اخبار

بهترین خدمات باربری در استان تهران

فهرست مطلب

بهترین خدمات باربری در استان تهران

نیاز به خدمات باربری و حمل و نقل انواع کالا و محموله های در استان تهران به صورت همه روزه وجود دارد اما در این بین ارائه کنندگان خدمات باربری که دارای اعتبار و سابقه روشن باشند بسیار کم هستند.

وجود شرکت های غیر معتبر و دریافت هزینه های بسیار زیاد برای انتقال محموله های مختلف و حتی بروز مشکلاتی برای صاحبین محموله ها سبب شد تا در این مقاله به معرفی یکی از بهترین و تخصصی ترین شرکت های باربری در کشور بپردازیم.

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت ها با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات باربری به صورت همه روزه آماده همکاری با شما عزیزان است. مجموعه آنی بار یک شرکت باربری سراسری است که امکان بارگیری محموله ها از همه نقاط کشور را فراهم می نماید.

در ادامه مقاله به بررسی خدمات مجموعه آنی بار می پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع خدمات باربری آنی بار

شرکت باربری و حمل و نقل آنی بار به عنوان یکی از برترین شرکت های باربری به صورت همه روزه برای انتقال محموله های شما آماده همکاری تخصصی می باشد. تیم متخصص آنی بار با بهترین کیفیت حمل و نقل همه نوع کالا و محموله اعم از انواع محموله های صنعتی ، محموله های تجاری ، مواد غذایی و . . . را با بهترین کیفیت منتقل می نماید.

برای خدمات باربری و حمل و نقل اثاثیه نیز می توانید از طریق مجموعه آنی بار در اسرع وقت بهترین تخصصی ترین خدمات را در اختیار داشته باشید.

مجموعه آنی بار به دلیل در اختیار داشتن ناوگان گسترده باربری امکان انتقال و جابجایی محموله های مختلف را فراهم می نماید. برا کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق وبسایت anibar.net بهترین و کاملترین اطلاعات را کسب نمایید.

انواع خودروی باربری آنی بار

همانطور که گفته شد ، در مجموعه انی بار انواع خودروهای باربری برای انتقال محموله های مختلف آماده بارگیری و انتقال محموله های شما هستند. این ویژگی مجموعه آنی بار سبب شده است که امکان ارسال انواع محموله و کالاهای مختلف برای شما عزیزان فراهم گردد.

تیم متخصص مجموعه آنی بار از همه نقاط کشور انواع خودروهای باری زیر را در اختیار شما قرار میدهد :

  • تریلی ( کفی ، چادری ، کمرشکن ، یخچالی )
  • کامیون ( 10 تن / 15 تن / 911)
  • خاور ( مسقف / روباز )
  • نیسان وانت

هر یک از انواع خودروهای باربری که در مجموعه آنی بار برای انتقال و جابجایی محموله ها مورد استفاده قرار میگیرند دارای شرایط و امکانات مختلفی هستند. از همین جهت در خدمات باربری باید ابتدا مناسب ترین نوع خودروی باری بر اساس شرایط و وضعیت محموله ها انتخاب شوند.

در تیم حمل و نقل حرفه ای اسنپ بار کارشناسان و متخصصین بهترین خدمات را با کمترین هزینه و همراه مشاوره رایگان به شما عزیزان ارائه می نمایند. با شماره 57669-021 در تماس باشید.

باربری با کامیون

کامیون ها برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و به دلیل توان بالایی که در انتقال محموله ها دارند امکان ارسال محموله ها در اسرع وقت و در حجم زیاد را فراهم می نمایند. در شرکت باربری آنی بار انواع کامیون ها از نقاط مختلف کشور در اختیار شما قرار میگیرند که به صورت زیر هستند :

  • کامیون 10 تن یا کامیون تک
  • کامیون 15 تن یا کامیون جفت
  • کامیون 911 یا کامیون 5/5 تن

حمل بار با کامیون به صورت تخصصی نیاز به آشنایی با انواع کامیون ها و همچنین اطلاعات کامل در خصوص نوع محموله ها دارد . اگر قصد دارید محموله و کالاهای خود را به نقاط مختلف کشور ارسال کنید تنها کافیست با شماره های مجموعه باربری آنی بار در تماس باشید.

تیم متخصص آنی بار با بهترین کیفیت و در اسرع وقت برای انتقال محموله های شما آماده همکاری از تمام نقاط ایران می باشد. همین موضوع سبب شده است که مجموعه آنی بار به عنوان یکی از قوی ترین شرکت ها در باربری با کامیون های مختلف در کشور شناخته شود.

باربری با تریلی

تریلی ها به عنوان بزرگترین خودروهای باربری معمولا برای انتقال محموله های سنگین و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند . تریلی هایی که در مجموعه آنی بار مورد استفاده قرار می گیرند به صورت زیر می باشند :

  • تریلی کفی
  • تریلی بغلدار
  • تریلی چادری
  • تریلی کمرشکن
  • تریلی یخچالدار

 

برای حمل بار با تریلی باید به شرایط و نوع محموله ها توجه ویژه ای داشت. نحوه مهار و بستن بار روی تریلی بسیار مهم است. به عنوان مثال ، برای انتقال رول ورق حتما باید از تریلی کفی مخصوص رول استفاده نمود تا احتمال بروز خسارات تا حد زیادی کاهش یابد.

در مجموعه آنی بار انواع تریلی ها از همه نقاط کشور در اسرع شما قرار میگیرد . فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید و بهترین خدمات را در اختیار داشته باشید.

باربری با خاور

خاورها پرکاربرد ترین خودرو های باربری هستند که با توجه به نوع اتاق بارشان تنوع زیادی دارند از جمله خاور معمولی ، خاور بغل بازشو ، خاور مسقف ، خاور اتاق بزرگ ، که هر کدام از این خاورها برای حمل بارهای خاصی مورد استفاده قرار می گیرند .

خاورها برای حمل بار شهری و بین شهری تا وزن 4 تن مناسب می باشد . به عنوان مثال خاورمسقف برای حمل اثاث منزل ، حمل لوازم الکتریکی ، حمل کاغذ و . . . مناسب می باشد زیرا در برابر آب خوردگی از آن ها محافظت می کند .

خاور بغل بازشو برای حمل بارهای سنگین که بلند کردن آن ها با دست سخت است و نیاز به بارگیری با لیفتراک است ، مناسب می باشد.

برای حمل بار با خاور تنها کافیست با شماره های آنی بار در تماس باشید و بهترین خدمات را پس از مشاوره تخصصی ثبت سفارش کنید.

بیمه نامه معتبر برای باربری

یکی از ویژگی های آنی بار ، استفاده از بیمه نامه معتبر برای حفظ سرمایه و سلامتی بار و کالا شما می باشد

ما در مجموعه آنی بار ، حمل و نقل بار و کالا را با حرفه ای ترین و کامل ترین بیمه نامه ارائه می نماییم تا در صورت بروز حادثه ای برای محموله شما ، خسارات بصورت کامل به شما پرداخت گردد

خساراتی مانند آتش سوزی ، سرقت و تصادفات و . . . همگی تحت پوشش کامل بیمه نامه آنی بار می باشد

بیمه آنی بار تا سقف 100 میلیون تومان بصورت رایگان می باشد و در صورت افزایش میزان ارزش محموله ، می توانید با پرداخت هزینه ای اندک میزان پوشش بیمه بار را افزایش دهید

مشاوره تخصصی حمل و نقل و باربری

یکی از ویژگی های شرکت های معتبر ، ارائه خدمات مشاوره ای دقیق و حرفه ای و البته رایگان میباشد . در صورتی که برای حمل و نقل بار و کالا نیاز به خودروهای باربری دارید ، مشاوران با بررسی کامل محموله شما و شرایط آن ( وزن ، ابعاد و نوع ) بهترین و مناسب ترین خودروی باربری را در اختیارتان قرار میدهند

علاوه بر این ، برای حمل و نقل بارهای سبک و سنگین ، نیاز به بیمه نامه وجود دارد تا در صورت بروز حادثه ، نسبت به پرداخت خسارات اقدام شود . مشاوران با بررسی محموله و ارزش آن ، بیمه نامه ای متناسب با ارزش بار در اختیارتان قرار میدهند

برای مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار ، می توانید از طریق سامانه تلفنی 5 رقمی ما ( 57669-021 ) اقدام نمایید و با مشاوران ما در ارتباط باشید

علاوه بر این ، می توانید با ثبت درخواست از طریق سایت Anibar.net نیز درخواست مشاوره خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان با شما تماس حاصل نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا