اخبار

خرید صندل زنانه

پاهای ظریف و حساس یک خانم نیازمند استفاده از صندل استاندارد است. به همین دلیل ما گلچینی از صندل راحتی زنانه را پیشنهاد می کنیم. این مدل ها که در دسته بندی های مجزای پاشنه دار مجلسی، لژدار و تخت مختص تابستان و زمستان طراحی شده اند، متناسب با ارگونومی پا بوده و از کف پا و انگشتان به خوبی پشتیبانی و محافظت می نمایند.
در این مطلب می توانید با ویژگی های محصولات این مجموعه آشنا شوید تا در زمان خرید صندل زنانه و دخترانه مناسب خود، بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

خرید صندل زنانه

طراحان صندل دست ساز « سونیا روی » با استفاده از دانش روز، کلیه محصولات را با ویژگی های ذیل در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند:

1- محل تکیه گاه پاشنه صندل ثابت و نرم است و از حرکت عمودی یا افقی پاشنه جلوگیری می نماید.

2- در همه مدل ها از کفی ضخیم استفاده شده تا بتواند ضربه را جذب کند و از مچ پای شما هنگام راه رفتن محافظت نماید.

خرید صندل زنانه
خرید صندل زنانه

3- قطر پاشنه صندل در مدل‌های پاشنه دار کمتر از 2.5 سانتی متر نخواهد بود. زیرا عدم توجه به این موضوع سبب شده تا پاشنه و مچ پا ناپایدار گردیده و در نتیجه مستعد پیچ ​​خوردگی و درد جلوی پا خواهد شد.

4- پهنای صندل باید به اندازه پای فرد باشد تا حمایت مناسبی از پا نماید. کلیه محصولات براساس ارگونومی پای خانم های ایرانی ساخته شده، در نتیجه از اندازه استانداردی برخوردار است. به همین دلیل هنگام خرید صندل زنانه حتی برای افرادی که پای پهنی دارند، مشکلی بوجود نخواهد آمد.

5- در طول تابستان، مشکلات گردش خون رایج است. طراحان ما برای محدود کردن این اتفاق، مدل هایی با پاشنه کوتاه گوه ای را طراحی نموده اند. این صندل های گوه ای بازگشت وریدی را در رگ های خونی شما تضمین می کنند. به لطف انواع صندل لژدار کنفی موجود در این مجموعه، پاها در فصل تابستان کمتر ورم خواهند نمود.

انواع صندل های زنانه با رنگ بندی و طرح های متنوع

صندل های تابستانی و زمستانی این فروشگاه در رنگ بندی های متفاوت موجود است. از رنگ کلاسیک مشکی گرفته تا رنگ های سرخابی و نارنجی جیغ، شما می توانید برای استایل خود یک مدل را برگزینید. محصولات در دو مدل پشت باز یا بسته تولید شده اند. به دلیل استفاده از زیره های باکیفیت، بسیار سبک هستند و دوام زیادی دارند. خرید صندل زنانه پشت بسته در شرایط ناپایدار مثلاً هنگام پیاده روی ترجیح داده می شود.

فروش جدیدترین مدل های صندل

صندل ها می توانند زیبایی استایل شما را تکمیل کنند. طراحان ما از جدیدترین ترندهای حال حاضر کشورهای اروپایی اطلاعات کافی دارند و مدل های منحصر به فردی را خلق نموده اند. هریک از مدل ها با یک نوع استایل خاص نظیر کژوال، رسمی، روزمره و … مطابقت دارد. کلیه مدل های تولید شده در انحصار برند « سونیا روی » است و نظیر آن را در بازار نخواهید یافت. انواع صندل دخترانه و زنانه مدل جدید را بهترین درجه کیفی دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا