اخبار

حرفه ای ترین کلاس باریستایی تهران با مزایای آموزشی عالی در کافی پارس

فهرست مطلب

افراد زیادی به دنبال حرفه ای ترین کلاس باریستایی تهران هستند تا بتوانند وارد شغل و هنر باریستایی شده و در کافه و رستورانهای معتبر و حرفه ای به بهترین شکل ممکن به مشتریان خدمت کنند و کسب و کاری پر سود را تجربه کنند. به همین دلیل قصد داریم بهترین کلاس باریستایی تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در آینده صنعت قهوه و باریستایی موفق شوید. پس اگر شما هم به صنعت باریستایی علاقه مند هستید حتما پیشنهاد میکنم با ما همراه باشید.

امروزه میان هنرها و مشاغل روز، شغل باریستایی مورد توجه افراد قرار گرفته است؛ حرفه‌ای که نه تنها مهارت‌های فنی دقیقی را می‌طلبد بلکه لمس ظرافت‌های هنری را نیز می‌جوید. از این رو آموزشگاه های زیادی، آموزش های حوزه باریستایی را در اختیار هنرجویان قرار می دهند، اما دقت داشته باشید که تمامی این آموزشگاه ها معتبر و قابل اعتماد نیستند و حتما بهترین را در اختیار شما قرار نمی دهند پس توصیه می کنیم حتما در انتخاب آموزشگاه دقت کنید.

میخواهیم حرفه ای ترین و بهترین کلاس باریستایی تهران را به علاقه مندان ورود به این صنعت معرفی کنیم تا وقت و هزینه خود را به هیچ عنوان هدر ندهند. با توجه به تحقیقی که در قالب پیدا کردن حرفه ای ترین کلاس باریستا صورت گرفت آموزشگاه کافی پارس به عنوان بهترین انتخاب شد و این انتخاب بر اساس دلایلی صورت گرفت و آن مزایای آموزشی عالی است که این آموزشگاه برای هنرجویان فراهم کرده تا دلیلی بر رضایت افراد باشد و روز به روز هنرجویان بیشتری را برای تبدیل به یک باریستای حرفه ای جذب کند. در واقع اساس کار کافی پارس ارائه آموزشی با کیفیت با مزایای ویژه و مدرکی معتبر است.

چرا کافی پارس حرفه ای ترین کلاس باریستا تهران را ارائه می دهد؟

اگر بخواهیم از لحظه ثبت نام تا خروج از این آکادمی را در نظر بگیریم، لحظه به لحظه آن یک مزیت در انتظار ارائه به هنرجویان است.

مزیت ثبت نام کلاس باریستایی تهران در آموزشگاه کافی پارس

هنرجویان برای مراجعه و شرکت در کلاس باریستایی آکادمی کافی پارس در همان قبل از ثبت نام می توانند از مزیت مشاوره رایگان و بازدید حضوری از کلاس های آموزشی استفاده کنند تا در صورت رضایت در مجموعه ثبت نام کنند.

برای مشاوره رایگان با شماره های زیر در تماس باشید:

09202775857

09962028030

 

برگزاری حرفه ای ترین کلاس نیمه خصوصی با مزایای ویژه

کلاس های آموزش باریستایی به صورت نیمه خصوصی برگزار می شود و حداکثر تا 3 هنرجو در هر کلاس آموزش می بیند. مزیت برگذاری کلاس به این شکل این است که هنرجویان با هر میزان سطح هوشی که دارند می توانند از کلاس بهره کافی را ببرند و با استاد و سایر هنرجویان به تبادل اطلاعات بپردازند.

هنرجویان برای شرکت در کلاس های آموزشی می توانند با توجه به مشغله کاری و درسی خود روز و ساعت حضور در کلاس را انتخاب کنند و احتیاجی نیست که برای شروع کلاس ها صبر کنند.

تمامی کلاس های آموزشی همانند یک کافه حرفه ای تجهیز شده اند و تمامی هنرجویان با تجهیزات و امکانات یک کافه ای آشنا شده و کار با آنها را فرا می گیرند تا به هیچ عنوان در بازار کار چالشی نداشته باشند.

سرفصل های آموزشی در کافی پارس دقیقا مناسب نیاز بازار کار به هنرجویان ارائه می شود، در ضمن این سرفصل ها با سرفصل های  سازمان فنی و حرفه ای تطبیق داده شده است و از اعتبار ویژه ای برخوردار است. آموزش ها دقیقا طوری است که شما در چالش های شغل باریستایی با آنها رو به رو می شوید و به راحتی می توانید با مهارت هایی که کسب کرده اید از آنها عبور کنید.

 

مزیت بعدی که در برگزاری کلاس باریستایی تهران آکادمی کافی پارس وجود دارد حرفه ای ترین اساتید با مهارت ها و تخصص های کامل و ویژه است که به هنرجویان آموزش می دهند چگونه به یک باریستای حرفه ای تبدیل شوند.

چنانچه هنرجویی آموزش ها را به خوبی فرا نگیرد، اساتید کافی پارس اجازه دارند دوره آموزشی و سرفصل آموزشی را تا یادگیری کامل وی ادامه دهند. و این تضمین وجود دارد که هنرجویان حتما تمامی موارد آموزشی را فرا گیرند و رضایت وی را جلب کنند.

اعطای مدرک معتبر و بین المللی با مزیت های ویژه

پيش از ورود به دنیای کسب و کارهای مبتنی بر آموزش، توجه به اعتبار و صلاحیت مدارک تخصصی از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این راستا، آکادمی کافی پارس با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور، به نمایندگی از این سازمان، مدرک باریستایی حرفه ای را ارائه می‌کند.

این مدرک، که از معتبرترین مدارک موجود در این فضا محسوب می‌گردد، نمادی از مهارت شما در زمینه باریستایی است و به عنوان یک سند اتمام دوره معتبر، فرصت‌های شغلی و حرفه‌ای قابل توجهی را به همراه دارد.

یکی از جنبه‌های بارز این مدرک، دوزبانه بودن آن است که ویژه‌ی افرادی طراحی شده است که به دنبال مهاجرت هستند. دارندگان این گواهینامه می‌توانند با استفاده از آن به عنوان یک سند معتبر بین‌المللی، فرایند مهاجرت در کشور مورد نظر خود را تسهیل نمایند و از مزایای تخصصی آن به طور کامل بهره‌مند شوند.

 

برای کارآفرینانی که در پی راه‌اندازی کافه یا رستوران خود هستند، این مدرک می‌تواند یک مزیت رقابتی اصلی به شمار رود. داشتن این گواهینامه نه تنها فرآیند دریافت مجوز کسب و کار را ساده‌تر می‌کند، بلکه درخواست وام‌های بانکی را نیز با ارائه این سند حرفه‌ای، عملی تر می‌سازد.

تضمین بازار کار به عنوان بهترین مزیت کافی پارس مناسب هنرجویان

افرادی که قصد دارند وارد بازار کار شوند، همیشه این چالش را با خود به همراه دارند که چگونه وارد بازار کار شوند. کافی پارس این چالش را هم برای هنرجویان حل کرده است و بعد از اتمام دوره آنان را به رستوران ها و کافه های معتبری که نیاز به نیروی کار حرفه ای و ماهر دارند معرفی می کند.

پشتیبانی 5 ساله آموزشگاه کافی پارس

کافی پارس برای تمامی هنرجویان کافی پارس یک پشتیبانی 5 ساله و رایگان در نظر گرفته که هنرجویان با وجو این مزیت می توانند از امکانات ویژه کافی پارس استفاده کنند.

اولین مورد شرکت در کلاس های رفع اشکال و استفاده از تجهیزات کافی پارس است که همراه با استاید برگزار می شود و دومین مورد شرکت در ورکشاپ ها و تور های بازدید از کارخانجات رایگان می باشد که به منظور ارتقاء علم هنرجویان برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا