اخبار

معرفی بهترین هتل های کرمانشاه در رزرواسیون آریا

فهرست مطلب

شهر تاریخی و زیبای کرمانشاه می‌تواند سفری خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. این شهر به عنوان یکی از مقاصد توریستی مهم در کشور شناخته می‌شود و با آثار تاریخی باستانی و جاذبه‌های دیدنی با معماری اصیل و طبیعتی خیره کننده، هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر قصد سفر به این شهر شگفت‌انگیز را دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید تا بهترین هتل های کرمانشاه را معرفی کرده و خدمات و امکانات هتل های کرمانشاه را بررسی کنیم.

نکته مهم درباره هتل های کرمانشاه

نکته مهم درباره انتخاب در میان هتل های کرمانشاه این است که سعی کنید هتل خود را در محلی انتخاب کنید که تا جاذبه‌های دیدنی فاصله کمی داشته باشید و برای دیدن هر مکانی، نیاز به هزینه بالا و سپری کردن زمان زیادی نداشته باشید. به همین خاطر نیز ما در این مقاله به معرفی بهترین هتل های کرمانشاه که علاوه بر نزدیک بودن به اماکن تفریحی و گردشگری، خدمات و امکانات مناسبی نیز ارائه میدهند پرداخته‌ایم.

معرفی بهترین هتل های کرمانشاه

هتل پارسیان آزادی کرمانشاه

میتوان به جرات گفت که بهترین هتل های کرمانشاه نیز توانایی رقابت با هتل پارسیان را ندارند. این هتل زیبا و بزرگ به عنوان یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل‌های این شهر شناخته می‌شود. با ۹ طبقه بنا و ۱۰۰ واحد اقامتی شیک و مجهز، این هتل انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت یک خوابه و رویال را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. فعالیت این هتل زیبا در سال ۱۳۸۹ آغاز شده و امکانات و خدمات کامل و مدرنی را فراهم می‌کند.

موقعیت مکانی عالی هتل پارسیان کرمانشاه، به مهمانان این هتل امکان دسترسی آسان به مرکز شهر، فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری مانند طاق بستان، تکیه بیگلر بیگی، درخت رحمت و دیگر اماکن جذاب و دیدنی را می‌دهد.

رستوران هتل نیز در طبقه نهم و با چشم‌اندازی زیبا از شهر قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، محلی، دریایی و فست فود را ارائه می‌دهد.

آدرس هتل پارسیان: بلوار شهید کشوری، جنب پل ولایت.

هتل جمشید کرمانشاه

علاوه بر هتل‌های لوکس و پنج ستاره کرمان، هتل جمشید که به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل های کرمانشاه شناخته می‌شود، می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای اقامت در این شهر باشد. این هتل در منطقه‌ای خوش‌آب و هوا قرار دارد و با ۲ طبقه بنا و ۴۰ اتاق متنوع و شیک، در سال ۱۳۸۶ در بلوار طاق بستان تاسیس شد. همچنین به منظور بهبود کیفیت خدمات، در سال ۱۳۹۵ نیز بازسازی شد.

با توجه به موقعیت مکانی مناسب و قرارگیری در یکی از بهترین نقاط شهر، مسافران و مهمانان هتل جمشید کرمانشاه می‌توانند به راحتی به جاهای دیدنی این شهر مانند طاق بستان، درخت رحمت، بام کرمانشاه، شکارگاه خسرو پرویز و امام‌زاده ابراهیم دسترسی داشته باشند.

آدرس هتل جمشید: انتهای بلوار طاق بستان.

هتل آزادگان کرمانشاه

هتل آزادگان که یکی از هتل‌ های کرمانشاه با چهار ستاره و شهرت فوق‌العاده مثبتی در میان مردم این شهر است، به عنوان یکی از بهترین هتل‌ های کرمانشاه نیز شناخته می‌شود. این هتل با ۳ طبقه بنا و ۱۱۱ واحد اقامتی مدرن و امکانات رفاهی کامل، اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل در سال ۱۳۶۸ تاسیس شده و در سال ۱۳۹۷ با فضایی لوکس و امکانات بروز بازسازی گردیده است.

موقعیت مکانی هتل آزادگان در کرمانشاه، به مهمانان این هتل امکان دسترسی آسان به شکارگاه خسرو پرویز که تنها شکارگاه باقی‌مانده از دوران ساسانیان است و سایر جاذبه‌ها و اماکن تاریخی و دیدنی مانند طاق بستان را می‌دهد. از جمله امکانات و خدمات مهم هتل آزادگان نیز می‌توان به رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، کافی‌شاپ، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، پارکینگ، فضای سبز، اینترنت رایگان و غیره اشاره کرد.

آدرس هتل آزادگان: شهرک تعاون، ابتدای جاده سنندج.

هتل سینا کرمانشاه

هتل سینا کرمانشاه، یک هتل دو ستاره ممتاز است که دارای ساختمانی دو طبقه و ۲۶ اتاق با تخت‌های یک نفره، دو نفره، سه نفره و اتاق‌های خانوادگی چهار نفره است. این هتل در سال ۱۳۵۸ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۲ جهت ارتقای کیفیت خدمات و امکانات بازسازی شده است. همچنین، این هتل در مرکز شهر و در نزدیکی مراکز مهم و اماکن دیدنی واقع شده است. با توجه به قیمت مقرون به صرفه و خدمات و امکانات مناسب، این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل‌های اقتصادی کرمانشاه محسوب می‌شود.

امکانات و خدمات اصلی هتل سینا شامل خدمات اتاق، فضای سبز، صندوق امانات، خدمات تور، پارکینگ، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، رستوران و خدمات خانه‌داری می‌باشد.

آدرس هتل سینا: بلوار جمهوری اسلامی، پایین تر از بیمارستان امام خمینی.

هتل رسالت کرمانشاه

هتل رسالت کرمانشاه، یکی از هتل‌های قدیمی‌ و از بهترین هتل‌های این شهر است که به دلیل قیمت ارزنده و خدمات مناسب خود شناخته می‌شود. این هتل از سال ۱۳۵۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین در سال ۱۳۹۷، هتل رسالت به منظور ارتقا سطح خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت و اکنون با ۱۰ طبقه بنا و ۶۰ واحد اقامتی شیک، مسافران را میزبانی می‌کند.

موقعیت مکانی هتل رسالت کرمانشاه در مرکز شهر و در نزدیکی مراکز خرید کرمانشاه و جاذبه‌های دیدنی و جذابی از جمله تکیه معاون الملک، مسجد حاج شهبازخان و مسجد عماد الدوله واقع شده است.

آدرس هتل رسالت: میدان فردوسی.

هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه

هتل آپارتمان کوروش کرمانشاه، با مساحتی بالغ بر ۱۲۵۰ متر مربع و در ۵ طبقه بنا در یکی از مناطق خوش آب و هوا و مناسب کرمانشاه در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل آپارتمان به دسته‌ بندی هتل های سه ستاره تعلق دارد و دارای ۲۸ واحد اقامتی است. هتل کوروش انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته، و واحدهای دو خوابه با ظرفیت دو، چهار و پنج نفره را در اختیار میهمانان قرار میدهد.

هتل آپارتمان کوروش به عنوان نخستین هتل آپارتمان کرمانشاه، موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و دسترسی مناسبی به مرکز شهر و جاذبه‌های دیدنی و گردشگری را فراهم می‌کند. علاوه بر این، این هتل از امکانات و خدمات پیشرفته‌ای مانند رستوران، استخر، جکوزی، پارکینگ، آژانس مسافرتی و غیره بهره می‌برد.

آدرس هتل آپارتمان کوروش: خیابان ۲۲ بهمن، بلوار گلریزان، نبش کوچه حسینی، پلاک ۴۴.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا