اخبار

با بهترین هتل های چالوس آشنا شوید

فهرست مطلب

یکی از مناطق زیبا و خاطره انگیز شمال، شهر چالوس است. این منطقه به دلیل فاصله اندک با جنگل، کوه و دریا همواره پذیرای گردشگران زیادی بوده است. به همین دلیل در چالوس، چندین هتل خوب مانند هتل پارسیان خزر چالوس را می توان مشاهده کرد. در این مطلب، می خواهیم با برخی از بهترین هتل های چالوس آشنا شویم.

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل 5 ستاره و لوکس ونوس در 100 متری شهرک نمک آبرود و در میان جنگل های شمال کشور قرار دارد. ونوس پلاس در سال 1396 با 13 طبقه و 136 اتاق فعالیت خود را آغاز کرد. معماری و دکوراسیون هتل، فوق العاده مدرن و چشم نواز است و امکانات عالی به مهمانان ارائه می دهد.

با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای زیبای جنگل و قدم زدن در محیط سرسبز منطقه لذت ببرید. علاوه بر این، فاصله اندکی نیز تا مرتفع ترین تله کابین کشور خواهید داشت. همان طور که اشاره شد، امکانات مناسبی در هتل ونوس پلاس وجود دارد؛ از جمله این امکانات می توان به پارکینگ، سالن بدنسازی، بیلیارد، رستوران با موسیقی زنده، کافی شاپ و غیره اشاره کرد.

هتل پارسیان خزر چالوس

پارسیان خزر در سال 1354 در زمینی به مساحت 13 هکتار، ساخته شد و نام قدیم آن هتل هایت چالوس بوده است. این هتل 5 ستاره زیبا به دلیل قرارگرفتن در میان دریا و جنگل، چشم انداز فوق العاده ای به مهمانان خود ارائه می دهد. در اطراف هتل، جنگل های هیرکانی قرار دارند و شما می توانید به راحتی به دریا، کوه و جنگل دسترسی داشته باشید.

هتل پارسیان خزر 164 واحد اقامتی در دو بال شرقی و غربی خود دارد. در سال 1397 واحدهای بال غربی، مورد بازسازی قرار گرفتند. از جمله امکانات اتاق های این هتل می توان به یخچال، صندوق امانات، تلویزیون، مینی بار، اینترنت و چای ساز اشاره کرد.

رستوران لوکس و شبانه روزی پارسه با گنجایش 250 نفر پذیرای مهمانان است. در این رستوران، انواع غذاهای بین المللی در سه وعده سرو می شوند. به غیر از پارسه، رستوران بنفشه نیز با 75 نفر ظرفیت غذاهای فست فود و فرنگی را به مهمانان ارائه می دهد.

یکی دیگر از مزایای هتل پارسیان خزر چالوس ارائه امکانات ساحلی است؛ برخی از این امکانات شامل جت اسکی، قایق موتوری، پدالو، بنانا و پاراسل می شود. علاوه بر این، امکانات دیگری مانند موتورهای چهارچرخ، لیزرشات، بیلیارد، پینگ پونگ و غیره نیز در هتل وجود دارد.

هتل ملک چالوس

هتل سه ستاره ملک در سال 1345 در بین شهرهای چالوس و نوشهر آغاز به کار کرد. این هتل دو طبقه دارای 43 واحد اقامتی است. هتل ملک نیز مانند هتل پارسیان خزر چالوس جزو هتل های قدیمی منطقه محسوب می شود. از مزایای این هتل می توان به فاصله اندک تا ساحل، دسترسی به مرکز شهر و مراکز خرید و همچنین برخورداری از چشم انداز زیبا اشاره کرد. برخی از امکانات هتل ملک چالوس شامل رستوران، استخر روباز، پارکینگ، لابی، کافی شاپ، بیلیارد، اینترنت، تاکسی سرویس و غیره می شود.

هتل باسابقه و قدیمی ملک چالوس در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات آن تجهیز شدند. برخی از جاذبه های منطقه که در نزدیکی هتل قرار دارند، عبارتند از:

  • کاخ چای خوران
  • پارک جنگلی فین چالوس
  • شهرک توریستی نمک آبرود
  • اسکله سیترا
  • مجتمع تفریحی و گردشگری نوشهر

هتل کوروش

یکی دیگر از هتل های خوب چالوس، هتل کوروش است. این هتل در سال 1391 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات آن به روز شدند. فاز اول هتل در سال 1354 راه اندازی شد و فاز دوم آن در سال 1392 با یک طبقه فعالیت خود را آغاز کرد. واحدهای اقامتی هتل شامل 80 باب اتاق با امکانات مناسب است. برخی از امکانات هتل کوروش شامل استخر، جکوزی، سونا، سالن بیلیارد، رستوران باکیفیت با فضای زیبا و کافی شاپ می شود.

هتل نارین

یکی دیگر از هتل های مناسب در شهر چالوس، هتل ساحلی نارین است که در سال 1394 آغاز به کار کرد. با اقامت در این هتل می توانید به امکاناتی مانند آلاچیق، سالن بیلیارد، کافی شاپ، چایخانه سنتی و رستوران دسترسی داشته باشید. دسترسی به چشم اندازهای زیبا از ساحل، یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد این هتل است. برخی از جاذبه های منطقه که مهمانان هتل دسترسی آسانی به آن ها خواهند داشت، شامل سد زوات، کندلوس، جاده دیدنی عباس آباد و غیره می شود.

هتل نارین در دو طبقه و 20 واحد اقامتی ساخته شده است و از کادری مجرب و حرفه ای بهره می برد. به یاد داشته باشید که مهمانان هتل نارین به ساحل اختصاصی دسترسی خواهند داشت. هزینه اقامت در هتل نارین نسبت به هتل پارسیان خزر چالوس ارزان تر و مناسب تر است.

هتل آپارتمان کوشال

هتل آپارتمان سه ستاره کوشال 200 متر با ساحل فرج آباد فاصله دارد. این هتل در زمینی به مساحت 5000 متر با 68 واحد اقامتی ساخته شده است. از مزایای اقامت در این مجموعه می توان به دسترسی آسان به ساحل، بازار و مراکز تفریحی منطقه اشاره کرد. امکانات هتل نیز برای آسایش مهمانان، بسیار مناسب است.

رزرو هتل های چالوس با بهترین قیمت در فلای تودی

چالوس یکی از بهترین شهرهای شمالی برای گذراندن تعطیلات است. برخی از بهترین هتل های این شهر شامل هتل پارسیان خزر چالوس، هتل ونوس پلاس، هتل ملک، هتل کوروش و هتل نارین می شود. برای رزرو متنوع ترین هتل های مشهد کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. با توجه به تنوع گسترده انواع هتل، هتل آپارتمان و… در این سایت، با هر بودجه ای و سلیقه ای که باشید، می‌توانید محل اقامت خود را به راحتی رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، بهترین خدمات سفر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا