اخبار

معرفی کتاب های کمک درسی ریاضی دهم ریاضی و تجربی

فهرست مطلب

اگر پایه دهم را مهم ترین و سرنوشت ترین مقطع در دوران تحصیل معرفی کنیم اغراق نکرده ایم، شما در این پایه با رشته ای که انتخاب می کنید آینده خود را رقم خواهید زد اما انتخاب فقط شروع راه است، شما در این را با هزاران دانش آموز رقابت خواهید کرد و در صورتی می توانید با موفقیت این راه را سپری کنید که با جدیت و تلاش فراوان در این راه گام بردارید.

خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج، پایه دهم برای موفقیت در کنکور بسیار حائز اهمیت است و اگر شما دروس پایه دهم را به خوبی فرا نگیرید قطعا در پایه های یازدهم و دوازدهم و در نهایت در کنکور سراسری به مشکل برخورد خواهید کرد.

در پایه دهم شما با مشکلات جدیدی مواجه خواهید شد، از جمله:

  1. حجیم شدن کتاب ها نسبت به پایه های قبلی
  2. تعداد بالای مباحث کتاب
  3. تخصصی شدن مباحث کتاب
  4. حساسیت و اهمیت بالای مباحث کتاب به دلیل امتحانات نهایی و کنکور
  5. سردرگمی و آشفتگی در روند تحصیلی

نگران نباشید شما تنها کسی نیستید که این مشکلات را دارید، توصیه ما به شما این است که ابهامات و علامت های سوال ذهن خود را با مراجعه به یک مشاور تحصیلی برطرف کنید و با شناختی کامل و درست از همان ابتدای مسیر خود را برای موفقیت در کنکور آماده کنید.

توصیه دیگر ما به شما این است که حتما از کتاب های کمک درسی برای دروس خود استفاده کنید زیرا با توجه به بالابودن جمعیت کلاس ها، کم بودن زمان و … معلمان نمی توانند مفاهیم کتاب را به صورت کامل و کنکوری به شما آموزش دهند.

یکی از دروس بسیار مهم و تاثیر گذار در کنکور ریاضی و تجربی درس ریاضی است، اکثرا دانش آموزان در این درس به مشکل برخورد می کنند و توانایی درک مباحث این درس برایشان سخت است، دانش آموزان باید از پایه دهم مباحث قوی بیاموزند تا بتوانند در کنکور موفق شوند، استفاده از کمک درسی ریاضی دهم تجربی و ریاضی دهم کار را بسیار آسان خواهد کرد.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی دهم تجربی و ریاضی

به علت تفکر غلطی که درباره سخت بودن درس ریاضی وجود دارد میانگین درس ریاضی اکثر دانش آموزان در کنکور تجربی و ریاضی نزدیک به صفر است، شاید در نگاه اول درس ریاضی برای شما نیز سخت به نظر برسد اما شما می توانید با استفاده از کتاب کمک درسی ریاضی این مباحث به ظاهر سخت را به خوبی یاد بگیرید.

ما در ادامه چندین کتاب خوب کمک درسی ریاضی دهم تجربی و ریاضی به شما معرفی خواهیم کرد تا با درک کامل مطالب هم در امتحانات و هم در کنکور نتیجه خوبی بگیرید.

کتاب ریاضی دهم تجربی و ریاضی سری میکرو طبقه بندی گاج

یکی از کتاب های خوب کمک درسی ریاضی دهم تجربی و ریاضی کتاب میکروطبقه بندی گاج است که در 480 صفحه و سه بخش کلی (آموزش، بانک تست و پاسخنامه تشریحی) تالیف و به چاپ رسیده است، در بخش آموزش سعی شده تمام نکات مورد نیاز دانش آموز بیان شود، پس از مطالعه بخش آموزش شما می توانید با استفاده از بانک تست کتاب میزان یادگیری خود را محک بزنید و با استفاده از پاسخنامه تشریحی کتاب مشکلات و ابهامات خود را شناسایی و حل کنید.

از ویژگی های این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درسنامه های جامع و مفید
  2. استفاده از تست ها و مثال های آموزشی (251 تست آموزشی)
  3. سوالات چهار گزینه ای مختلف(760 تست واجب، 395 تست تسلط و 302 تسط IQ)
  4. درجه بندی سختی سوالات
  5. پاسخ نامه تشریحی

کتاب ریاضی دهم تجربی و ریاضی سری پرسمان گاج

از دیگر کتاب های انتشارات گاج برای درس ریاضی دهم تجربی و ریاضی می توان به کتاب پرسمان گاج اشاره کرد، این کتاب در ابتدا درسنامه مختصر و مفید از مباحث ارائه می کند و در ادامه با استفاده از سوالات و تمرین های مشابه کتاب درسی سطح یادگیری دانش آموز را ارزیابی می کند.

از ویژگی های این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درسنامه های کوتاه و مفید
  2. بانک سوالات امتحانی
  3. مشخص کردن سوالات ویژه شب امتحان
  4. پاسخ نامه تشریحی
  5. آزمون های نوبت اول و دوم دوره های گذشته

 

کتاب تست ریاضی دهم تجربی و ریاضی خیلی سبز

کتاب تست ریاضی دهم تجربی و ریاضی خیلی سبز مباحث کتاب درسی را با لحنی روان و قابل فهم توضیح داده و تست هایی برای هر درس ارائه نموده که رفته رفته سخت­تر می شوند، تا دانش آموز با حل این تست ها آموزش خود را تثبیت کند.

از ویژگی های این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درسنامه های کامل با لحن شیرین و ساده
  2. طبقه بندی تست ها
  3. سوالات تستی و پاسخنامه تشریحی
  4. حل سوالات به دو روش تستی و تشریحی

کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضی دهم تجربی و ریاضی خیلی سبز

اگر به دنبال کتابی هستید سطح آمادگی شما را در دو سطح کنکوری و امتحانی افزایش دهد کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضی دهم خیلی سبز یکی از بهترین گزینه ها است.

این کتاب در ابتدا درسنامه کاملی به شما ارائه می دهد و شما را برای هر نوع آزمونی آماده می کند، پس از پایان درسنامه سوالات تشریحی قرار گرفته تا یادگیری شما را تثبیت و برای امتحانات آماده کند و در نهایت سوالات تستی و کنکوری قرارگرفته تا شما با تکرار و تمرین بتوانید سوالات کنکوری را در سریع ترین زمان پاسخ بدهید.

کتاب سه بعدی ریاضی دهم تجربی و ریاضی الگو

اگر به دنبال کتاب هستید که درس نامه های جامع و پر باری داشته باشد ما به شما کتاب سه بعدی ریاضی دهم الگو را معرفی کنیم، تمرکز این کتاب بیشتر بر روی توضیح و تشریح مباحث کتاب درسی است تا دانش آموز به راحتی بتواند از پس آزمون های تشریحی و امتحانات بر بیاید.

این کتاب از سه قسمت زیر تشکیل شده است:

  1. درسنامه های جامع و مفصل که تمام نکات کتاب را به صورت کامل و دقیق توضیح می دهد
  2. سوالات استاندارد و پرسش های تشریحی منطبق با کتاب های جدید
  3. پرسش های چهار گزینه ای استاندارد با پاسخ نامه تشریحی

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا به شما درباره پایه دهم و مشکلاتی که ممکن است با آنها مواجه شوید آشنا کنیم تا این مقطع تحصیلی را به خوبی سپری کنید. تمرکز شما نباید فقط بر روی امتحانات باشد زیرا آزمون مهم­تری (کنکور سراسری) در پیش رو دارید، شما باید با سوالات تستی و نحوه پاسخ به آنها آشنا شوید و این امر تنها با استفاده از کتاب های درسی ممکن نیست.

برای تسلط به مباحث و آشنایی با کنکور و سوالات تستی باید حتما از کتاب های کمک درسی استفاده کنید، ما در این مقاله به معرفی کتاب های کمک درسی ریاضی دهم تجربی و ریاضی پرداختیم که یکی از مهم­ترین دروس کنکور است.

تلکتاب یکی از بهترین سایت های خرید اینترنتی کتاب است، اگر می خواهید با سایر کتاب های کمک درسی نیز آشنا شوید می توانید با مراجعه به سایت تلکتاب، کتابی منطبق با نیازهای خود خریداری کنید و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا