اخبار

انتخاب رنگ موی مناسب برای عروس را در تیکا آکادمی یاد بگیرید

فهرست مطلب

انتخاب رنگ موی ایده‌آل برای عروس یک تصمیم اساسی است که به طور قابل‌توجهی ظاهر کلی عروس را تغییر خواهد داد به طوری که مدل موها و هم‌چنین نوع آرایش صورت را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. پس انتخاب درست رنگ مو یکی از ارکان مهم در زیبایی عروس است که هرکسی هم نکات آن را نمی‌داند. در این نوشتار شما را در این امر راهنمایی خواهیم کرد. با آموزشگاه آرایشگری تیکا آکادمی برای آموزش رنگ و لایت حرفه ای موی عروس همراه باشید.

1- چند روز قبل از عروسی باید موی عروس را رنگ کنیم؟

برخی افراد بر این باورند که به خاطر رشد مو و همچنین ماندگاری کمتر رنگ موهای فانتزی بعد از چند بار شستشو، بهتر است یک الی دو روز قبل از عروسی به رنگ کردن موهای خود بپردازند. این کار بسیار غلط بوده زیرا امکان دارد رنگی که شما مدنظر داشتید روی موهایتان درنیامده باشد و یا موهایتان به هر دلیل زیبا به نظر نیایید و شما مجبورید با همان رنگ به عروسی خود بروید زیرا عوض کردن رنگ مو در یک روز و یا حتی 48 ساعت کار بسیار اشتباهی بوده و به موها آسیب‌های جبران نشدنی می‌زند.

تیم تیکا آکادمی به شما پیشنهاد می‌کند برای اینکه هم رنگ دلخواه خود را داشته باشید و هم فرصت تغییرات کوچک روی آنها را، بهتر است حداقل یک و حداکثر دو هفته قبل از عروسی، موهای خود را رنگ نمایید.زیرا رنگ مو معمولا بعد از شستشو زیباییش چند برابر خواهد شد. اصلا نگران ریشه زدن موهای خود نباشید اینکار به راحتی دو الی سه روز قبل از عروسی قابل اصلاح می‌باشد.

2- چه رنگ موهایی برای عروس مناسب است؟

معمولا رنگ‌های تیره، بلوند و تناژهای قرمز، رنگ‌هایی هستند که عروس ها علاقه‌مندند در روز عروسی موهای خود را به صورت ساده و یا مش و هایلایت‌های مختلف، به این رنگ‌ها دربیاورند. اما برای استفاده از هر کدام از این رنگ‌ها باید به یکسری نکات توجه کرد که در ادامه آموزش رنگ و لایت مو به آن‌ها می‌پردازیم.

چرا رنگ موی تیره؟

موهای تیره به دلیل پایین آوردن سن و همچنین مناسب بودن برای پوست‌های گندمی و تیره گزینه مناسبی برای روز عروسی می‌باشد. شما اگر از لحاظ سنی از همسرتان بزرگ‌تر هستید و یا به دلایل خاصی می‌خواهید از سن خود پایین‌تر نشان دهید، بهتر است از رنگ موی تیره استفاده کنید. علاوه بر این، رنگ موهای تیره، هم به صورت ساده و هم هایلایت، زیبا بوده و پوست شما را روشن‌تر نشان می‌دهد.

اگر موهای شما تیره است و تنها می‌خواهید تغییر کوچکی روی آن اعمال کنید، می‌توانید با درجه کمی روشنی و درآوردن هایلایت در لابه‌لای آن‌ها، بر زیبایی موهای خود اضافه کنید.

چرا رنگ موی بلوند؟

موهای بلوند معمولا به افراد با پوست‌های روشن و گندمی رو به روشن می‌آید و البته افرادی که موهای تیره دارند باید توجه داشته باشند که با بلوند کردن موهایشان سن آن‌ها کمی بالا رفته و پوست‌شان نیز تیره‌تر می‌شود. اگر شما دارای موهای بلوند هستید و می‌خواهید کمی موهای خود را تغییر دهید بهترین راه‌حل انجام لولایت می‌باشد.

 

3- رنگ مو تیره برای عروس بهتر است یا روشن؟

عروس‌های شرقی که معمولا پوست‌های گندمی و تیره‌تر دارند بهتر است از رنگ موهای تیره استفاده کنند اما عروس‌های اروپایی رنگ‌های بلوند و یا نارنجی بسیار به رنگ پوست سفیدشان می‌آید. انتخاب رنگ موی مناسب رابطه مستقیمی با تناژ پوست شما دارد.

4- روز عروسی هر چه طبیعی‌تر، زیباتر هستید

از هر گونه ریسک و زیاده‌روی در روز عروسی خود خودداری نمایید. در استفاده از رنگ‌های جیغ و یا خیلی بی‌روح خودداری کنید. به هیچ وجه مدل و یا رنگ جدیدی که قبلا آن را امتحان نکردید و از آن اطلاعاتی ندارید را در روز عروسی استفاده نکنید، زیرا خاطره آن روز را می‌خواهید تا به ابد در ذهن داشته باشید. پس با کمی تغییر می‌توانید خود را زیباتر کنید.

5- انتخاب یک رنگ‌کار حرفه‌ای و مجرب

امروزه با گذاشتن ژورنال‌های رنگ جلوی مشتری، افراد را وسوسه می‌کنند تا به انتخاب رنگ مورد علاقه خود بپردازند. غافل از اینکه نمی‌دانید آن رنگ مو روی موهای شما دقیقا همان‌طور می‌شود که در ژورنال مشاهده کردید، یا خیر. برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب ریسک نکنید و از رنگ‌کار خود بخواهید تا چند روز قبل از اجرای رنگ مو روی سر شما، بخش کوچکی از موهای پشت و زیر سر شما را با آن رنگ تست کند تا ببینید رنگ آنچه شما تصور می‌کردید می‌شود یا خیر.

انتخاب یک آرایشگاه و مرکز زیبایی مناسب که رنگ‌کار مجرب کاری است که قبل از انتخاب رنگ موی خود باید به آن بپردازید.

 

تیکا آکادمی؛ برگزار کننده دوره آموزش رنگ و لایت حرفه ای با مدرک رسمی

قبل از انتخاب رنگ مو حتما باید از یک رنگ‌کار حرفه‌ای مشاوره بگیرید تا شما را در شناخت بیشتر رنگ پوست، جنس مو و … خود راهنمایی کند تا بتوانید یک رنگ زیبا و مناسب را برای موهایتان در روز عروسی انتخاب کنید. همچنین اگر به حرفه رنگ و لایت مو علاقه‌مند هستید آرایشگاه تیکا آکادمی با ارائه مدرک آموزش صفر تا صد رنگ و لایت معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در اهواز در خدمت شماست. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره رنگ و لایت و ثبت نام به سایت آموزشگاه آرایشگری زنانه تیکا آکادمی به آدرس https://tikaacademy.com/ مراجعه و یا با شماره‌ ۰۹۹۰۲۴۸۴۰۰۵ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا