اخبار

علت رضایت مراجعین دکتر دادگر بعد از انجام لابیاپلاستی

پیدا کردن پزشکی که رضایت بیمارانش بسیار زیاد باشد ، در این دوره که افراد با تبلیغات ساختگی می توانند یک دیگر را گول بزنند کمی سخت است. از همین رو بهتر است تا برای انتخاب یک پزشک مجرب و متخصص بعد از انجام بررسی های کلی در خصوص تخصص و حوزه کاری او ، به بررسی میزان رضایت بیماران بپردازید. یکی از پزشکانی که در زمینه زنان و زایمان به عنوان بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان شناخته شده است دکتر مژگان السادات دادگر می باشد. از آنجایی که سلامتی تمامی افراد برای ما مهم است و دوست داریم همه بهبودی خود را به دست آورند و بعد از انجام پروسه درمانی خاصی به مشکلی دچار نشوند ، تحقیقاتی را انجام داده ایم که در ادامه نتیجه نهایی را برای شما بیان خواهیم کرد. با توجه به تحقیقات انجام شده ایشان در فیلد جراحی زیبایی لابیا یا همان لابیاپلاستی ، تنگ کردن واژن با لیزر ، زایمان و درمان مشکلاتی مانند زگیل تناسلی مشغول هستند و تا کنون توانسته اند نتایج مطلوبی را به دست آورند.

علت رضایت مراجعین دکتر دادگر بعد از انجام لابیاپلاستی

چرا باید رضایت بیماران قبلی پزشک را بررسی کنیم ؟

شاید این سوال برایتان به وجود آمده باشد که چرا اصلا باید به رضایت بیماران گذشته پزشک اهمیت دهیم و آن ها را بررسی کنیم؟ در این خصوص باید بگویم از قدیم به همه افراد توصیه شده است که پیش از انجام هر کاری از دیگران و کسانی که کار مورد نظر شما را انجام داده اند مشورت بگیرید. این کار باعث می شود تا با مشکلات جدی رو به رو نشوید و انتخابی درست داشته باشید. زمانی که شما قبل از مراجعه به پزشک نظر بیماران را بدانید می توانید متوجه شوید که آیا انتخاب این پزشک برای شما مناسب است ، آیا می تواند شما را درمان کند یا شما را به نتیجه دلخواه و مطلوبتان برساند یا خیر. این کار باعث می شود تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنید و انتخابی عاقلانه و درست داشته باشید. از همین رو حتما این فاکتور را در زمان انتخاب جراحتان در نظر داشته باشید.

علت رضایت اکثر مراجعه کنندگان دکتر دادگر برای انجام لابیاپلاستی و انواع درمان ها

هر شخصی برای انتخاب های خود دلیلی دارد که می تواند ذهنش را متقاعد کند. به عنوان مثال برخی علت انتخاب یک پزشک را رفتار دوستانه و با حوصله بودن بیان می کنند و برخی دیگر هزینه بسیار کم او. هیچ کدام از آن ها معیار های اشتباهی نمی باشد ، چرا که شما به عنوان یک بیمار باید به تمامی این موارد دقت کنید و پزشکی که با او احساس راحتی بیشتری دارید را برگزینید. تحقیقاتی که در بین مراجعه کنندگان دکتر دادگر انجام شده است نشان دهنده آن است که اکثر بیماران به دلایل زیر ایشان را برای روند درمانی خود انتخاب نموده اند. این دلایل عبارت اند از :

  • داشتن تجهیزات مدرن و خوب

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه های گوناگون امکان درمان بسیاری از مشکلات فراهم شده است. اما تمامی مراکز درمانی به دلیل وجود هزینه های بالا و همچنین تحریم ها قادر به تهیه کامل ابزار تخصصی نمی باشند. از همین رو بیمارانی که به این مراکز مراجعه می کنند برای انجام امور درمانی خود نیاز دارند تا به پزشک های مختلف مراجعه کنند تا درمان خود را به اتمام برسانند. به عنوان مثال یک خانم باردار نیاز دارد برای راحتی بیشتر در مطب خود پزشک پروسه سونوگرافی را انجام دهد و نیازی به رفتن به مکانی دیگر نداشته باشد. داشتن تجهیزات کامل و مدرن علاوه بر اینکه باعث می شود کار بیماران سریع تر پیش رود باعث می شود تا مشکل به خوبی تشخیص داده شود و درمان یابد. کلینیک تخصصی دکتر دادگر به دلیل مجهز بودن به پیشرفته ترین دستگاه های عمل لابیاپلاستی و سونوگرافی انتخاب بسیاری از مادران و زنان عزیز و دوست داشتنی می باشد.

  • چکاپ های منظم و پیگیری

عمل های زیبایی یا پروسه های درمانی و حتی زایمان یک پروسه یک طرفه نمی باشد و نیاز به کنترل و پیگیری طولانی مدت توسط پزشک دارد. پزشکان متخصص باید خدمات مراجعات مجدد در فواصل زمانی منظم را ارائه دهند تا تمامی بیماران به صورت کاملا خصوصی ، بتوانند از خدمات درست ، مشاوره و پیگیری روند درمانی بهره مند شوند. این ها ویژگی هایی هستند که به شما کمک می کنند تا قادر باشید انتخابی درست و ایمن داشته باشید و پزشکی مجرب را برای درمان خود انتخاب کنید.

اکثر مراجعه کنندگان دکتر مژگان دادگر از پشتیبانی منظم و همچنین پیگیری های ایشان رضایت کامل دارند و بیان می کنند که همیشه با رویی خوش پاسخ سوالات متداول آن ها را ارائه می دهند.

  • قیمت مناسب

مورد دیگری که باعث شده تا افراد بسیار زیادی از مراجعه به دکتر دادگر رضایت کامل را به دست آورند و به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنند هزینه دریافتی ایشان می باشد. از آنجایی که همیشه یکی از سوالات شایع افراد در خصوص هر پروسه درمانی و زیبایی این است که هزینه چقدر است ؟ ما تصمیم گرفتیم در این بخش اشاره ای کوتاه به این موضوع داشته باشیم.

همانطور که می دانید عوامل بسیار زیادی بر روی هزینه های جراحی زیبایی واژن ، زایمان و غیره تاثیر دارد. این عوامل باعث می شوند تا هزینه فرایند مورد نظر کمی متغییر باشد. از آنجایی که عمل زیبایی لابیاپلاستی از شخصی به شخص دیگر متفاوت می باشد تعیین قیمت دقیق آن نیز مشکل می باشد. اما با این وجود با بررسی نظر مراجعین دکتر دادگر هزینه دریافتی ایشان نسبت به خدمات ارائه شده بسیار مناسب می باشد.

به یاد داشته باشید هزینه هر نوع درمان بستگی به فرد و مشکل دارد و باید برای این موضوع با پزشک صحبت کنید.

نکته پایانی

از آنجایی که مسائل درمانی مانند درمان زگیل تناسلی ، تنبلی تخمدان ، کیست تخمدان و غیره نیاز دارند تا سریع تر درمان پیدا کنند بهترین راه مشورت گرفتن از دوستان و آشنایان می باشد تا سریعتر پزشکی مجرب را انتخاب کنید. اما برای انجام جراحی های زیبایی مانند لابیاپلاستی شما زمان بیشتری دارید و باید با دید باز تر و آگاهی بیشتر پزشک خود را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا