اخبار

دانلود فیلم

دانلود فیلم

از گذشته ،همواره انسان ها با ابتکارات خود توانسته اند وسیله های زیادی را برای سرگرمی خود تهیه و تولید کنند. حال اگر این وسیله های سرگرمی و اوقات فراغت پر کن ،جنبه ی آموزشی نیز داشته باشند بی گمان خیلی بهتر خواهند بود.فیلم ها و سریال ها که توسط فیلم سازان ساخته می شوند، یک ابتکار نوین و قابل ستایش است!از زمانی که این ابتکار روی کار امد ،صنعت فیلم سازی شکل گرفت و روز به روز حرکت خود را به سوی قوی تر و بهتر شدن ادامه داد.با گذر زمان هرچه صنعت فیلم سازی فعال تر شد،فیلم سازان متوجه شدند که فیلم ها طرفداران زیادی را به خود جذب میکنند و همین راهی برای کسب درامد است.کشور های زیادی در جهان صنعت فیلم سازی دارند و موفق ترین آنها هالیوود میباشد .اما صنعت فیلم سازی که امروز دست کمی از هالیوود ندارد،صنعت فیلم ژاپن است!ژاپن با تولید فیلم انیمه های زیبا و نسخه مانگا و نسخه ی پخش تلویزیونی آنها توانسته است طرفداران زیادی را آن هم به صورت چشم گیر جذب خود کند.شاید شما یکی از عاشقان فیلم انیمه باشید و یا تا بحال حتی یک انیمه راهم تماشا نکرده باشید،توصیه ی ما به شما عزیزان برای لذت بردن هرچه بیشتر از اوقات فراغتتان این است که به یک سایت معروف و پربازدید با محتوای عالی همچون کاران مووی مراجعه واقدام به دانلود انیمه های زیبا کنید و مطمئن باشید برای دانلود فیلم های بیشتر مجدد به این سایت عالی مراجعه خواهید کرد.

انیمه Attack on Titan

اتک آن تایتان و یا به ژاپنی: 進撃の巨人، Shingeki no Kyojin و به انگلیسی: Attack on Titan می باشد.یک مجموعه مانگایی ژاپنی است که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده‌است. این مجموعه از 9 سپتامبر 2009 در مجله بساتسو شونن منتشر می‌شد و در 21 آوریل 2021 با 34 جلد و 139 قسمت پس از 11 سال به اتمام رسید. این فیلم انیمه در ژانر خیال پردازی و‌تیره و تار است .ناشر آن کودانشا و ناشر انگلیسی آن کودانشا کمیک یو اس‌آ میباشد. مانگای شینگکی نو کیوجین : پیش از سقوط نیز به نویسندگی سوزوکازه ریو میباشد که نگارگر آن شیکی ساتوشی و ناشر آن کودانشا است .این مانگا در تاریخ های 29 دسامبر 2011 و 2 ژوئن 2012 می باشد و در سه جلد است.انیمه حمله به تایتان ها فصل های 1, 2,3 به کارگردانی تتسورو آراکی‌و همچنین 2,3 ماساشی کوئیزوکا و فصل 4 به کارگردانی جان سیشیدو و یوچیرو هایاشی می باشد. نویسنده آن به صورت کلی هاجیمه ایسایاما می باشد که در فصل های 1,2,3 یوساکو کوبایاشی و‌در فصل 4 هیروشی سیکو به او کمک کرده اند. همچنین موسیقی آن در فصل های 1,2,3 توسط هیرویوکی ساوانو و در فصل 4 توسط کوتا یاماموتو تهیه و اجرا شده است. سه فصل اول فیلم توسط استدیو ی ویت و با همکاری پرودامشن آی جی بوده است و فصل نهایی آن توسط استدیو ماپا ضبط شده است.

این فیلم انیمه زیبا در تاریخ 6آوریل 2013 برای اولین بار منتشر شده و ادامه دارد همچنین تحت لایسنس مانگا انترتیمنت و فانیمیشن است.قابل ذکر است که فیلم لایو اکشن آن در تاریخ های 1 اوت 2015 (بخش اول ) و درتاریخ 17 و 19 سپتامبر 2015 (بخش دوم ) آن منتشر شده است.همچنین شما عزیزانی که عاشق انیمه ها هستید میتوانید با دانلود انیمه Attack on Titan از سایت پر محتوای کاران مووی لحظات خوشی را به خود هدیه کنید.خلاصه داستان این انیمه این است که قرن‌ها پیش انسان‌ها توسط غول‌هایی به نام تایتان تا مرز نابودی پیش می‌روند. انسان‌های باقی‌مانده برای حفاظت از جان خود دیوارهای بلندی می‌سازند و به مدت 100 سال درون این دیوارها در امنیت کامل به سر می‌برند تا زمانی که یک تایتان غول آسا‌(تایتان عظیم الجثه) از راه می‌رسد و دیوار را خراب می‌کند.

انیمه Demon slayer

شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا به ژاپنی: 鬼滅の刃 و به هپبورن: Kimetsu no Yaiba یک مجموعه مانگا ژاپنی است که توسط کویوهارو گوتوگه نوشته و تصویر سازی شده‌است. این سری از فوریه 2016 تا مه 2020 توسط انتشارات شوئیشا در هفته‌نامه شونن جامپ به چاپ می‌رسید و فصل‌های آن در بیست و سه جلد تانکوبون جمع‌آوری شد. این انیمه زیبا در ژانر ماجراجویی ،خیال پردازی تاریک و هنرهای رزمی می باشد و نویسنده آن کویوهارو گوتوگه می باشد.ناشر آن شوئیشا است و این مانگا ذر دسته شونن قرار دارد.انتشار آن در هفته نامه ی شونن جامپ بوده و پخش اصلی آن یکبار در تاریخ 15فوریه 2016 و باری دیگر در 18 مه 2020 بوده است .همچنین کتاب های آن 23 جلد است.مجموعه ی تلویزیونی این انیمه نیز به کارگردانی هاروئو سوتوزاکی بوده است و باید دانست که آهنگ ساز این انیمه یوکی کاجیورا و شینا ماسارو هستند و همچنین در استویو یوفوتیبل ضبط شده است و از آوریل 2019 تا 28 سپتامبر 2019 در حال پخش بود. ادامه داستان انیمه در یک فیلم سینمایی تحت عنوان شیطان‌کش: فیلم کیمتسو نو یائیبا: قطار موگن در تاریخ 16 اکتبر 2020به نمایش درآمد و جز پرفروش های فیلم ژاپن قرار گرفت.شما عزیزان نیز میتوانید با دانلود انیمه demon slayer از سایتی معتبر مانند کاران مووی ،لحظات خوشی را سپری کنید.فصل دوم مجموعه تلویزیونی انیمه نیز به تعداد 18 قسمت است که از اکتبر 2021تا فوریه 2022در فوجی تلویژن پخش شد.تا فوریه 2021، این مانگا بیش از 150 میلیون نسخه شامل نسخه‌های دیجیتالی منتشر کرد که این مسأله آن را به نهمین مجموعه مانگای پرفروش تمام دوران تبدیل کرد. همچنین این مجموعه به عنوان پرفروش‌ترین مانگا در سال‌های 2019 و 2020 به‌شمار می‌رود. هر دو نسخهٔ مانگا و اقتباس انیمه باواکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان همراه بودند.داستان انیمه ماجراجویی نوجوانی را به نام تانجیرو کامادو دنبال می‌کند که بعد از اینکه خانواده اش طی اتفاقاتی کشته شدند و خواهر کوچکترش نزوکو به یک شیطان  تبدیل شد ،در تلاش است به یک شیطان کش تبدیل شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا