت را داشته باشند. ابزارهای صورت نیز جزو اکسسوری‌ های آرایشی مهم و کاربردی هستند. این ابزارها شامل قیچی ابرو، براش ابرو، مو چین و تیغ اصلاح صورت هستند.

  • دستمال مرطوب

دستمال مرطوب‌ها جزو اکسسوری آرایشی نیستند، ولی یکی از لوازم ضروری برای خانم‌هاست. از دستمال مرطوب می‌توان برای پاک کردن آرایش صورت استفاده کرد. این دستمال‌ها حاوی مواد مرطوب‌کننده و آب‌رسان هستند و به همین دلیل برای پوست صورت بسیار مفیدند.

images_1673512006.png

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که برای استفاده از لوازم آرایشی، باید از اکسسوری‌ های آرایشی استفاده شود. تنوع این ابزارها بسیار زیاد است، به همین دلیل قبل از خرید آن‌ها باید با کاربرد این ابزارها آشنا شوید. استفاده از اکسسوری‌های باکیفیت تأثیر بسیار زیادی بر میکاپ و آرایش خانم‌ها دارد. به همین دلیل خانم‌ها باید در کنار لوازم آرایشی خود، حتماً از اکسسوری‌های مناسب نیز استفاده کنند. ازجمله اکسسوری‌ های آرایشی مهم می‌توانیم به انواع براش، پدهای آرایشی، اسفنج، تراش و ابزار اصلاح صورت اشاره کنیم. برای خرید لوازم آرایشی و اکسسوری‌های باکیفیت می‌توانید به سایت سفیر مراجعه کنید. در این سایت می‌توانید انواع لوازم آرایشی و اکسسوری را با قیمتی مناسب خریداری کنید و آن‌ها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا