اخبار

انواع خدمات لیزر مو های زائد در تهران

انواع خدمات لیزر مو های زائد در تهران

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از متریال مصرفی باکیفیت و دارای تاییدیه، زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت به نشانی        avanmedical.com  تماس حاصل فرمایید.

لیزر موهای زائد صورت

موهای زائد در تمام نقاط بدن آزاردهنده است اما در صورت خانم ها بیش از سایر نقاط آزاردهنده است و گاهی نیز باعث خجالت  آن ها می شود. ابتدا باید علت ایجاد موهای زائد که اغلب به دلیل مشکلات هورمونی است بررسی شود و در کنار درمان می توان از لیزر برای از بین موهای زائد صورت کمک گرفت. لیزر موهای زائد صورت با تخریب فولیکول های مو باعث می شود تا رشد موهای زائد متوقف شده و دیگر هیچ مویی رشد نکند. تعداد جلسات لیزر موهای زائد با توجه به مشکلات هورمونی و وسعت منطقه متغییر می باشد، اما معمولاً باید بین 6 تا 8 جلسه انجام شود تا نتیجه لازم حاصل شود. 

لیزر موهای زائد روشن و خاکستری

بهترین و موثرترین  راه حل برای از بین بردن موهای زائد لیزر است. اما طبق تحقیقات انجام شده لیزر روی موهای زائد تیره تر و ضخیم تر بیشترین اثر را دارد و سوال اینجاست که آیا لیزر موهای زائد روشن و خاکستری نیز همین تاثیر گذاری را دارد یا خیر؟ ملانین همان رنگدانه پوست می باشد که توسط بدن در سلول های مو و پوست ایجاد شده و به آن رنگ می دهد و این مقدار در افراد مختلف متفاوت است. هرچقدر رنگدانه بیشتر باشد رنگ پوست و مو تیره تر می شود و هرقدر این میزان کمتر باشد رنگ مو و پوست روشن تر خواهد شد. البته ممکن است میزان ملانین تولید شده در بدن هر فرد نیز متغییر باشد یعنی فردی با پوست روشن دارای موهای تیره باشد. به  دلیل اینکه عملکرد لیزر موهای زائد روی ملانین فولیکول مو می باشد و اگر مقدار ملانین به اندازه کافی نباشد نمی تواند به خوبی لیزر را جذب کند، بنابراین لیزر موهای زائد مناسب موهای بلوند و خاکستری که فاقد رنگدانه هستند نمی باشد.

لیزر موهای زائد کل بدن

در گذشته افراد برای از بین بردن موهای زائد بدن از روش هایی مانند شیو کردن ، کرم های موبر و اپیلاسیون استفاده می کردند که البته خیلی دوام نداشته و با گذشت چند روز یا حتی زودتر رشد می کرد و به حالت قبل بازمی گشت و این کار برای افراد بسیار دشوار بوده و زمان زیادی را  برای انجام آن صرف می کردند. اما امروزه لیزر موهای زائد کل بدن این مشکل را کاملاً حل کرده و فرد می تواند کل بدن خود را لیزر کند و از شر موهای زائد خلاص شود. لیزر موهای زائد کل بدن برای همه ی افراد مناسب است اما برای افرادی که پرمو هستند و در تمام نقاط بدن موهای تیره و ضخیم دارند مانند یک معجزه می ماند. آن ها می توانند با انجام منظم جلسات لیزر از شر موهای زائد بدن خود برای همیشه راحت شده و پوستی با لطافت بهتر و روشن تر داشته باشند. فراموش نکنید برای لیزر حتماً به مراکز معتبر مراجعه کنید تا هزینه و وقتی که صرف این کار کرده اید برای شما نتیجه ایده آل به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا