اخبار

بهترین لوله بازکنی و تخلیه چاه در قزوین

فهرست مطلب

لوله بازکنی

به طور حتم گرفتگی لوله فاضلاب می‌تواند برای ساکنان ساختمان آزار‌دهنده باشد. در صورت برخورد با این مسئله آزار‌دهنده باید با افراد متخصص لوله بازکنی تماس گرفت تا با رفع گرفتگی لوله، از ایجاد مشکلات جدی‌تر جلوگیری شود. عدم توجه به گرفتگی لوله یا پر شدن چاه فاضلاب، مشکلات و هزینه های بسیاری را جهت رفع به همراه دارد. بسیاری از افراد در این شرایط با شرکت‌های لوله بازکنی تماس برقرار خواهند کرد تا آن‌ها با استفاده تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته گرفتگی لوله فاضلاب را حل کنند.

از مهم‌ترین تجهیزات جهت رفع مشکل گرفتگی لوله، دستگاه‌های فنر زنی و پمپ تراکم هوا است. طی این مقاله از سوی بلاگ فاوبینو به جمع‌آوری مطالبی درباره گرفتگی لوله فاضلاب و راهکار‌های موثر جهت رفع آن توسط شرکت تخیله چاه در قزوین پرداخته شده است. امیدواریم این مطالب برای شما خوانندگان عزیز به‌ویژه تعمیرکاران و ساکنان شهر قزوین، جذاب و مفید باشد.

نکات کلیدی برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

بدون تردید ساکنان ساختمان با رعایت چند نکته ساده و اساسی، می‌توانند از گرفتگی لوله‌های فاضلاب جلوگیری کنند. از اصلی‌ترین این نکات، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افراد در زمان استفاده توالت فرنگی، از انداختن دستکال کاغذی در آن خودداری کنند.
  • مو در دورن چاه حمام انداخته نشود.
  • هنگام استفاده از دستشویی ایرانی، دقت شود تا چیزی وارد سیفون نشود.
  • در زمان شستن ظرف‌ها، روغن و ته مانده مواد غذایی در سینک ریخته نشود.

مهم‌ترین تجهیزات لوله بازکنی قزوین

گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان مشکلات بسیاری با خود مانند: انتشار بوی بد را به همراه داشته و در نتیجه ساکنان ساختمان باید برای رفع این مشکل، خیلی سریع دست به‌کار شوند. استفاده از خدمات تخصصی نیرو‌های لوله بازکنی درقزوین، می‌تواند بهترین راهکار باشد. نیرو‌های مجموعه لوله بازکنی قزوین با تجهیزات معتبر و دستگاه‌های استاندارد با توجه به شرایط گرفتگی لوله و تخصص خود انتخاب خواهند کرد. در ادامه توضیحاتی مختصر درباره انواع تجهیزات و دستگاه‌ها جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب پرداخته شده است.

دستگاه فنر زنی

از کاربردی‌ترین و معروف‌ترین تجهیزات رفع گرفتگی لوله فاضلاب، دستگاه فنر زنی بوده و قطعات اصلی دستگاه شامل فنر بلند فولادی و پمپ گرداننده است. افراد هنگام استفاده از این دستگاه فنر فولادی را وارد لوله دستگاه کرده و سپس با استفاده از پمپ، فنر در داخل لوله حرکت یا گردش خواهد کرد تا گرفتگی لوله را برطرف کند.  استفاده از این دستگاه در ساختمان‌های قدیمی به‌دلیل انباشته شدن رسوبات، توصیه شده و به طور حتم با استفاده از دستگاه فنر زنی به‌شکل منظم و مرتب، سلامت لوله‌های ساختمان تضمین خواهد شد.

دستگاه پمپ تراکم هوا

از آسان‌ترین شیوه‌های بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب، استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا خواهد بود. این دستگاه با فشار هوا، همه رسوبات و گرفتگی‌های داخل لوله را به حرکت درآورده و نتیجه این فرایند، نابودی آن‌ها است. از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا، می‌توان به عملکرد آنی یا ناگهانی در کنار سازگار بدون آن با محیط زیست اشاره کرد. البته نیرو‌های کاربلد هنگام به‌کارگیری این روش، تمام مجرا‌های فاضلاب مانند: سینک ظرفشویی را مسدود خواهند کرد. در صورت توجه نکردن به این مسئله  فشار هوا دستگاه و باز بودن مجرا‌ها، باعث فوران کردن رسوبات فاضلاب از دیگر نقاط ساختمان خواهد شد.

شیوه‌های موثر تخلیه چاه

در صورت پر شدن چاه فاضلاب ساختمان، باید منتظر عواقب وحشتانکی مانند: ریزش خاک زمین‌های اطراف  ساختمان بود. بنابراین ساکنان ساختمان در زمان مواجه شدن با نشانه‌های این مشکل مانند گرفتگی لوله فاضلاب یا مشاهده سوسک در ساختمان، باید سریعا وارد عمل شوند. بهترین تصمیم جهت برطرف کردن این مشکل، تماس با نیرو‌های کاربلد و متخصص تخلیه چاه درقزوین است. این افراد پس از حضور در محل چاه و ارزیابی‌های اولیه خود، بهترین روش را جهت رفع مشکل به‌کار خواهند گرفت. در ادامه به معرفی برخی از روش‌های موثر تخلیه چاه پرداخته شده است.

ماشین لجن کش

بدون شک ساده‌ترین و رایج‌ترین شیوه جهت تخلیه چاه، استفاده از ماشین لجن کش است. شرکت‌های کاربلد و متخصص در زمینه تخلیه چاه، ماشین یا دستگاه‌های مکنده را به محل مورد نظر اعزام خواهند کرد. سپس با استفاده از یک لوله، فاضلاب انباشته شده درون چاه را به داخل تانکر کشیده و بعد فاضلاب‌های جمع شده را در محل دیگری تخلیه خواهند کرد. البته محل تخلیه فاضلاب‌ها، توسط شهرداری مشخص شده و همچنین تمام استاندارد‌های بهداشتی در محل رعایت خواهد شد.

پمپ تخلیه

استفاده از روش پمپ تخلیه جهت خالی کردن فاضلاب انباشته شده در چاه، یک شیوه سنتی بوده و این روز‌ها مانند گذشته از آن استقبال نخواهد شد. هنگام استفاده از این روش، پمپ تخلیه را داخل چاه فرستاده و تا زمانی که فاضلاب درون چاه وجود دارد، فرایند تخلیه چاه انجام خواهد شد. البته پس از خاموش کردن پمپ، بخشی از فاضلاب موجود در شیلنگ به درون چاه بازگشته و در نتیجه چاه به‌طور دقیق تخلیه نخواهد شد.

لایروبی کردن چاه

این شیوه آخرین مرحله جهت تخلیه چاه بوده و نیاز به تخصص در کنار مهارت بسیار دارد. گاهی اوقات چاه فاضلاب کارایی خود را از دسته داده و با وجود چند بار استفاده از پمپ تخلیه یا لجن کش، مجددا پر خواهد شد. بنابراین نیرو‌های متخصص شرکت لوله بازکنی شهر قزوین، استفاده از شیوه لایروبی را پیشنهاد خواهند کرد تا به‌کمک این روش تمام رسوبات و لجن‌های روی دیواره چاه با استفاده از تجهیزات ویژه تراشیده شود.

سخن پایانی

هنگام گرفتگی لوله فاضلاب یا تخلیه چاه، باید از افراد متخصص کمک گرفت تا آن‌ها با استفاده از ابزار استاندارد مشکل را خیلی زود برطرف کنند. بدون تردید تیم با‌تجربه و متخصص لوله بازکنی و تخلیه چاه قزوین با ارائه خدمات شبانه روزی، می‌توانند بهترین گزینه جهت رفع گرفتگی لوله یا تخلیه چاه و انجام فرایند لایروبی باشند. البته این مجموعه با ارائه خدمات مشاوره و اجرای خدمات فنی ساختمان، هدفی جزء جلب رضایت مشتری‌های خود را ندارد.

به‌طور مثال در صورتی که تخلیه چاه فاضلاب مشکلات ساختمان را برطرف نکرد، تیم مجرب این مجموعه معتبر در کوتاه‌ترین زمان چاه فاضلاب حفر کرده و البته آن‌ها برای انجام اینکار، از 20 سال تجربه و تخصص خود استفاده خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا