اخبار

بهترین روش کاشت مو؛ مقایسه 3 روش جدید کاشت مو

فهرست مطلب

ریزش مو و طاسی سر، مشکلی است که بسیاری از افراد آن را ناخوشایند می دانند. متاسفانه با توجه به سبک زندگی مردم و تغذیه نامناسب آن ها، بروز مشکل ریزش مو به یک مشکل طبیعی و روتین تبدیل شده است. به طوری که هم خانم ها و هم آقایان آن را تجربه می کنند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال بهترین روش کاشت مو باشند تا بتوانند ریزش موی خودشان را جبران کنند.

در ادامه مقاله می خواهیم 3 روش کاشت مو را به شما معرفی کنیم و در نهایت تصمیم گیری را بر عهده شما بگذاریم.

جدیدترین روش کاشت مو

انتخاب جدیدترین روش کاشت مو به شما این امکان را می دهد تا موهایی پر تراکم و در عین حال جذاب داشته باشید. قبل از اینکه بخواهیم روش های جدیدترین روش کاشت مو را به شما معرفی کنیم، باید یک نکته مهم به شما بگوییم و آن هم این است که شرایط همه افراد برای کاشت مو یکسان نیست. تراکم موهای باقی مانده، نوع سبک زندگی و … باعث می شوند تا انتخاب شما برای روش کاشت مو کمی سخت شود.

با این حال شناخت جدیدترین روش کاشت مو می تواند به شما برای آشنا شدن با تکنولوژی های روز جهان در این زمینه کمک کند.

کاشت مو به روش SUT

یکی از روش های جدید برای کاشت مو که چند سالی است مورد توجه قرار گرفته است، کاشت مو با روش SUT است. در این روش به جای اینکه پزشک از دستگاه های دستی برای کاشت استفاده کند، از میکروموتورهای اتومات استفاده می شود که می توانند فولیکول های مو را با دقت زیاد استخراج کنند و کمترین بافت پوست سر برداشته خواهد داشت.

جدیدترین روش کاشت مو

مزایای روش کاشت مو به روش SUT

  • عدم وجود جراحی و باقی نماندن بافت اسکار

  • عدم آسیب رسیدن به گرافت مو به دلیل سرعت بالا

  • دوره نقاهت کوتاه

  • سرعت بالای اجرا

  • قابل انجام در یک جلسه

کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش BHT، یکی از روش های جدید پیوند مو است که توسط بسیاری از پزشکان اجرا می شود. این روش در واقع کاشت مو از طریق گرافت هایی که از بدن استخراج می شوند. البته این بدین معنی نیست که امکان استفاده از فولیکول های مو در پشت سر نیست، ولی در صورتی که این فولیکول ها کافی نباشند، می توان از بقیه بخش های بدن فرد نیز فولیکول دریافت کرد.

روش BHT برای کاشت مو در بخش هایی از سر مانند تاج بسیار مناسب است؛ اما به دلیل اینکه از موی بدن ضخیم برای کاشت استفاده می شود، شاید بهتر باشد که این روش برای جلوی سر مورد استفاده قرار نگیرد. البته فرآیند سخت روش BHT و نیاز به بیهوشی برای کاشت مو به این روش، باعث شده تا برخی از افراد سراغ این روش نروند؛ اما در برخی از موارد نیز پزشکان ناچار هستند که از موهای بدن فرد برای کاشت مو استفاده کنند.

مزایای روش BHT

  • امکان ترکیب این روش با روش های دیگر کاشت مو

  • تراکم بالای کاشت در این روش

  • مناسب افراد دارای بانک موی ضعیف

کاشت مو به روش میکروفیت Micro FIT

کاشت مو به روش میکروفیت، یکی از روش های مدرن و جدید است که این روزها به عنوان بهترین روش کاشت مو مردانه نیز شناخته می شود. این روش تقریبا مشابه با روش FIT بوده، ولی به دلیل اینکه تکنولوژی های جدیدتری برای اجرای آن به کار می روند، این روش نتیجه بهتری را به همراه خواهند داشت.

برای انجام کاشت مو به روش میکروفیت، لازم است که از دستگاه های مخصوص و کوچک برای برداشتن فولیکول های مو استفاده شود. کمترین آسیب در حین برداشت فولیکول های مو در پوست سر اتفاق می افتد که می تواند رضایت بیمار را به دنبال داشته باشد. این روش تراکم بسیاری زیادی را برای کاشت مو به همراه خواهد داشت و می تواند به صورت همزمان امکان برداشت فولیکول های زیادی را فراهم کند.

مزایای روش کاشت مو به روش SUT

مزایای روش Micro FIT

  • رویش موی طبیعی و بسیار ظریف

  • امکان استفاده از ابزارهای دقیق و پیشرفته برای برداشت گرافت با کمترین آسیب

  • امکان برداشت بیش از 10 هزار گرافت بدون جراحی از بانک مو

  • امکان کاشت 50 هزار گرافت در محل طاسی

  • امکان برداشت موهای بدن برای کاشت مو

  • امکان برداشت گرافت های ظریف برای کاشت مو در جلوی سر

بهترین روش کاشت مو در کلینیک پوست مو و زیبایی آی گل

حالا که با 3 تا از جدیدترین روش های کاشت مو آشنا شدید، احتمالا می خواهید بدانید که بهترین روش کاشت مو چیست؟ هر کدام از این روش ها مخصوص افراد خاصی هستند و باید حتما برای انتخاب آن ها با پزشک متخصص مشورت کنید.

لزوما قرار نیست که بهترین روش کاشت مو میکروفیت باشد. همچنین اگر دوست شما از یک روش نتیجه گرفت، نباید انتظار داشته باشید که شما هم از آن روش کاشت مو نتیجه بگیرید.

دریافت مشاوره برای کاشت مو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کلینیک زیبایی آی گل با داشتن مشاوران متخصص و باتجربه به شما کمک می کنند تا بهترین روش را برای کاشت موهای خودتان انتخاب کنید. فقط کافیست که یک جلسه برای مراجعه حضوری در نظر بگیرید تا تراکم موهای شما و میزان طاسی توسط پزشک متخصص بررسی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا