اخبار

۱۰ ویژگی برتر تلویزیون‌های شیائومی + معرفی وب سایت معتبر

فهرست مطلب

۱۰ ویژگی برتر تلویزیون‌های شیائومی + معرفی وب سایت معتبر

شیائومی یکی از تولید کنندگان برتر و محبوب در زمینه تولید تلویزیون‌های هشومند و با کیفیت است. درست است که همچون سایر برندهای مطرح تجربه بالایی ندارد، اما تلویزیون‌ها و سایر محصولات با لوگوی MI از کیفیت و برتری خوبی برخوردار هستند و کاملا مرغوب و بی‌نظیر می‌باشند. کمپانی شیائومی تلویزیون‌های مختلفی را با بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌کند و این دستگاه‌ها را در مدل‌های گوناگونی عرضه می‌کند. تلویزیون‌های شیائومی در برخی موارد برتری خاصی دارند و این موارد آن‌ها را به سیستم‌هایی محبوب و پرطرفدار تبدیل کرده است. در ادامه به بررسی ۱۰ ویژگی برتر تلویزیون‌های شیائومی می‌پردازیم. امید است که پس از خواندن این مقاله، اقدام به خرید تلویزیون شیائومی خود نمایید.

 ۱۰ ویژگی برتر تلویزیون‌های شیائومی 

۱) کیفیت تصویر

کیفیت در هنگام پخش تصاویر بدون شک یکی از اولین اولویت‌ها در هنگام خرید تلویزیون است. تلویزیون‌های شیائومی دارای کیفیت پخش تصاویر بی‌نظیری هستند که منجر به ارتقای سطح لذت و هیجان شما در هنگام پخش تصاویر می‌گردند. این برند محبوب از پنل‌های متنوعی در تلویزیون‌های خود استفاده می‌کند که شامل؛ IPS، VA و … می‌باشند. این پنل‌ها در ارائه کنتراست بالاتر و رنگ‌هایی طبیعی بسیار کاربرد دارند. همچنین با توجه به نوع آن‌ها امکان ایجاد یک زاویه دید گسترده در جای جایِ محیط فراهم می‌شود بدون اینکه تصاویر تار یا مات شوند. با وجود صفحه نمایش‌هایی مانند؛ OLED، QNED، Neo QNED و … تصاویر دلخواه شما با بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا پخش می‌شوند. این نوع صفحه نمایش‌ها هر کدام خصوصیات مختص به خود را دارند اما ویژگی بارز و مشترک آن‌ها در خلق تصاویر با کیفیت است. با وجود این فناوری‌ها می‌توانید از بهترین وضوح و شفافیت به هنگام دیدن هر نوع محتوایی در تلویزیون‌های شیائومی لذت ببرید. کیفیت تصویر در این تلویزیون‌ها اغلب 4K است و همه‌ی صحنه‌های شما با رزولوشنی برابر با ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل ارائه داده می‌شوند.

۲) صدای شفاف

صداها از عواملی مهم در برتری تلویزیون‌های شیائومی هستند. این دستگاه‌های بی٬نظیر با توان صوتی خوبی طراحی شده‌اند که باعث می‌شوند فضا از اصوات دلخواه شما پر گردد. سیستم‌های صوتی در این تلویزیون‌ها به کمک تکنولوژی‌های جدید، منجر به پخش صداهایی با کیفیت بالا از طریق بلندگوها می‌شوند که لذت واقعی را به هنگام دیدن انواع فیام‌ها و شنیدن انواع موسیقی‌ها احساس خواهید کرد. از این رو با خرید تلویزیون شیائومی که از سیستم‌ صوتی خوبی برخوردار است، می‌توانید تجربه‌ای دل‌انگیز را در خانه خود احساس کنید.

۳) طراحی ظاهری

تلویزیون‌های شیائومی با بهترین متد روز دنیا دارای طراحی‌های ظاهری بسیار شیک هستند. این تلویزیون‌های منحصر به فرد با وجود قاب صفحه نمایش نازکی که دارند، منجر به ایجاد فضایی همچون سینما در خانه شما می‌گردند. از این رو میزان دقت و تمرکز شما بر روی انواع فیلم‌ها بالا می‌آورد و با خرید یک تلویزیون شیائومی از بهترین صحنه‌ها لذت خواهید برد. وجود تکنولوژی‌های نوین با ضخامت کم در بخش‌های داخلی باعث شده است تلویزیون‌های شیائومی نیز دارای بدنه‌ای نازک و ظریف باشند. این تلویزیون‌ها همچنین با وجود پایه‌های بی‌نظیری که به آن مجهز شده‌اند، نمایی دلربا و خاص را به خانه شما می‌بخشند. طراحی ظاهری مدرن و به‌روز در این تلویزیون‌ها به زیبایی در محیط خودنمایی می‌کند و کل فضا را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

۴) رابط کاربری آسان

تلویزیون‌های شیائومی همگی از یک سیستم عامل مشهور که مطمئنا همگی آن را شنیده‌اید پشتیبانی می‌کنند. سیستم عامل اندروید سبب ایجاد منویی منحصر به فرد با کاربری آسان در تلویزیون می‌گردد که به سادگی فشردن یک دکمه است. اندروید پلتفرمی است که مجهز به تنظیمات پیش‌فرضی می‌گردد. با اعمال این موارد بر روی تلویزیون همه‌ی برنامه‌های مورد نیاز و موجود در یک منو طبقه‌بندی می‌شوند. سازماندهی برنامه‌ها با لوگوهای ایده‌آل و شیک، فضایی شیک را در منوی شما خلق می‌کند. دسترسی به اینترنت، منوی فارسی، پخش موسیقی، اتصال با بلوتوث و … همه از مواردی هستند که به کمک منو قابل دسترس شده‌اند.

۵) تنوع در سایزبندی

شیائومی که برندی شناخته شده و معتبر است، به منظور استفاده راحت شما عزیزان مدل‌های مختلفی از تلویزیون‌ها را متناسب با سلایق مختلف تولید نموده است. همه‌ی این مدل‌ها تقریبا در سایزهای مختلفی تولید گشته‌اند که شما بتوانید سایز دلخواه خود را که متناسب با محیط خانه یا محل کارتان است به سادگی انتخاب کنید. تنوع در سایز یکی از برتری‌های این برند خوش‌نام است که منحر به سیل عظیمی از کاربران برای تهیه مد‌ها و سایزهای گوناگون می‌گردد.

 تنوع در سایزبندی تلویزیون‌های شیائومی 

۶) پردازنده نسل جدید

پردازشگرهای ایده‌آلی که در تلویزیون‌های شیائومی به‌کار می‌روند منجر به ایجاد فضایی برای ارتقای سطح کیفیت در صداها و تصاویر می‌گردند. این پردازنده‌ها انواع اطلاعات را تجزیه و تحلیل می‌کنند و در افزایش میزان کیفیت آن‌ها برای پخش بهتر بر روی صفحه نمایش و در بلنگوها، نقشی اساسی را به عهده دارند.

 معرفی وب سایت معتبر جهت خرید امن و محصولات اورجینال : فروشگاه اورجیمال مرجع لوازم خانگی بانه (www.orgimall.com)

۷) رفرش ریت و پشتیبانی از گیمینگ

سطح رفرش ریت در تلویزیون‌های شیائومی مانند سایر برندها بستگی به مدل تلویزیون‌ها دارد. سطح رفرش ریت در این دستگاه‌ها از ۵۰ تا ۱۲۰ هرتز متفاوت می‌باشد و هرچه مقدار آن بیشتر باشد، آن مدل قدرت پردازش بالاتری در تصاویر سرعتی و اکشن دارد. بنابراین اگر تلویزیون به قصد گیمینگ یا تماشای فیلم‌هایی با ژانرهای اکشن و سرعتی خریداری می‌کنید، حتما مدل‌هایی از شیائومی را انتخاب کنید که از میزان رفرش ریت بالاتری برخوردار باشند.

۸) پورت‌های ارتباطی

اتصالات و ارتباطات که از طریق درگاه‌های ارتباطی در نمای پشتی دستگاه فراهم می‌گردند، در تلویزیون‌های شیائومی انواع مختلفی دارند. پورت‌هایی نظیر؛ HDMI، USB، اپتیکال، شبکه، وای فای، بلوتوث، آنتن، و … از مواردی در تلویزیون‌ها شیائومی هستند که منجر به اتصال دستگاه‌هایی مانند؛ رسیور، دوربین مدار بسته، کنسول بازی، فلش، هارد، سیستم صوتی خارجی مانند ساندبار و … در تلویزیون شما می‌گردد.

۹) قیمت

تلویزیون‌های شیائومی از امکانات و فناوری‌های مختلفی استفاده می‌کنند و جزء برندهای مرغوب و پرطرفدار در بازار هستند. اما با این وجود قیمت این تلویزیون‌ها بسیار مناسب‌تر از سایر برندها می‌باشد. با وجود قیمت پایین در این دستگاه‌ها می‌توانید آن‌ها را به سادگی تهیه نمایید و از وجود تلویزیونی با کیفیت بالا در خانه خود لذت ببرید.

۱۰) گارانتی خرید

تلویزیون‌های شیائومی جزء مواردی هستند که کیفیت در آن‌ها بالا است. به همین دلیل است که فروشندگان و کمپانی بدون نگرانی برای شما گارانتی معتبر ارائه می‌دهند. ضمانت اصالت کالا و وجود گارانتی معتبر شما را برای خریدی مطمئن از تلویزیون‌های شیائومی آماده می‌کنند.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی ۱۰ ویژگی برتر تلویزیون‌های شیائومی پرداختیم و باهم ملاحظه نمودیم که این تلویزیون‌ها نقاط قوت زیادی جهت خرید دارند. قیمت مناسب و کیفیت تصویر بالا از موارد بسیار مهم در این تلویزیون‌ها است که لازم است به آن‌ها دقت کنید. امیدواریم پس از خواندن این مقاله از خرید خود مطمئن شوید و بهترین مدل از تلویزیون‌ها شیائومی را متناسب با سلیقه خود خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا