اخبار

۱۱ مدل شیک ست زیورآلات دخترانه زودیکا را ببینید

فهرست مطلب

۱۱ مدل شیک ست زیورآلات دخترانه زودیکا را ببینید

خانم‌های جوان برای این‌که در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشند، از اکسسوری‌های مختلف استفاده می‌کنند، اما از آنجایی که قیمت طلا روز به روز در حال افزایش است، بسیاری از افراد به خرید  زیورآلات نیم ست زنانه و دخترانه  روی آورده‌اند. یکی از سوالاتی که در هنگام خرید زیورآلات ذهن خانم‌ها را به خود مشغول می‌سازد، این است که کدام مدل ست برای آن‌ها مناسب است. ما فروشگاه اینترنتی زودیکا را به شما پیشنهاد می‌کنیم و در این مقاله به ۱۱ ست جواهرات زیبا با طرح‌ها و مدل‌های خاص، می‌پردازیم.

شیک ترین بدلیجات دخترانه

ست‌ها و نیم‌ ست‌های موجود در فروشگاه اینترنتی زودیکا، جزء زیباترین و شیک‌ترین نمونه‌های موجود در بازار به شمار می‌روند. تیم زودیکا با دقت و وسواس و با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه، سلیقه مشتریان را می‌شناسد و بهترین‌ها را در وب‌سایت خود عرضه می‌کند.

نیم ست زنانه وای‌اس‌ایکس مدل پروانه

 این ست فانتزی ysx دارای پایه‌ای از جنس مس است که روی آن با آب طلا، آبکاری شده است. همچنین این محصول به گونه‌ای ساخته شده که از نظر رنگ، کیفیت و دوام، کمترین تفاوت را با نمونه‌های اصل دارد.

نیم ست دخترانه ژوپینگ نگین سواروسکی

این نمونه از زیورآلات به تقلید از محصولات برند سواروسکی ساخته شده است. کریستال آبی رنگ قرار گرفته روی گردنبند و گوشواره‌های این مجموعه زیبا، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

نیم ست ژوپینگ مدل دخترک

گردنبند و گوشواره‌های طرح دخترک از مس با آبکاری طلا، رنگ ثابت دارد. کیفیت ساخت این محصول به گونه‌ای است که از پوشیدن آن لذت خواهید برد.

نیم ست ژوپینگ مدل قلب

این هدیه مطمئناً هر خانمی را بسیار هیجان‌زده و خوشحال می‌کند. این زیورآلات به صورت قلب توپر و بدون نگین طراحی شده‌اند و انتخاب مناسبی برای دختر خانم‌های جوان هستند.

نیم ست زنانه استیل مدل چشم نظر

 گردنبند و دستبند ارائه شده در این پک هدیه با مهره‌های چشم نظر در نهایت ظرافت و زیبایی طراحی شده‌اند. در ساخت این دو اکسسوری از استیل ضد زنگ و ضد حساسیت و روکش طلا استفاده کرده‌اند.

نیم ست ژوپینگ طرح گل

 نیم ست طرح گل ساخت برند ژوپینگ از زیورآلات پرطرفدار بین دختران جوان محسوب می‌شود. این ست شبیه شاخه گل رزی است که روی برگ‌های آن نگین‌هایی درخشان قرار دارند.

خرید ست زیور آلات دخترانه

در بخش قبل با بعضی از جدیدترین و محبوب‌ترین نیم ست‌ها و ست‌های دخترانه آشنا شدید. در ادامه بعضی دیگر از این اکسسوری‌های زیبا را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید این زیورآلات و صدها مدل دیگر را در آنلاین شاپ زودیکا خریداری کنید.

نیم ست دخترانه ژوپینگ مدل پروانه

 پروانه‌ها و شکوفه‌های روی گردنبند و گوشواره‌های میخی این مجموعه جواهر، زیبایی خاص و دخترانه‌ای به شما می‌بخشد. نگین‌های طراحی شده روی شکوفه‌ها هم بسیار خیره‌کننده هستند.

ست دستبند و انگشتر دخترانه وای‌اس‌ایکس کد AAA-94

ست دستبند و انگشتر برند YSX در دو رنگ طلایی و نقره‌ای ارائه شده است. هر دو این زیورآلات فری‌ساز هستند و به دست هر فردی می‌آیند. روکش طلای 18 عیار به کار رفته در این محصول تمام استیل حساسیتی برای پوست انسان به وجود نمی‌آورد. همچنین نگین‌های روی انگشتر به خوبی مخراج کاری شده و نمی‌افتند.

نیم ست ژوپینگ مدل برگ

 گردنبند و گوشواره‌های طرح برگ این زیورآلات، زیبایی خاصی به شما می‌بخشند. نگین‌های مجموعه مذکور هم بسیار چشم‌نواز و دلربا هستند.

نیم ست ژوپینگ طرح ورساچه

 پلاک و گوشواره‌های میخی این مجموعه، مستطیل شکل و دارای طرحی ظریف و جوان پسند است. روی این دو محصول، تعداد زیادی نگین سفید کار شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است.

نیم ست استیل طرح کارتیه مدل پروانه

 اگر برای مراسم خاصی، لباس یقه باز انتخاب کرده‌اید، انتخاب گردنبندهای کارتیه برای شما بسیار مناسب است. این در حالی است که پروانه‌های کوچک قرار گرفته روی زنجیر و دستبند این مدل، ظاهری دخترانه به آن می‌بخشد.

خرید از بهترین فروشگاه اینترنتی بدلیجات زنانه

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی متعددی در زمینه فروش مدل‌های مختلف بدلیجات فعالیت دارند. زودیکا یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین آنلاین‌ شاپ‌هایی است که به طور تخصصی در این زمینه مشغول به کار است. این مجموعه به منظور جلب رضایت مشتریان خود، امکان خرید ست زیور الات دخترانه و زنانه از برندهای معتبر را فراهم کرده است. کارشناسان ما در مجموعه به شما کمک خواهند کرد که متناسب با استایل و بودجه خود یکی از بهترین‌ محصولات را خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر، کافی است به وبسایت زودیکا سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا