تعبیر خواب

تعبیر خواب سیب از نظر امام صادق؛  22 معنی خواب سیب

فهرست مطلب

تعبیر خواب سیب از نظر بسیاری از معبران، بیانگر خوبی و خیر است. برخی از مهم ترین تعبیر های که این عزیزان برای سیب در نظر می گیرند، شامل فرزند، ثروت و دارایی، خوشحالی و خشنودی می شود.همچنین آن ها خوردن این میوه در خواب را نشانه ای از بسیار نیکو می دانند.

امام صادق (ع) در رابطه با معنی خواب سیب بیان می دارند که فارغ از رنگ و شکل، دیدن این میوه در خواب بیانگر خیر و برکت است. طی این مقاله اختصاصی از بلگ فاوینو به بیان مطالبی کاربردی درباره تعبیر خواب سیب پرداخته ایم.

امیدواریم با مطالعه این مقاله، بتوانید تعبیر درستی از خواب خود داشته باشید. البته از شما سروران عزیزان جهت مطالعه مقالات مهیج سایت بوفچه نیز دعوت می کنیم.

تعبیر خواب سیب
تعبیر خواب سیب

تعبیر خواب سیب توسط امام صادق

از دیدگاه امام صادق (ع)  دیدن سیب در خواب و چگونگی رنگ و شکل آن، نشانگر خیر و برکت است. وی همچنین در برخی تفاسیر گفت که سیب قرمز بیانگر شادی ، لذت و تحقق آرزو ها است. البته امام صادق برای معنی خواب سیب، تعابیر دیگری نیز داشته و اصلی ترین آن ها، عبارت هستند از:

  • اگر شخص رویابین در خواب مشاهده می کند که از درخت سیب چیده و می خورد ، بداند که این چشم انداز گواه موفقیت ، مقداری تلاش طولانی ، تلاش و کوشش است.
  • سیب سبز در خواب به معنای فرصت های جدیدی در زندگی اشخص رویابین است که باید از آن استفاده کند.
  • دیدن ریزش سیب از روی درخت در خواب بیانگر رسیدن رزقی است که شخص رویابین خسته نشده و در آن رنج نخواهد برد.
  • دیدن یک درخت سیب پر از میوه در خواب نشانه خوبی و برکت در کار بوده و همچنین نماد سرنوشت صالح است.
  • سیب های نارس یا فاسد در یک رویا، نشان دهنده شر و بدی است.

تعبیر خواب سیب از دیدگاه محمد بن سیرین

محمد بن سیرین از بزرگترین معبران باستانی در رابطه با تعبیر خواب سیب می‌گوید : سیب قرمز در خواب به فرزند تعبیر می‌شود. اگر فردی در خواب ببیند که یک سیب سرخ را می‌چیند و می‌خورد، به این معنی است که او صاحب یک فرزند دختر می‌شود.

همچنین دیدن سیب سفید در خواب به معنی رسیدن به سود و منفعت است. اگر فردی در خواب ببیند که یک سیب سفید را به دو قسمت تقسیم می‌کند، به این معناست که او از شریک خود جدا می‌شود. دیدن سیب زرد و ترش در خواب نیز نشان دهنده بیماری است.

تعبیر خواب سیب از دیدگاه معبران برجسته

معنی خواب سیب و یوسف نبی

یوسف نبی (ع) در مورد معنی خواب سیب می ‌فرماید: سیب در خواب به معنای شاد شدن از دست خویشاوندان است.

تعبیر خواب سیب از نظر حضرت دانیال

دانیال نبی (ع) دیدن خواب سیب را به عزم و همت در کار تعبیر می ‌کند. اگر فردی در خواب ببیند که در حال خوردن سیب است، به این معنی است که تلاش او باعث پیشرفت شغلی‌اش می ‌گردد.

معنی خواب سیب و ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی از معبران باستانی دیدن سیب در خواب را، به معنای دریافت خبر از شخصی است که بیننده خواب مدت‌ ها از او بی‌  خبر بوده است. همچنین خوردن سیب ترش در خواب به معنای دریافت خبری ناخوشایند و خوردن سیب شیرین به معنای شنیدن خبر خوش است.

تعبیر خواب سیب و  منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی در رابطه با تعبیر خواب سیب می‌گوید: بیشتر معبران سیب را به مال و خواسته تعبیر کرده ‌اند؛ در حالی که سیب غذا نبوده و به تنهایی نمی‌ تواند جوابگوی نیاز انسان باشد. ایشان دیدن سیب زرد در خواب به معنای بیماری تعبیر می کنند.

البته سیب قرمز را نشان دهنده هیجان و نشاط و سیب سبز نیز به معنای خیر و برکت می دانند. در تعبیر کلی از نگاه منوچهر مطیعی تهرانی، دیدن سیب در خواب نیکو است. در تعابیری دیگر سیب سرخ نشان دهنده فرزند دختر و سیب سفید نشان دهنده فرزند پسر است.

تعبیر خواب سیب
تعبیر خواب سیب از دیدگاه منوچهر مطیعی

تعبیر خواب سیب بر اساس موضوع

سیب سرخ

اگر شخص در عالم رویا سیب سرخی را دید که رنگ آن او را به وجود می‌آورد، این خواب نشان می‌دهد که شخص در آستانه واقعیت بخشیدن به رویا ها و خواسته های خود است. خواب هایی که مرتبط با سیب قرمز رنگ هستند، بی نهایت مثبت و نیکو است.

بنابراین تقریبا همه معبران این خواب را نشانگر خوشی و لحظات خوب در تمام جوانب زندگی فرد می دانند. شخص رویابین در هر زمینه ‌ای که سرمایه‌گذاری و یا برای رسیدن به هر هدفی برنامه‌ریزی کرده ‌است، این خواب به او نوید و مژدا از موفقیت و پیروزی می دهد.

تعبیر خواب سیب روی زمین

اگر فرد در عالم رویا تعدادی سیب را دید که روی زمین افتاده بود، این خواب نشان می‌دهد که امکان دارد فردی که بسیار به او  نزدیک است، قصد خیانت و ضربه زدن داشته باشد. در واقع برنامه این فرد به این صورت است که شخص رویابین را بازی دهد تا به هدف خودش برسد.

اگر دید از این طریق نمی تواند به خواسته خود برسد، از طریق دیگری وارد شده ودر  هر حال او  به نحوی قصد آسیب رساندن به شخص رویابین را دارد. بنابراین بسیار مراقب بوده و اجازه ندهد هیچ کس بیش از اندازه مجاز به او نزدیک شود.

تعبیر خواب سیب رسیده

سیب رسیده و قابل خوردن در عالم رویا نمادی از فرصت‌ های جدید و شرایط بسیار عالی برای پیشرفت در زندگی شخص است. این که این فرصت ‌ها از کجا پدیدار می‌شوند اصلاً مشخص نیست اما او باید بداند که با روبرو شدن با این موقعیت ها بسیار شاد تر از قبل خواهد شد.

البته این فرصت ها بیشتر در ارتباط با کسب و کار و حرفه او هستند.  بنابراین یک شانس بسیار بزرگ برای ترفیع مقام و یا جابجایی شغلی با درآمد بیشتر را پیش‌بینی می‌کند.

معنی خواب بریدن و تکه کردن سیب

اگر شخص در خواب دید که در حال بریدن و تکه تکه کردن سیب است، این خواب معنی خوبی نداشته و نشان می‌ دهد که در راه رسیدن به خواسته ای که سال‌ها برای آن تلاش کرده است، شکست خواهد خورد. به عبارتی دیگر کار ها طبق برنامه ریزی و پیش بینی او پیش نمی روند.

بنابراین بهتر است برای روبرو شدن با هر اتفاقی آماده بوده و برای جلوگیری از خرابکاری های که در آینده قرار است پیش بیاید، تدابیر لازم را بیاندیشد. همچنین این خواب می‌تواند در در رابطه با زندگی کاری و شخصی او هم پیش بینی هایی داشته باشد، پس بهتر است بسیار خوش بین نباشد.

تعبیر خواب سیب کرم خورده

اگر شخص در عالم رویا هنگام خوردن سیب متوجه شدد که این سیب کرم خورده است، این خواب نشان می‌ دهد که فردی با اعمال و رفتار نابجای خود باعث گمراهی و گیج شدن او شده است. هدف وی این است که شخص رویابین را از مسیر مورد نظر خود که خیلی هم برای او ارزشمند است، دور کند.

اگر شخص که دم به تله او بدهد، نمی‌تواند به این آسانی ها به مسیر اصلی و قبلی خود باز گردد. بنابراین بهتر است مراقب آدم‌ های جدیدی که تازه شناخته، باشد. همچنین بداند که هر کسی در برخورد اول شخصیت اصلی اش را به او نشان نداده و چه بسا نیت های شومی در باطن آنها نهفته باشد.

معنی خواب خوردن سیب

اگر شخص در خواب دید که مشغول خوردن سیب بودد، این خواب نشان می دهد که او در حال نزدیک شدن به یک تجربه بسیار خوشایند و یک موفقیت مهم است. این موفقیت حاصل تلاش و کوشش بسیار زیاد بوده و هیچ کس در این امر دخیل نخواهد بود.

هیچ چیز در زندگی آسان به دست نخواهد آمد، پس زمانی که او برای رسیدن به خواسته های خود انرژی، زمان و تلاش کافی را به کار بگیرد؛ حتما با نتیجه لذت بخشی روبه‌رو خواهد شد. از به دست آوردن این موفقیت و دستاورد بسیار خوشحال بوده و بداند که او شایسته و لایق این لطف خداوند است.

معنی خواب تقسیم کردن سیب با دوستان

اگر شخص در خواب دید که در حال تقسیم کردن سیب با دوست خود بود، این رویا تصویری از مسیر عظیم پیشرفت است. تا این لحظه در زندگی او همه کار ها طبق برنامه پیش رفته و او همیشه منتظر چیز های خوب و رضایت بخش است.

پروژه ‌هایی که از مدت ها پیش روی آن ها کار می کرد، اکنون به بهترین شکل در حال جواب دادن است. همچنین این خواب می تواند یک رویداد بسیار ویژه و خاص را نیز پیش‌بینی کند. پس مطمئن باشد که این خواب به او از اوقات خوب و انرژی های مثبت زیادی خبر می‌ دهد.

تعبیر خواب سیب
تعبیر خواب تقسیم کردن سیب با دوستان

دوستان خوب و خانواده خوبی در کنار خود داشته و برای وجود آن ها لحظه به لحظه خدا را شاکر باشد. این رویا یک مهمانی و دور همی را نشان می دهد که شاید به علت جمع شدن شما و نزدیکان برای در میان گذاشتن خبر بسیار مهم و مثبتی باشد.

احتمال دارد یک جشن عروسی و نامزدی، به دنیا آمدن یک عضو جدید یا حتی یک موفقیت و پیروزی در زمینه کاری باشد.

تعدادی سیب

دیدن تعدادی سیب در عالم رویا هرچقدر که تعداد آن ها بیشتر باشد، نشانگر شانس بزرگتر در زمینه مالی و اقتصادی است. این خواب یک سیگنال مثبت نسبت به سرمایه‌گذاری ها بوده و او را تشویق می کند تا در زمینه سرمایه گذاری اقتصادی وارد شود.

شخص رویابین دست به هر کاری بزند، راه سود و منفعت را باز خواهد کرد. پس وقت را تلف نکرده و بیش از حد برای انجام این کار فکر نکند. بنابراین دل را به دریا زده و کمی اهل ریسک کردن باشد.

تعبیر خواب درخت سیب

اگر شخص در خواب درخت سیب دید، این رویا سمبلی از دانش و علم و تحصیل است. او فردی خواهد بود که در این راه موفق می شود، فقط به این شرط که خود شخص بخواهد.

معنی خواب باغ سیب

اگر شخص در خواب دید که میان یک باغ سیب بزرگ است، این خواب نشان گر شکوه و عظمت و جلال است.

معنی خواب جمع کردن سیب

اگر فرد در خواب دید که مشغول جمع آوری سیب است، این خواب است نشانگر میل و علاقه بسیار زیاد او به تحصیل و به دست آوردن علم است. به لحاظ درونی فرد رویابین بسیار دوست دارد که در هر لحظه چیز جدیدی یاد بگیرد. همچنین علاقه زیادی به درس خواندن و تحصیلات عالی دارید.

تعبیر خواب سیب ترش و بد بو

اگر فرد در خواب دید که در حال خوردن سیب ترش و بد بویی بود، این خواب به شما هشدار می دهد که باید تصمیمات خود را مجدد بررسی  کند تا از رخ دادن هرگونه اتفاق احتمالی جلوگیری کند.

تعبیر خواب سیب سبز

سیب سبز در عالم رویا نمادی از روابط عاطفی و عشقی شخص رویابین است. این روابط هنوز شکل نگرفته و در آینده نزدیک شرایط آن ایجاد خواهد شد. بهتر است همه جوانب را خوب بررسی کرده و پس از مطمئن شدن از احساسات خود ، آن را با دیگران و یا شریک عاطفی خود در میان بگذارد.

تعبیر خواب سیب زرد

برخی از معبران معتقد هستند که سیب زرد می ‌تواند سمبلی از ثروت و دارایی های فراوان باشد. هرچقدر این سیب زرد تر و خوش رنگ تر باشد، پس ثروت شفرد رویابین نیز بیشتر خواهد بود.

تعبیر خواب سیب
تعبیر خواب سیب زرد

تعبیر خواب سیب سیاه

دیدن سیب سیاه در عالم رویا تحت هیچ عنوانی خوب نبوده و از یک بیماری بسیار جدی و خطرناک خبر می‌ دهد. اگر شخص سریع متوجه بیماری نشود، می تواند باعث مرگ او شود.

معنی خواب سیب قرمز

سیب قرمز رنگ در عالم رویا تصویری از رابطه جنسی فرد خواب بیننده است. بنابراین او نسبت به این غریزه خود، بسیار حس خوبی داشته و همچنین رابطه‌ای که با پارتنر خود برقرار می‌کند، مطلوب است. به بیان دیگر هوس های زود گذری در این رابطه، دیده نمی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا