تعبیر خوابتعبیر خواب با ب

18 تعبیر خواب بارداری دختر و زن به همراه معنی خواب حاملگی آقایان

فهرست مطلب

در نظر بسیاری از معبران، تعبیر خواب بارداری یا معنی خواب بارداری در بانوان و آقایان معانی نیکویی داشته و احتمالا بهره‌مندی از مال و ثروت بهترین تعبیر که برای آن در نظر گرفته شده است. البته تعبیر خواب حاملگی زمانی که در نزدیکی سحر دیده شده و همچنین متاثر از اتفاقات روز نباشد، معنی پیدا می کند.

بارداری در خواب نماد شروع یک دوره جدید از زندگی و آمادگی برای پذیریش مسئولیت تازه است. در این مقاله اختصاصی از بلاگ فاوینو به بیان مطالبی درباره تعبیر خواب بارداری پرداخته شده است. در صورت تمایل حتما از سایت بوفچه نیز دیدن کنید.

تعبیر خواب بارداری
تعبیر خواب بارداری

رایج ترین خواب های حاملگی دختران و تعبیر خواب بارداری آقایان

معبران در زمان تعبیر خواب بارداری مسائل مختلف مانند فرهنگ و باور های شخص را در نظر گرفته و سپس با توجه به آن ها خواب شخص را معنا می کنند. در ادامه با رایج ترین خواب های که مرتبط با بارداری و تعبیر آن ها بیشتر آشنا می شوید.

دیدن خواب آبستنی خود

بیشتر اوقات خواب مربوط به حاملگی بازتاب جنبه‌ی خاصی از خودتان است. احتمالا این خواب‌ها نشانه‌ی برخی جوانب زندگی شما خواهد بود که در حال عبور از فرایند تغییرات بزرگ است. در صورتی که در خواب می بینید که حامله هستید، می‌تواند به این معنی باشد که ایده‌ای جدید یا پروژه‌ای جدید خلق می کنید.

البته بسیاری از خانم‌های باردار اغلب خواب حاملگی‌ خود را می‌بینند. در این صورت این خواب‌ها نشانه‌ی اضطراب و ترس‌های مربوط به دوران حاملگی است. پژوهش‌ها نشان داده‌است که اگر یک خانم در سه ماهه‌ی اول بارداری باشد احتمالا خواب گل، حیوانات کوچک یا میوه‌ها را می‌بیند.

البته زنان باردار در سه ماهه‌ی دوم بارداری معمولا خواب می‌بینند نوزادی به دنیا آورده‌اند که انسان نیست. تعبیر خواب حاملگی در این دوره از بارداری به این معنا است که زنان نگران سلامت نوزاد خود هستند. یا اینکه آیا مادر خوبی می شوند یا خیر؟

اما در سه ماهه‌ی سوم بارداری زنان معمولا خواب حیوانات بزرگ‌تر را مانند فیل یا دایناسور، می‌بینند. زنان باردار اغلب درباره‌ی جنسیت نوزادشان خواب دیده و تعبیر خواب بارداری در این زمان، نشان دهنده دل‌مشغولی آن‌ها در درباره‌ی جنسیت فرزند است.

اگر خانم قصد دارد در زندگی واقعی باردار شود، عادی است خواب حاملگی ببینید. ولی اگر باردار نبوده و خواب بارداری می‌بینید، معنی آن این است که از برخی وظایف جدید در زندگی‌ خود می‌ترسد.

معنی دیدن خواب حاملگی شخص دیگر

اگر شخص در خواب‌ دید که فرد دیگری حامله است، معنی‌اش این است که می‌خواهد به آن فرد نزدیک‌تر شود. اما در صورتی که مرد در خواب ببیند نامزدش حامله است، تعبیر خواب آبستن بودن این است که رابطه‌ آن ها در وضعیت بحرانی قرار گرفته است.

به عبارتی دیگر اهداف مشترکی نداشته و احتمال جدایی بین آن ها در آینده‌ نزدیک جدا وجود دارد.

تعبیر خواب بارداری
تعبیر خواب بارداری

معنی دیدن خواب سقط جنین ناخواسته

اگر شخص در خواب ببینید فرزندی که در راه داشته و در حال مردن است، تعبیر خواب حامله بودن بد است. احتمالا در پروژه‌ای که تلاش زیادی برای آن کرده است، موفق نمی‌شود، اما باید قوی و مثبت بماند. اگر خانم باردار درباره نوزاد خود خواب ببیند، احتمالا آن خواب استرس‌آور است.

معبران برای این نوع از خواب ها تعبیر های منفی ارائه نمی دهند.  بیشتر آن ها تعبیر خواب بارداری درباره فرزند خود را نشانه سردرگم بودن شما تلقی می کنند. البته اگر هنگام بارداری، خواب سقط جنین خود را می بینید، در نظر معبران خواب شما بازتاب استرس یا اضطراب درونی بوده و در نتیجه نباید نگران باشید.

تعبیر خواب بارداری از نظر معبران معروف

تعبیر خواب حاملگی از كرمانى

اگر در خواب ببیند که فرزند نابالغ خود را آبستن است، تعبیر خواب اراداری در صورت پسر بودن بچه، به این معنی است که پدرش را نعمت و مال حاصل گردد. اما اگر بچه دختر باشد، مادرش را نعمت و مال حاصل شود.

تعبیر خواب بارداری پسر از محمد بن سيرين

اگر در خواب بيند كه شكم او بزرگ شده بود چون زن آبستن، تعبیر این خواب این است که او را مال و نعمت دنيا حاصل گردد و هر چند كه شكم بزرگ‌تر بيند، مال دنيا بيشتر بود. اگر در خواب ببینی دختری به دنیا آورده‌، تعبیرش این است که فرزند پسر به دنیا می‌آورد.

اگر زنی در خواب ببیند که پسر زاییده است، یـعـنـی غمگین و نگران خواهد شد. اگر مردی در خواب ببیند که زنش پسر زاییده است، یـعـنـی در مدت خیلی طولانی با رنج و سختی چیزی به دست می‌آورد.

تعبیر خواب حاملگی زنی که پسر زاییده از امام جعفر صادق

اگر زنی ببیند که پسر زاییده و در همان لحظه پس از تولد با آن پسر حرف زد، یـعـنـی از دنیا می‌رود.

تعبیر خواب حاملگی از آنلی بیتون

اگر زنی در خواب ببیند حامله است ، تعبیر آن این است که با شوهر خود زندگی آسوده ای نخواهد داشت. همچنین صاحب فرزندانی مطیع نخواهد گردید. اگر دختری باکره و پاکدامن خواب حامله بودن خود را ببیند تعبیر آن این است که به بدبختی و رسوایی کشیده خواهد شد.

اما اگر زنی باردار خواب ببیند که حامله است ، نشانه آن است که زایمانی راحت و بی خطر خواهد داشت.

تعبیر خواب حاملگی از تام چت ویندرا

تعبیرخواب بارداری از نظر تام چت ویندرا تعبیر خواب بارداری، زندگی پر بار تازه است. اگر کسی در خواب حیوان یا انسانی آبستن ببیند یا اینکه مرد، زن خود را آبستن ببیند؛ تعبیرش به این طریق است که در آرزوی زندگی تازه ای به سر می‌برد که پر از مایه های امید و امکانات نیکو باشد.

خواب دیدن آبستن به هر صورت مقدمه ای است بر تلاش فردی که برای رسیدن به موقعیت و امکانات بیشتر سعی می‌کند.

جابر مغربی و تعبیر خواب بارداری

تعبیرخواب حاملگی از نظر جابر مغربی از دست دادن باکرگی در خواب را برای دختران خوب نبوده و نماد ثروت و دارایی نامشروع است. همچنین اگر دختری در خواب ببیند که باردار شده بود، چنین خوابی هم تعبیر نیکویی ندارد. همچنین اگر شخص در خواب دید که از شکم او فرزندی بیرون آمد، این خواب یعنی در نسل تو نوزادی به دنیا خواهد آمد که قدمش شکوه و عظمت برای خانواده شما به همراه دارد.

تعبیر خواب بارداری از منوچهر مطیعی تهرانی

دیدن زن آبستن در خواب مواجه با گناه و بار غم است. اگر در خواب ببینید که همسرتان آبستن شده، تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می‌گردد که انجام آن برای شما دشوار و قبولش نامطلوب است. همچنین شما دوست ندارید آن کار را انجام دهید.

اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید آن کار انجام دهید، بسیار سخت و توان فرسا برای شما خواهد بود. اگر احیانا در خواب احساس کنید که خودتان آبستن شده اید، غمی برای شما می‌رسد که به اندازه حمل جنین طول می‌کشد.

البته این تعبیر خواب زمانی درست خواهد بود که یک خانم چنین خوابی را ببیند. اگر در کوچه ببینید که زن حامله ای می‌گذرد، خبر ناخوشایندی به شما می‌رسد.

تعبیر خواب بارداری
تعبیر خواب حاملگی

تعبیر خواب حاملگی افراد مختلف

تعبیرخواب بارداریو معنی حاملگی از افراد مختلف به شرح زیر است:

تعبیر خواب بارداری نزدیکان

خواب دیدن بارداری نزدیکان می ‌تواند نشانه شادی و خوشبختی در زندگی شما و اطرافیان تان باشد. این خواب ممکن است به بارداری شما و یا دیگران اشاره کند. همچنین برای تغییرات و نوید خوب در زندگی شما بوده و نشانه برای فرزند خوبی که به زودی متولد می‌ شود، باشد.

اما در برخی موارد، این خواب ممکن است به مشکلاتی مانند بیماری و درد و رنجش های نزدیکان اشاره کند.

تعبیر خواب حاملگی دختر مجرد

خواب دیدن بارداری برای یک دختر مجرد نماد انتظار های او از زندگی است. ممکن است این خواب به معنی شادی، نعمت و  روز های خوبی باشد که در آینده برای او پیش می‌ آید. همچنین به نشانه رشد شخصی و روحی او نیز باشد.

تعبیر خواب حاملگی از مردی غریبه بجز شوهر

اگر  زنی در خواب ببینید که از مردی دیگر به جز شوهر خود باردار شده است، آن خواب نشان دهنده مشکلاتی در رابطه عاشقانه بین او و همسر وجود دارد. احتمالا چیز هایی در رابطه آن ها وجود دارد که از یکدیگر مخفی کرده اند.

همچنین تعبیر خواب باردار بودن از شخصی به غیر از همسر، می تواند این باشد که زن در فکر خیانت کردن بوده یا حتی شاید خیانت کرده باشد. ممکن است از رابطه زناشویی با همسر راضی نبوده و در فکر جدایی است.

تعبیر خواب بارداری خود

اگر در خواب ببینید که خود شما باردار هستید، ممکن است نشانه‌ای از تغییرات و تحولات مهمی باشد که در زندگی‌ شما رخ می‌ دهد. این تحولات می‌ تواند شامل شغل جدید، رابطه عاطفی جدید، شروع یک کسب و کار جدید و یا حتی تغییرات شخصیتی شما باشد.

همچنین ممکن است نشانه ‌ای از خواست شما برای داشتن فرزند باشد. در هر صورت، این خواب می ‌تواند به عنوان یک نشانه از تغییرات مثبت و جذاب در زندگی ‌تان تفسیر شود.

تعبیرخواب بارداری آقایان

تعبیرخواب بارداری از نظر لیلا برایت در صورتی که یک مرد در خواب ببیند باردار است، تعبیر آن پول و ثروت و دارایی برای او خواهد بود.

تعبیرخواب حاملگی خواهر

اگر در رویای خود دیدید که خواهر شما فرزند پسر به دنیا آورده  است، تعبیر خواب باردار بودن خواهر نشان دهنده یک همت و یک اراده‌ بسیار قوی و بزرگ است که در درون تو شکل گرفته و به واسطه‌ همین اراده کار ‌های بزرگ انجام می دهید.

 تعبیر خواب بارداری مادر

رد صورتی که در خواب می بینید که مادر شما باردار است، تعبیر آن هشداری جدی درباره‌ی یک وضعیت خطرناک یا بسیار بد است. همچنین می‌تواند به معنی آن باشد که مادر تان ممکن است به شدت مریض شود یا حتی مرگ او را از پا در بیاورد.

تعبیر خواب بارداری دوست دختر

اگر مرد در خواب ببینید که دوست دختر او باردار شده است، معمولا می تواند به دلیل نگرانی از یک رابطه جنسی پرخطر باشد یا اینکه نگران باشد که در واقعیت بارداری رخ داده است. در صورتی که اینطور نیست، می تواند به معنی تمایل شما به ازدواج کردن و داشتن فرزند باشد.

همچنین به دلیل علاقه شدید به دوست دختر، می تواند نشان دهنده افزایش روز افزون این علاقه و در نتیجه ازدواج با او باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا